Thursday, November 5, 2009

Kodust


Lubasin vastata väiksele palvele ning teha jätku eelmisele „kodu“ postitusele ning näidata kus ja miks ma olen ja millest elan. Uudistajaid on olnud tegelikult päris mitu, alustades mõndadest disainiajakirjadest ja netilehtedest lõpetades Johannaga(Nurm) kes paar kuud tagasi võttis ühendust ning tahtis tulla uudistama ja pildistama. Kui kunagi õnnestub neid pilte füüsiliselt katsuda ja näha, siis annan teile ka teada!


Igaljuhul vabandan piltide pärast, ei ole just ilmselt täpselt NEED pildid mida tahaksin teile näidata, aga see on ilmselt parim mida ma ülemere Uk’st enda arvutist leidsin. Kui saaksin siis pildistaksin pigem detaile ja väikseid asju, neid asju mis teevad sellest kohast just MINU kodu.








































Maja üleüldiselt on ilmselt mu ema nägu. Rohkelt puitu, marmorit, avarust ja klaasi ja nahka, võinoh poni karva..kui aus olla. Täpselt nagutalle meeldib. Ja alguses oligi mul ilmselt päris imelik elada oma ema unistuste lossis. Kuid pean ütlema, et praeguseks hetkeks on sellest majast saanud minu enda isiklik unistuste loss ja nö loomeparadiis. Olen mitmeid kordi nuputanud, et kas varsti ei oleks aeg oma tuhat pintlis ja miljon meetrit kangast ja triljon riideeset kasti visata ja välja kolida ja alustada täiskohaga täiskasvanu elu? Ei. Teate, kui poole oma elust veeta niikuinii Inglismaal õppides, siis paariks päevaks KOJU tulemine, kus hommikul ärgates ootavad sind äsja valminud pannkoogid, ja õhtuti on võimalus isaga istuda köögis ja teed juua ja naerda nii et pisarad silmis poole ööni, või pühapäevased megaperekondlikud lõunad koduse toidu ja veiniga, kus reaalselt koguneb KOGU pere- emad, isad, vanaemad, õed, õelapsed, õemehed, koerad, kassid(ma ei tea miks ma räägin mitmuses, cause the fact is kõiki neid on mul ainult üks :D)

Majaülemine korrus jaguneb kaheks. Minu pool ja vanemate pool. Vasak maja pool, mis kujutab endast magamistuba(ja minu garderoobi), suurt vannituba millest üks sein on hoopiski aken(autotee poole-super! Merirahu ehitajate unistus) ning minu töötuba, stuudio või kuidas iganes seda kutsuda. Mõlemad maja pooled on täielikult eraldatud üksteisest ning ma olen megaõnnelik selle üle, sest kui ma tahan siis ma võin igakell kujutleda endale ette et ma olengi üksinda ja kedagi teist peale minu ei eksiisteeri. Enamus aega ma teengi seda.

Igaljuhul, 99% ajast mängivad mu imearmsad BOSE kõlarid Bob Marleyt, India Arie’t või Frank Sinatrat. Sest lood on nii, et mu arvuti ja Ipod on pungil igast big-shit-poppin’ist ja lil waynidest ja leidub rohkelt electrot ja haussi, no lühidalt, kõike mida hing ihaldab! Aga reegel mu kodus on see, et nii kui ma uksest sisse astun jätan ma kõik närvilise ja elu tagantkiirustava selja taha ja suigun Sinatra rütmis. Seetõttu ongi täiesti tavaline nähtus näha mu ema ja isa tantsimas keset maja asuvas aaatrium valssi või tangot või salsat või isa vilistamas sinatra viise endale köögis teed tehes. See kõik ongi ilmselt minu idüll. Aga eks see ole iga inimese jaoks erinev. Mina kes ma olen pärit kahekeelsest perest, pool eestlane, pool ukrainlane, hindan ilmselt selliseid asju veidi rohkem. Tähendab, ei hinda, vaid tähtsustan. Sest maja on olnud täis ema temperamenti täpselt nii kaua kui ma oma olemasolu mäletan, ning kui vahest ikka tuleb aegu ette kui mütled et WHAAAAAAAAAT..siis enamus aega ma siiski armastan ning hindan oma kodu täpselt sellisena nagu ta on. Ning vahest igatsen taga ka olla veel päris laps ja täiestisõltuv kodustest pannkookidest ja pühapäevastest lõunatest.

Nagu näiteks preagu kui ma avastasin et keegi tark on mu majas(inglismaal) kuumavee kraani kinni keerand..AHH!!!! fail. Mega feil. Peab minema asja ajama!


5 comments:

Merilin said...

Vàga mònus kodu.
Mulle meeldib, et pòrandaks on kasutatud nii marmorit kui ka parketti, eeldan et esimene on ilmselt koridori pool ja viimane eluruumides. Mulle meeldivad suured aknad, vàga, ja puit... on lihtsalt lihtsalt super! Kas Su ema kujundas ainult seest vòi idealiseeris kogu maja projekti?
PS! need jòulupildid on nii atmosfààri rikkad, et tuli endal ka pùhade isu peale;)

Britt said...

Ma ei saa enam millestki aru... :D
Kas see on siis su kodu UKs või Eestis? Ja kas eelmine kodu enam teie perele ei kuulu ja te elate kõik Inglismaal või Eestis?
Ps. Vann on VÄGA laheda koha peal!

Roberta said...

nii..vabandan segaduste pärast :D mõlemad kodud, mida siin olen nö näidanud asuvad eestis, kakumäel. mõlemad kodud kuuluvad ikka mu perele, vanem renditakse mingi hetk ilmsetl tuelvikus välja. ta juba niisama tühjalt seisnud paar aastat.
uus kodu igaljuhul asub ka eestis ning minu pere elab eestis. uk's pesitsen ma täiesti omapead ja seepärast ilmselt kodu tallinnas nii tähtis ongi..

maja väliselt ei ole meie tehtud, ostsime maja projekti ja muuga pimepakkumsitega disaini oksjonilt. väliselt ongi kõikvõimalike idamaade jingjangidega ära põhitsetud. a la maja keskel aatriumis kõige suurem energia sest aknad avanevad kõikidesse ilmakaardetesse ja peakohal olev klaasist kuppel laseb energia läbi ja püramiidide olemasolu igalpool koondab energiat jne..pidi mõjuba rahustavalt ja omamoodi teraapia olema inimestele kes seal elavad, ja ausalt öeldes ongi. siiani kõik inimesed kes kasvõi hetke veetnud minu pool, leiavad et täitsa teine energia :)

Britt said...

Sellel inimesel igaljuhul veab kes su superlauaga toa endale elamiseks saab...

Anonymous said...

I must thank you for the efforts you have put in penning this blog.
I really hope to see the same high-grade content by you in the future
as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get
my own, personal website now ;)

Feel free to visit my web blog; Download