Monday, October 4, 2010

OOOPS its freshers! never mind- that's fashion NOW!


See nädal oli UAL'i freshers week. Jah just see nädal mis peaks olema KÕIGE metsikum. Ja see kind of läks must täiesti mööda..lihtsalt niisama. Sest ma õppisin ja külastasin galleriisid ja raamatukogusid. What a geek! Õnneks ma ei olnud ainukene ning Liisa aka Pony oli teinud sama apsaka. Nii me siis otsustasime külastada viimast päevast üritust fresher'sil- sotsiaalset laata klubidele vms. Ilmselgelt magasime me selle maha, sest sattusime liiga hoogu jutustades ja kaotasime ajataju. Raske on sõnadesse panna, KUI HEA on rääkida kellegagi kes näeb UALi samast küljest, näeb eestis samade silmade läbi ning oskab hinnata EKA't läbi silmade mis on näinud, kuidas suuremas maailmapildis asjad tegelikult käivad. But that's not the point.. point on see et ma hädaldasin et ma ei jõua üldse blogida ja kogu kool ja teema surub ikka niiinii peale ning liisa luges mulle sõnad ilusti peale: tähtis on kvaliteet mitte kvantiteet. Mulle tundub, et olen üritanud siin viimasel ajal lihtsalt kuidagi ära ajada, postitada midagi kiirelt, et endal oleks süda rahul. But thats not right!
Seetõttu..siin on siis üks postitus, mida ma pean küll kvaliteetpostiks.
Olen rääkinud ennegi sellest, kuidas ma armastan raamatuid ning eriti erialast kirjandust. UAL'i raamatukogudest(mida on 7) ei hakka ma rääkimagi! Lühidalt-ühel päeval helises ukse kell ning ukse taga oli Fedex- nimelt olid ema-isa pannud teele kastidega raamatuid, mis muidu oleksid tolmnema jäänud kodus! Raamatud on põhiline koht kust ma reserchi teen kooli jaoks, sest nett ei ole väga heas kirjas, niiet  nad on mulle väga abiks! Seekord tahangi ma sheerida teiega FASHION NOW'd- imeline IMELINE raamat-nii paks, suur ja raske! ja oi kui palju pilte, mida vb tavasilm netist ei leiagi! ning nii palju tarka teksti! veetsingi eile õhtu mitu tundi skännerit kaisutades ning neid pilte teie jaoks sisse skännides! siin on väike ülevaade kullad!

kisses
R

YSL after his first collection at Dior 1958
Christian Dior 1960

Christian Dior 1947-60
Kelly ja Calvin Klein 1991
Barbara Goalen 1951

ujumiskostüümid 1945
Cindy Crawford mid 80's
Dovima 1952
Gianni Versace matused
Iman 1985
Kate Moss 1992
Kate Moss 1995
Marilyn 1955
Kate Moss ja Gianni versace 1995

THE SUPERMODELS!
 

US Vogue 1948

Vivienne Westwood 1997
Vogue 1954



YSL and his portraits by andy warhol 1972

0 comments: