Friday, August 21, 2009

ain't it pretty?


Christopher Rossi vööd

Aeg on superkiirelt mööda läinud ning juhtunud on palju. Alustades praktika algusajast Tiina Talumehe stuudios, mis on iseeenesest juba superkuul, ning kogemus misssugune..

Muidugi ka PAASAPÄEV(ning ma loodan et keegi teiselpool ekraani ei naera hetkel!:D) ning selle tähistamine Setomaal. lühidalt öeldes keiss on see et kell 11 hakatakse haudadel viina jooma ja superpalju sööma ning käima kõikide teiste sõprade ja naabrite haudadel viina joomas ja söömas..pidu jätkub pärastlõunal erinevates taludes ja simmanitel jne. ahja, ja õunapüha on ta ka veel, niiet nüüd tohib hakata õunu sööma-nad on valmis!

ning meie kalli vabaduseväljaku avamine ning pühad! kui aus olla siis eile väga täpselt ei jõudnudki süveneda kõikidesse detailidesse ning kohtadesse mis seal maaall asuvad kuid üldmulje jäi küll väga hea. peab minema tagantjärgi nüüd uurima:)

Sain päris palju head tagasisidet luxirare kohta ning mul on superheameel et teistelegi pakub rõõmu selline huvitav blogi.

Niiet seekord järjekordne blogi soovitus:
Ema ja tütar

http://seaofshoes.com/ tütar kes on kõigest 17 ning on blogimaailma üks kõvamaid tegijaid..blogi on avanud talle mitmeid teid-just tänu oma superkihvtile stiilile on ta olnud reklaamnäoks mitmele brändidele ning disaineritele, temast on kirjutatud Vogues ja Elles ning tehtud superkhuule fotoshuute..


http://atlantishome.typepad.com/ ning see on ta ema, kes on lihtsalt niii äge...ning tal on superarmastus Christopher Rossi vööde peale..mis matchib minuga väga hästi..nimelt Christopher Ross teeb ilmselt kõige haldjalikemaid(?) ja huvitavamaid pandlaga vöösid ever...ilmselt parim ülevaade nende jaoks on sealt samast blogist nimelt siit http://atlantishome.typepad.com/my_weblog/christopher-ross-belts/






ahja, ning siis veel
http://www.buythewaybythegirl.blogspot.com/ kes on minujaoks suht uus avastus, aga ta tundub superkihvt ning ta on teen vogue girl of the week või midagi, nagu ma just avastastin ning ta on kõigest 14(!!!!!)/jah just, te lugesite õieti..take a look ta välimusele ja stiilile..kui mina olin 14 siis...ma ei taha isegi mõelda mis ma oma eluga tegin:D kindlasti ei näinud ma nii kihvt välja ja ei pidanud nii ägedat blogi/


allpool on mõned leheküljed nende vogue artikklist a la ema ja tütar


1 comments:

crescendo said...

aga seekord sa mind nende blogidega ei üllata - mul need kõik juba bookmark'itud;)


muidu luxirare oli täiesti fantastiline leid.

love,
L.