Sunday, February 27, 2011

FORMSPRING MADE MY DAY woooppwoppwop

Tänase päeva kõige naljakam asi oli minu ja Liisa geniaalsuse kombo. Naersime nii et hingetud ning selline geniaalsus kirjeldab meie kooselu vast kõige paremini..

Teine highlight tuli muidugi FORMSPRINGILT. Iga kord kui temal või minul tuleb mingi ebatavaline või naljakas küsimus seal või blogi kommentaarides, siis me ikka hüüame üksteisele need ühest korteri otsast teise ja naerame ning nuputame, kes küll selle taga võiks olla...

Täna tuli siis selline sõbralik kommentaar:


Kas sa ei arva, et sa oled natuke paks?Diediile ei taha hakata?Morten lasi üle sind?


Nii...esimese asjana ma oskasin lihtsalt naerda ja Liisaga seda jagada.. ja siis mõtlesin mitte vastata- enamasti oma ema pärast näiteks. Ta kindlasti väga pabistab ja põeb sellise asja pärast ning on, et " oh mis tüüpi inimesed küll siukseid asju küsivad? täiesti ebaviisakad ja kasvatamatud".. Kallis ema, kõik on okei:)
Nii..siis vastasin viisakalt nagu alati:)))

Ja sisi mõtlesin, et tahaks veel midagi öelda sel teemal-

1.olen oma kehaehitusega väga rahul
2. ma ei tahagi olla modell-niiet size 0 pole ju vajalik? (kontrollisin mõõteude järgi ja olen täiesti tavaline uk size 8-10)












3. vihkan näljutavaid ja dieedil olevaid noori tüdrukuid(siin on neid küllaga igalpool). ma armastan süüa ja söön nii kui jaksan! nämmnämmm
4. pole siin blogis kunagi reklaaminud ja tähelepanu tõmmanud oma kehale. samuti ei kanna riideid mis seda niinii väga rõhutaks. tegemist on kunsti/disaini blogiga- mitte kaalulangetamisblogiga
5. ....ega suhteblogiga. minu eraelu ei puuduta mitte kedagi teist! vastan kõikidele eraelu puudutavatele küsimustele siiski väga tihti- kuni nad on esitatud viisakalt ja mõistlikult.


nagu ka vastuses ütlesin- kallis küsija- kui sa seda loed:) äkki saadad enda kehast pildi(võid pea ära lõigata, kui julgust pole) ning enda nädalase toitumisplaani. äkki lähebki meel kadedaks ning inspireerid mind alla võtma ja olema TÄPSELT sinu moodi!


Imeilusat ning loodetavasti sama lõbusat pühapäeva õhtut(nagu seda on minu oma) teile mu kallikesed!

R

10 comments:

Grete said...

APPI KUI NÕMEDAD VÕIVAD INIMESED OLLA!! sina/su blogi on väga suureks inspiratsiooniks mulle kui ka ilmselt väga paljudele teistele, kes seda loevad. muusika, pildid, sinu kooli projektid, sinu julgus minna nii noorena üksi suurde linna elama ja järgida oma unistust on väga imetlusväärne ning inimesed muretsevad selle pärast, kas sa näljutad end või mitte!! mulle väga meeldib, et sa oled selles nii öelda "normaal" kaalus!

edu!

Anonymous said...

Minu arust poleks sa pidanud isegi nii palju pingutama et talle oma size öelda. Täiesti mõttetu.
Kõik ju näevad kui ilusa kehaga sa oled. MInu jaoks ideaalne - pole liiga kõhna, aga väga vormis, proportsioonis ja samas kurvidega. Love it.!

Anonymous said...

You got too obsessed by that question :D:D:D Big deal see küsimus lol.

VäikeHipi said...

ma nõustun eelmiste komentaaridega, et ei hakka edit copyt tegema :)

Roberta E. said...

kallis tundmatu- see tegi mulle lihtsalt nalja :D miks mitte jagada seda teiega?:)

S said...

obsession - an irrational motive for performing trivial or repetitive actions, even against your will
-an unhealthy and compulsive preoccupation with something or someone

Ma arvan ka, et Tundmatu pingutas ise veidi yle. Nii hull see asi ka pole :DDDD

LML said...

oh roberta ma armastan su keha!!
Olen alati mõelnud, kuidas sa nii perfektne oled:D

aga ole tubli kallike, millalgil viskan sulle mõne meili ;)

Kati said...

Appike, ma pole kordagi vaadanud su blogi ja mõelnud, et hmm, mis su mõõdud on jne. No päriselt, mingu metsa!:D
Aga sa oled väga tubli - getting that dirt off your shoulder!

kriips said...

mina nt võtsin lambist alla 0-suuruseni ja ilge sitt on, tissid kadusid ära, samuti jalalihased ja poes ei müüda minu suuruses pükse.h8rs gonna h8, soovin ilusatele ja tublidele maarjamaa tsikkidele ainult kõike paremat. cheers! ma olen hoopis uhke, et te end teostate ja seda nii hästi teha oskate.

VäikeHipi said...

Mulgi käis miski 4 aastat tagasi peas laks ja hakkasin hullult allavõtma (ma ei kirjuta siia oma lõppkaalu, sest muidu kindlasti hirmutan paljud ära) ja samamoodi kui käis peas see laks, et tahan olla kriips (seoses sellega tundus alati et ei ole veel selline nagu tahaks olla- haigus), samamoodi õnneks käis poolteist aastat hiljem taas peas laks ja mõistus tuli koju. Nüüd kui vaatan selle aja pilte kus mu kehakaal oli "absurd", hakkab endalgi halb. Ma saan aru inimestest,kes tahavad 0 suurust, a see ei ole normaalne! Ja ilusat pole selles ka midagi. Mina õnneks ajapikku sain kõik oma ilusad kumerused tagasi...sellepärast ma olin küll väga mures, et naiselik ma oma lolluse pärast ei ole enam kunagi. Aga õnneks olen nüüd ilus :D
Ja riiete ostmisegagi oli jama...XS suurus oli ka suur lõpuks. Ja kui oma mehe silmiski juba oled "mitteideaalne", siis on küll lood kehvad...
Loengut ma siin pidama ei hakka, sest see pole minu asi, mida inimesed oma kehaga teevad, ja see pole ka koht kus seda pidada. Lihtsalt kurb on vaadata inimesi, kes sellesse musta-auku on langenud...
Ntx Isabelle Caro ei tulnud kunagi sellest august välja ja nüüd teda pole enam. Ja minu vanune noor naine...kurb...