Wednesday, December 30, 2009

väga solvunud postitus

nagu ma vist mõnes eelmises postituses mainisin,sain St.Martinsist toreda kirja ja lugesin kiirelt läbi ja olin väga õnnelik.

Dear Applicant,

Foundation Diploma in Art and Design 2009-10 Entry - Portfolio Review

Thank you for your application to Central Saint Martins College of Art and Design, University of the Arts London. We are pleased to inform you that we shall be shortly assessing portfolio’s...


ja palju muud infot selle kohta. uuuesti vaadates avastasin et on kaasa pandud ka ättätšment.


avasin selle ilusti ja korralikult.

ja siis hakkas üllatusi lendama:)))

What happens to my application if I am rejected?

If you are not successful you will be notified, and the procedure for an offer of a place at another college will be explained. You will be expected to log on to the University wide clearing system to put forward your application for a second choice. This is solely your responsibility. This system will be based on a first come first served basis.

What happens to my portfolio?

Your portfolio will be put through the clearing system and forwarded on to your second choice. Please note that it will not be returned.


missmõttes nagu? mitte et mul oleks vaja minna vestlustele ja portfolio reviewdele ka teistesse koolidesse pärast seda??? mida tähendab et ma ei saa oma töid tagasi :D

ma tõesti ei tahaks kõiki fotosid ja maale ja sketchbooke st.martinsile ära kinkida..isegi kui ma sinna sisse peaks saama. mis ei ole ka muidugi üldse kindel asi. no täiesti lõpp!!!!!

no eks ma siis nüüd istun ja mõtlen ja nuputan et mis edasi..saata v mitte saata..minna või mitte minna..ANDA ÄRA OMA KÕIK TÖÖD või mitte ära anda:))))






3 comments:

sweetcock said...

Portfoolio fotodega?
Perhaps?
Not possible?

Liisel said...

Photocopy või scanni ja prindi välja.

Roberta said...

fotodega see lugu et "25 fotot" ja kõik. porfoolioga 25 A1 lehte + sketchbookid, mida mul nii A5,A4,A3 suuruses.. et ilmselt fotodega väga samat mahtu välja ei vea?
ja maale ja selliseid asju nad photocopidena ei taha..tahavad näha nö tekstuuri ja värvi ja kõike muud. päris nõme seis, arvestades et ma clearingusse ei taha minna, ei ole väga huvitatud chelseast ja wimbledonist jne.