Thursday, February 24, 2011

Vlog-??

Tegelikult üldse mitte blogi tarbeks tehtud- üks imearmas lugeja võttis muga ühendust ning palus rääkida teemal, miks ma ära kolisin ning mida Eesti mulle tähendab enda kooliprojekti tarbeks. See pole küll video, mis ma lõplikult talle saatsin kuid here we go..
Andestage mulle minu kokutamised ja ebaloogilised laused..nagu ka vahepeal sissetulevate meilide helid(nüüd mõistate miks ma seda lõplikult tallle ei saatnud eks?) ning ka minu pisikesed susistamised(ma olen iidne susistaja:( ) Mõtlesin, et see on midagi natukene erinevamat ja heaks kontrastiks LFW postide vahele.

Projekt: Eestist Ära from Roberta Einer on Vimeo.

xxx
R

14 comments:

Helen said...

Ma olen su blogi juba mõnda aega jälginud ja oled mulle väga hea mulje jätnud.. See video aga ületas kõik mu ootused. Uskumatult siiras :)

VäikeHipi said...

aga mina olen suga täitsa sama meelt :)

Anonymous said...

Sa oled nii armas ja siiras!

vwmatu said...

Disain on ikka väga karmi konkurentsiga tööstus. V6rrelda tuleb end alati parimatega ja Royal College of Art ja mitmed Londoni koolid on maailma parimad. Arvan, et Eesti on sinul trump-äss taskus ja väljavaade elada Eestis tulevikus on super! Kujuta ette, et sa töötaksid autotööstuses... suht 0i lähedased on v6imalused seda kunagi Eestis teha.
Olen mitu aastat juba Eestis eemal elanud: Zürich, Genf, nüüd Frankfurt. K6ige rohkem meeldibki praegu siin, sest korterinaaber on ka eesti disainer ja väga m6nus on kui tuled koju peale tööd ja saad rääkida asjadest nii nagu ühele tavalisele eestlasele need tunduvad.

Roberta E. said...

Aitäh teile kullad!

Haha..jaa on küll väga mõnus- jagan isegi korterit ju neiuga, kes õpib väga sarnasel alal ning seetõttu on koos väga huvitav ja tore arutada nii igapäevaseid isiklike asju kui ka oma koolitöid:))

R

Lily said...

Sa oled armas:)

Geiti Tsetser said...
This comment has been removed by the author.
Anita said...

Väga armas video & mainiks ära veel ,et mulle meeldib muusikavalik mis mind siin blogis alati tervitab :)

Kaunitar said...

Mul muutusid video lõpupoole juba silmad märjaks.Kuigi ma ei ela Eestis nii kaugel kui Sina, mäletan ma ise samuti, kuidas ma alguses siin kõndisin ja lihtsalt ei teadnud, kas olen õigel tänaval või kummale poole ma pean metrooga sõitma.Siiski veel raskem sellest oli lähedaste inimeste igatsus, mida ei suuda leevendada ei ükski telefon ega Skype.Ainuke asi, mis mul seda ravida aitab on laevapiletid Eestisse ja nende tähtsate inimeste silmast silma nägemine.

Väga armas ja südamlik video, edu Sulle edaspidiseks :).

Anonymous said...

Kuna elan yle täpselt sama siis saan 100%liselt aru mida mõtled ja kuidas tunned, ytlen et mulgi võttis video pisara silma...i absolutely loved such a honesty from u ,ure adorable...we gonna make it !! :) xxx
Karina Sh.

Sandra said...

Armsakene! Aitäh Sulle veel kord :)

Anonymous said...

Väga hea video, mulle meeldib kuidas igas sinu sõnas on meeletu emotsioon taga. Veel rohkem meeldib mulle, et sul on kodumaaga nii tugev side, silmist ja hääletoonist oli aru saada, et igatsed siia. :)

ps, ma tean et see on väga random, aga nüüd kui sind rääkimas kuulsin, siis lugedes su formspring'i vastuseid n-ö kuulsin sind nendele vastamas. :D

Sandra :)

Anna Maria Rebane said...

Nii-nii kohutavalt armas ja siiras oled seal videos. Väga hästi oskad rääkida, pole mingit susistamist vms :)
muusikavalik on ka väga hea. mis lugu sul seal videos taustaks mängib?

Roberta E. said...

oii aitäh kullad! nii palju sooje sõnu.. kui teile selline asi tõesti meeldib, siis just let me know- võin teha veel selliseid videosid requesti peale:)

xx