Saturday, March 12, 2011

omgomg Print done!

nonii kallis..kahjuks pean ütlema et blogi läheb vist paari nädalasele puhkusele, sest lihtsalt mul ei ole selleks aega..esimene kord elus. üritan iphonega vahepeal teha lühipostitusi kuid thats kind of it.

viimase silmarõõmuna näitan teile oma viimast printi, mis tuli eile trükis(ja mille ma valmsitasin umbes 12 minutiga ja osaliselt taksos) ning mille kallal ma preagu töötan kodus olles:) Loodan homseks kõik valmis saada ja pildistada kleidi ülesse:)

 mis arvate kallid:)?


xxxx
R

28 comments:

Mirelle . said...

Väga väga lahe !

anita4k said...

wow

Anonymous said...

Kuidas ja milliste vahenditega sa selle tegid?

Lina said...

That looks amazing!

Gelllz said...

Täiega äge :D

Roberta E. said...

tegu on digitrükiga sametil ning tegin selle algselt käsitsi-maalisin ja pläkserasin. skännisin sisse arvutisse ning töötasin photoshopis edasi:)
aitäh kallid!

Rellukas said...

Sellise trükiga kleiti kannaksin suurima heameelega!Super!!!

Hannaliis R said...

tõeliselt ilus trükk! imeline :)

Anonymous said...

kui kihvt!

Aga ma ei saa ikkagi aru, et mismoodi see nagu riidele jääb? Äkki seletaksid samm sammuhaaval mismoodi seda teha:)

Mar said...

Väga ilus, kuid mina oleks värvid kõvasti heledamad teinud:)

LML said...

no lihtsalt suurepärane!

Joh said...

Kuna ma olen su nii hea sõbranna, siis kiitma ei hakka enam, aga kui sellest kleit tuleb, siis aitäh- see saab minu omaks! Mul juba Riti disainitud jakk olemas ja see sobib sellega väga hästi kokku!

Anonymous said...

Sellest tuleb ülimalt vägev riidehilp!!!

Anonymous said...

lihtsalt WOW. Selle kleidi ülemine osa meenutab natuke loomapead. Hyperfierce.
Kas sa oled koolis õppinud seda tehnikat ja photoshopis niimoodi neid printe tegema ?

Anonymous said...

Lahe küll aga ebaoriginaalne- liiga McQueen. Midagi ''oma'' oleks palju coolim teha.

Roberta E. said...

Arvestades et isad mcqueeni prindid mis tootmises on on minu tehtud ja välja mõeldud( parandatud ja korrigeeritud disanerite poolt) siis ma ütleks kull et see on vaga minulik.. Ja oskad äkki seletada mida see "mcqueenilik" täpsemalt sinu silmis tahendab? Ei mõista vaga:(

Ei, koolis ei õpetata midagi. Kõik teevad ja katsetavad ise:)

Heledamaks poleks saanud teha, kuna projekti teema vaga tume ja kihedavoitu:)


Kõigile teistele aitäh ja Johile et ootan meie Date lähiajal ja arutame asja:)))

Anonymous said...

McQueen SS10

Anonymous said...

heihei, kus Londonis digitrükki saab teha?

VäikeHipi said...

väga hipi (Y)

Anonymous said...

Sul endal pole nagu imelik nii andekas olla w:D
väääääga hea töö Roberta, amazed as always:))

Roberta E. said...

to tundmatu-

Mul on kahju et sina näed selles ainult mcqueeni, sest seda projekti tehes polnud see küll see millele ma kordagi oleks mõelnud ning sellle tulemuseni jõudmine võttis palju lehekülgi sketchbookis enda alla ning unetuid öid kus plätserdasin värvi ja tindiga ja siis skännisin neid pilte sisse ja töötasin arvutis. Tegu on foobiate ja prantsuse sürrealismi filmide projektidega, kus vaatan ka ajuskänne(neuroimaging) ning see print ongi edasi aretus ajuskännnides ning mustritest mis need loovad..lähemalt vaadates on seda prindil päris hästi näha. McQueen summer10 oli veealuse maailma kollektsioon.
Muidugi on McQueen mind mõjutanud- kõik enda tehnilised oskused prindi valdkonnast olen sealt saanud ning see on kogemus mida ei vahetaks mitte millegi vastu maailmas. Ning McQueeni asjad on minu maitse- miks ma peaksin tegema ja disainima midagi mis mulle ei meeldi..samas kui ma oleksin teinud rahulikuma asja siis saaks alati öelda et see on nii Celine või kasutada nahka ja Jersey't(nagu enda ühes projektis eelnevalt), et see nii Rick Owens. Moemaailmas mõjutavad kõik üksteist..

Anonymous said...

kas sa lasid need prindid teha eestis?

eva said...

see on nii halb, et pärast seda pagana mcqueeni ss10 kollektsiooni kõik inimesed igas digiprindis ainult seda näevad. Tal olid ju hoopis heledamad mustrid ja pigem jooned ja maonahk, mitte midagi selline pehme sulandumine nagu robertal. Tolad ärgu mängigu eksperte kui nad asju lähemalt uurinud pole.

Ilus print, Roberta, mulle meeldivad sinu värvid ja tumedus rohkem kui mcqueen.

Anonymous said...

Sa oled väga inspireeriv!

Anonymous said...

eestlaste kadedus on niivõrd võimas, eksole ;) tubli tüdruk ära lase häirda kellegil kelle arvamusel puudub igasugune tagapõhi ! loodetavasti kunagi jõuame me sinnani et oskame öelda ka ilusaid asju täiesti võhivõõrastele !

Anonymous said...

oah, eriti tuus. Hea töö!

noh. vähemalt teavad siinsed lugejad, mida mcqueen üldse tähendab. hurraa.

Print on äge. Kus sa selle teha lasid? Kui palju see maksma läks? (kui eestis ei teinud, siis kas sa tead mõnda kohta, kus saaks digiprinti kangale teha?)


bang piu krshhhhh nendele kadeduseussidele

Britta Ratas said...

wowowowowooo mu süda ihkaks sellise prindiga ükskõik millist rõivaesest. absoluutselt fantastiline ilu!

Roberta E. said...

kniksud ja kummardused minupoolt:)) loodetavasti jatkan sama ideega ka ERKI jaoks ning mingi hetk suvel peaks olema voimalik ka neid asju osta:)

R