Monday, November 15, 2010

Giveaway? yes?no?maybe?

Kuna ma olen ka täielik jõulufriik + armastan teha kingitusi, mõtlesin et võiks teha midagi erilist teie, minu kallite lugejate heaks, jõulukuul.
Tekkis pähe paar konkreetsemat ideed-
* iga advendipühapäeval loosimine mingile väiksemale asjale?
* või siis panen ise kokku nö enda "jõulupaki" mixi igasugustest minulikest asjadest/mu lemmik toodetest-asjadest jne, aga sisu ei avalda enne kui loosimine on toimunud. nö siga kotis:)


või mis te arvate? on mingeid muid ideid? 
ja mida te võiksite teha, selleks et loosimises osaleda? sama nagu eelmine kord-küsimused mulle või äkki midagi muud?


ps! eelmisest giveawayst on mõned asjad ikka äraandmata-tegemata- nt prinditud teksad -võtke ühendust ise, kui neid soovite kunagi kätte saada. mul on tõesti väga raske taga ajada selliseid asju kuude viisi:)



R

12 comments:

Anonymous said...

Teine variant oleks kift...esimene aga samuti mõnes mõttes hea..oleks rohkem loosiõnne proovilepanekut.

Roberta E. said...

....kumb siis on parem :D

R

Roberta E. said...
This comment has been removed by the author.
Anrike said...

Teine variant oleks lahe.. (lootes, et ma ise võidaksin muidugi..)



haha, mu Word Verification'iks on sõna - kingi :D

Silvia said...

Ma arvan, et jõulupakike sinu enda lemmikasjadest oleks väga mõnus kingitus!

Ja loosimises osalemiseks võiks kõik kirjutada kommentaaridesse nt., et mida meie sellel aasta jõulukingitusteks oma inimestele teeme.. mingeid ideid ja värke... siis on lugejatel ka hea võimalus sirvida ja uurida ja mõtteid lennutada!

Aga ootan juba :) Jõulud on tõesti äge aeg!

k2q said...

Mõlemad variandid on mõnusad!Ootan juba väga:)

Anonymous said...

Teine variant oleks vägevam

Anonymous said...

Esimene variant meeldiks rohkem :D Sellega saad mitu inimest rõõmsaks teha :P

Anonymous said...

...kui nüüd mitte ahneks minna siis usun, et esimene(mitme pakikesega)variant oleks mõistlikum. Rohkem õnnelikke ja rohkem rõõmu:)
Mainisid, et armastad kingitusi teha...siis äkki tooksid välja mõned pisikesed ideed(ka eelmistest aastatest)...mida kinkida nt mõnele sugulasele või kallile sõbrale vms. Need ideed saavad ju tavaliselt nagu naksti endal otsa...just enne jõule.

Kati said...

Esimene variant oleks nagunii mingis mõttes sinulik, sest sina ju ikkagi valid:) Ja kindlasti teeksid ka rohkem inimesi õnnelikuks:D
ja "siga kotis" idee on samuti lahe:D
No tõesti ei oska öelda, kumb parem oleks.

Roberta E. said...

No näete:D suht keeruline valik ju!
Ma loodan, et päris nii ei lähe nagu eelmine kord- ei suutnud valida võitjaid ja valisin hoopis neli! haha :D

Teiste inimeste kõikiideede sheerimine on äge, kuid kardan, et mitte väga praktiline. Neid kommentaare võivad ju lugeda inimesed, kellele mingit kinki plaanitakse teha? Niiet peab midagi muud välja mõtlema.

Kinkide,jõulude,, pühade, toidu jne postitused tulevad ka, aga siis kui hakkame sellele ajale lähenema:)

R

Roberta E. said...
This comment has been removed by the author.