Wednesday, February 23, 2011

LFW- the iPhone photo post

Otsustasin postitada ka vahelduse mottes moned pildid, mis olen teinud moenadala jooksul- mu facebooki sobrad ilmselt on enamust neist juba nainud, sest postiatasin neid jooksavalt kuid here u go!

Samuti sain sellise imeliku/toreda requesti et voiksin iga paev enne valja minemist endast pilti teha LFW ajal :D Palun vaga!

Esiteks juhtus selline tore asi- kovaketas crashis. paris hea algus fashion week'le ! Onneks saan tana arvuti juba tagasi!


Photobucket

Day1 kingavalik- Nicholas Kirkwood
Photobucket


Venues
Photobucket
Photobucket


Sass&Bide invitation kind of thingy
Photobucket


before sass&bide
Photobucket


my hair -day2
Photobucket
goodies
Photobucket


vahepeal kiire hupe kohaliku maci poodi..ikka parandusse!
Photobucket


Photobucket
Photobucket
"Blog Bar"
Photobucket
hair-day3
Photobucket
My looks( uks paev jai vahele kahjuks :() MILLINE ON TEIE FAV?:)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Uhh... paeva parim osa- jouda koju, votta suur vanilla cheesecake ette ja teha paeva kokkuvotteid:) Arvan, et Liisa noustub minuga:)
Photobucket

6 comments:

Liisa Ponyarts said...

Ma nõustun jah nagu pildilt näha hahaha.... omgggg ma olen ju ikka veel reaalselt süüfiliselt ja mentaalselt fakin' VÄSINUD!xxxxxxxx iks oo iks OOOO

Liisa Ponyarts said...

füüsiliselt :D

süüfiliselt.. yep there u go, Liisa.

Roberta E. said...

tubli Liisa :D mis ma ikka oskan öelda.. sa oled süüfiliselt nii väsinud:((((

Anonymous said...

Tead, sa oled natuke Michael Jacksoni nägu :D Kõige paremas mõttes muidugi :)

Anonymous said...

Oo, sa oled imeline! Tahaksin teada, mis app'se sa iPhonega pildistamisel kasutad? Edu edu edu edaspidiseks!

Roberta E. said...

haha:D no ma ei tea mis see " kõige paremas mõttes" tähendab..kuid aitäh? i guess :D

Need kõik pildid on Instagramiga tehtud, vahel kasutan ka OldPhotoPro'd ning veel mingit appi, mille nime peast ei tea :(

Aitähaitäh!
xxx