Thursday, November 18, 2010

It's time for university applications ehk vastused kõikidele küsimustele

Kätte on jõudnud aeg kui Inglismaal kandideeritakse ülikoolidesse, niiet kui kellegil teist on plaan tulla UK'sse 2011(ja ma tean et teil on..sest mu postkast on ummistunud appikarjetega ülikooli de teemal), siis siin on selle aastane kokkuvõtte kõigest mida ma tean.
Enne, kui te seda kohutavat infokuhja hakkate oma silmadega läbi skännima, vaadake läbi mu eelmise aasta postitused samal teemal:

art&design foundation- portfoolio videod- seletatakse lahti mis on portfoolio, mida see peab sisaldama, näited jne.

top kunstikoolid uk's(minu selection ja soovitused)

KÕIK portfooliost, minu näited, kokkuvõtted ja muu info koolidest ja kandideerimisest

UCAS'e personal statementidest


UK koolid versus EKA

portfoolio postitused:
1
2
3
4

+ vaadake läbi teised portfoolio ja sketchbook tag'iga postitused(sidebarist leiate), aitavad kindlasti!


jätkan sellle postitusega õhtupoole- ja updaten seda siin, seni võite küsida täpsemaid asju, mida tahate teada ülikooli astumiste kohta:)

R

3 comments:

ka mõttetu rikas tibi, kelle papal on priske rahakott said...

ma olen nii pikalt mõelnud sisedisaini peale(nagu 45% teistest eestlastest), aga EKAs pidi see ikka päris kehva olema ja see võib nüüd üleolev kõlada, aga ma olen aastaid õppinud eliitkoolis(kuhu muide sain sisse oma higi ja vaevaga nii et sellised teemad, et "sul on kindlasti rikkad vanemad" on mulle kohutavalt tuttavad) ja kuna ma olen nii kaua vaeva näinud ja õppinud nina verele siis tahaks ka arvestavat ülikooliharidust, sest selleks need õppimist täis nädalavahetused ongi olnud. seega küsiksingi sinult, kus inglismaa ülikoolides sisedisain tugev on? ehk oskad midagi rääkida.. ma tean, et see pole absoluutselt sinu ala, aga küsin igaks juhuks ikkagi:)

Anonymous said...

ma kommenteerin haruharva, aga kurat, kui ma praegu sind ei kiida siis see jääb mul hinge peale. mind ikka hämmastab, et sa tõesti siiralt tahad aidata ja see on nii ilus. ausalt:D siin eestis, nagu sa kindlasti tead, ei juhtuks eluilmaski midagi sellist.
ja seda enam et sul kooliga palju tegemist ja...mul ühesõnaga ei ole sõnu!

sa ilmselt pole selle kõigega kursis ja rahast on üldse ebamugav rääkida, aga ehk oskad öelda umbkaudu, mis summaga tuleb arvestada, kui tahad minna ühte neist ülikoolidest mingit kunsti/disaini ala õppima?!

Roberta E. said...

vastan update'tud postituses!x