Friday, April 23, 2010

reporting from uk

Nii kurb kui see ka pole, kirjutan ma seda sissekannet Wordis ning seda ühel põhjusel- mul pole veel internetti top-up inglismaal tehtud ning neti teel ei võta kallis 3connect mu kaarti vastu- SEST TEMA ARUST SISESTASIN MA VALE POSTIINDEKSI!! Ma ausalt ei sisestanud valet postiindeksit, ma ju tean kus ma elan for god sake!

Tähendab, algusesse tagasi. Olen esimest/teist päeva tagasi ja UK’s on täielik kevad-muru roheline, lilled õitsevad, linnud laulavad. Nagu filmis eksole. Ja mina kannan kõrge värvliga LÜHIKESI teksapükse ja KINGI ning kerget kudumit peal. Täiesti uskumatu-kevad on käes!

Kevad ja just praegune hetk tähendab minu jaoks seda, et ees on minu senise elu 6 kõige stressirohkemat nädalat järjest(ja siis tuleb väike paus ja siis on maailma stressirohkemad 10 päeva) ning praegu blogi kirjutamise asemel peaksin ma ära tegema:

-3000 sõna fotograagia kursusetöö(siiani tegemata!)

-viimased 1000 sõna kunsti courseworkile

-kunsti eksami development part’i lõpetamine(vähemalt 8 tundi tööd) ja final designi välja nuputamine

-fotograafia eksamiks valmistumine(algab esmaspäeval)- research fotograafide kohta, märkmed, valitud pildid etc. Eksam kestab 15 tundi.

-pean ülesse otsima oma work booki fotograafias, sest see on kadunud! Ning mul on väga kahtlane tunne, et see läks kaduma ülikooli vestluste käigus jaaa kui ma seda nüüd KOHE ülesse ei leia....siis ütleme nii, et kui ma just terve aasta uut worki booki algusest peale ei tee..siis olen ma 50% läbikukkunudJ))

Huh..nii

Ülikooli vestlustega tuli mul meelde, et järgmine neljapäev(29.aprill) on mul vestlus College of fashionisse(mitte foundationile, vaid hoopis otse BA degree’le!) ja Kingstoni koha ütlesin südantlõhestava valuga ära ning panin Central St. Martinsi ootale veidiks, kuni LCF’ga on asjad ühel pool.

Lisaks muidugi..tennisehooag on siin täiega alanud ning homme on esimene tähtis mäng ja täna tegin mitu tundi trenni ja oiiii kui hea tunne on taas täiskohaga väljakul olla! Ning ma ei arvagi et te, kes te seda loete peaksite olema sama vaimustuses sellest kui mina. Suurima tõenäosusega see ei huvita teid üldse, sest te loetet seda kunsti/disani pärast ning ei ootagi et ma hakkaks siin spordi blogi pidama :) ehehehee

Headest uudistest nii palju, et alguses arvasin et ma ei lenda keset suve UK’sse tagasi lõpetamisele, sest siin on see suht mõtetu. Ei ole sellist suurt tralli aktuse ja kleitide ja pidude ümber- iga aasta lõpul on tervel koolil pidulik suur aktus kus üldiselt räägitakse aastast endast ja kohe üldse ei pühenduta lõpetajatele. Kuid nüüd tundub, et pean ikkagi tulema, sest kool on otsustanud mulle anda selle aastase ainukese Art Prize’i( erinevates ainetes valitakse aastas üks isik, kes on paistnud välja, panustanud väga palju, esindanud kooli ning välja paistnud) ning pean tulema selle vastu võtma. Prize ise on diplom, päris korralik rahaline auhind ja erinevad võimalused selles alas, kus oma Prize said. Niiet good news!

Olen üritanud viimastel nädalatel veidi oma suve plaane hakata mõtlema, et kodus oldud aeg päris raisku ei läheks. Mul on superheameel selle üle, et mulle on pakutud praktikat/suvetööd nii ajakirjas Mood(abistamine pildistamistel jne) kui ka Kalamari Productionis(mis korraldab kõikvõimalike Fibit’eid, moetäikasid ning on võtmetegija ka Tallinn Dolls’i projektis). Tundub, et pean valima kumma kasuks otsustan ning kumma ette võtan ning ega ma ausalt öeldes ei oskagi öelda veel. Kalamari ütles, et nad hakkavad just tegema erinevaid reklaame ja sättima FIBIT’i jaoks asju ja orgunnima seda ning lisaks Tallinn Dolls’iga ka palju tegemist kus saaksin kaasa lüüüa. Mis te arvate kumb oleks kihvtim?

Loodan, et postitusi tuleb nüüd tihedamini, sest nende kohutavate ülesannete vahel ongi see blogi kui täielik get-away...ja nagu ilmselt kõik teavad, eks alati on parem teha midagi muud, kui seda mida tegelikult peab tegema. Ning seda mida peab tegema...selle võib lükata homse peale. Heheheh. Nagu mina just teen.

Päikest teile kullad

Roberta

1 comments:

Aleksandra said...
This comment has been removed by the author.