Tuesday, August 17, 2010

Oh london, i love you so.

Ma ei oska sõnadesse panna seda tunnet, et edasi anda teile kui hea on olla tagasi londonis. Dont get me wrong- ma armastan eestit, kuid kolmas aasta siin ja aeg on teinud oma töö..inglismaast on saanud mulle mu teine kodu. Ja ma igatsesin seda väga. Tuttavaid kohti ja sõpru ja tänavaid ja metrood ja.. Kolm aastat, kuid samas tundub, et nüüd on kõik teisiti. Student accomandationis elades on kõik ikkagi lihtsam ja elu on kui mängult. Nüüd on kõik Päris. Eriti päris on mu korteri leping ja kõik muu sellega seonduv. Kõige vähem päris ja rohkem mängult on CSM..see ei jõuagi veel kohale.
Igaljuhul, point on see et olen olnud uks eriti vähe kuid jõudnud teha eriti palju- täna tegelesin korteri paberitööga ja kohtusin maakleriga, nautisin eriti nämmat choco brownit pistaatsi jäätise ja kohviga The Hoxton hotelli lounges(mis on btw ERITI mõnus lofti stiiliga lounge-söögikoht, kus kohtab eriti kihvte inimesi!) ning edasi Westfieldi Jasminiga, keda ma polnud näinud üle kuu aja, mis on ERAKORDSELT pikk aeg. Kui oled kellegagi veetnud kogu oma aja ja elanud ühe katuse all kaks aastat, siis võite arvata kui tähtis see inimene teile on ja kui imelik on niikaua üksteist mitte näha. Igaljuhul, oli meil eriti mõnus päev. Valisime erinevaid asju mulle koju, sõime, ajasime juttu. Jazz rääkis oma suurematest projektidest ja viisa jamadest NY'ga, homsest Topshopi järjekordsest kampaaniast ning London Fashion Week'ist ja Weekendist. Eriti kihvt on see, et mul on CSMiga võimalus aidata ja tööd teha mõlemal üritusel kui hästi läheb ning oleks ju eriti khuuli Jazziga seda kogemust jagada:)

Igaljuhul-pikk ja mõnus päev ning väsimus suur! headööd mu ilusad!

1 comments:

Josh Healy said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh