Tuesday, January 26, 2010

The Drums- down by the water



Viimased päevad on olnud täielik hullumaja minu elus. Kuna on alanud tennise pre-season inglismaal, pean leidma aega ka sellele tegevusele. Ja siin tekkkkkkibki esimene probleem. Eile nt pidi mul olema tennise trenn(ühtlasi oleks saanud ka uued üle vaadata kooli tiiimist) kella poole seitsmest üheksani, AGA siis tuli mulle meil et sellest nädalast algab 8nädalane life drawingu workshop. Kella kuuest poole üheksani. tore. siin läksidki kaklema head of art dep ja head od sport teams. tore. läksin muidugi life drawingusse. see on juba teine workshop(eelmine aasta tegin 10 nädalat)life drawinguga ja ausalt öeldes, ma arvan et ilma nende workshoppideta ei oskaks ma preagu küll midagi teha. erinevad harjutused teevad käe nii lahti, õpetad tunnetama materjale ja piire, õpid proportsioone jne. super!
ja siis eile hakkas minu Art&Design proovieksam. 15h. JAH, SA LUGESID ÕIETI- VIIISTEISTTT TUNDI! kerge hullumaja.
ja lisaks muidugi business studies ja muud toredad tegevused ja esseed(mis ma üle lasin ja selle asemel skypes maailmaga suhtlesin poole ööni)

no tõesti.
ma loodan et jumal(kellesse ma ei usu) annab mulle jõudu ja ma elan selle nädala üle. siis ma olen küll almighty.

ahja. pühapäeval aitasin sõbranna Amanda välja ta kunsti projektiga ja tegime väikse shoodi. kuna tegemist kunsti projektiga, mis veits pop arty ja pilte kasutatakse kolaazideks, siis fotograafilises mõttes pole ilmselt just suurem asi, aga kui kätte saan siis vaatab, kas jagab neid siin ka:)

seni best luck guys!




2 comments:

Café Naïveté said...

Ja ma just mòtlesin sinult kùsida, kas sa ei viitsiks oma portfoliot ùlespildistada ja seda siia postitada. (otseselt tòid mitte snapshotte) ja ùldse, millepòhjal sa tòid valisid sinna ja kas sa andsid sellele mingi kindla temaatika vòi korjasid kokku lihtsalt parimad tòòd? Aga okei, ma seda ei kùsi kuna nàhtavasti on sul suht ajaga vòidu jooksmine hetkel

Roberta E. said...

nii..homme pärastlõunal üritan selle ülessande käsile võtta ja vastan kõikidele küsimustele korralikult ja ilusti! blogi on minu väike beeeebi ja laste jaoks on emadel alati aega ehehehee:) niiet teen ära! many thanks:)