Wednesday, March 2, 2011

Praadides paberit..

 Tere kallid,

Londonisse jõudis vahepeal kevad( +16kraadi, päike) ning minul oli oiii kui mõnus õppida kodus aknad lahti..või siis vahest ka vastupidi- kuna olen siin üleval olnud kella 6ni hommikul( õnneks ma pole ainus- Liisa näeb ka hommikutundideni vaeva ning ega ma siis alla ei taha jääda. nii mõnus on üksteist motiveerida niimoodi:)) ja kooliprojektide/portfoolio kallal töötanud, siis magamine toimub päeval, sest muud varianti pole. Samas on aga nii ilusat päeva nagu meil nt paar päeva tagasi oli nii kahju raisku lasta..

Õnneks(või kahjuks?) on ilmad tagasi külmemad, kuid mina tegutsen kooliprojektidega siiani.

VIIMASED NELI NÄDALAT! ja siis on see läbi. Minu teekond CSM foundationis lõppeb. Viimane projekt ning siis lõpunäitus ning ongi kõik! Seetõttu üritan kogu oma energia ja aja pühendada selle alla( ja mis üle jääb- MAGAN!)

Sheeringi teiega natukene oma suhteliselt psühhot ja hirmsat projekti ning lõppu paar step-by-step sketchbooki lehe loomist.

Vabandan, et nii sisutühjad postitused lately- energia läheb lihtsaltsalt muude asjade alla:(









 Sketchbooki jaoks praadisin paberit. Liisa vaatas suurte silmadega pealt ja naljatas, et minu dieet hakkab pihta- mõnus õhtueine :))

Tulemuseks sain täpselt selle mida vaja, niiet why not! eksperimenteeriga julgemalt:)


4 comments:

Anonymous said...

väga lahe idee on see paberi praadimine ;)

johanna nurm said...

gaasipliit !!!!! BIG LIKEE

Roberta E. said...

jaa!! siia kolides sain esimest korda tundma õppida gaasipliidi võlusid ning mee looovelovelovee it.

Lina said...

Väga huvitav blogi sul on!
Lina x