Sunday, March 27, 2011

Weekend: cupcake happiness

Nagu piltidelt näha- ma olen tagasi kodus! Pärast hullumeelset nädalat on nüüd käes pingelangus. Esimest korda saja aasta jooksul on mul aega iseendale ning to-do listis 0 kohustust. 
Kodus olla on hea, uskumatult hea. Olen veetnud palju aega kodus perega ning jõudnud ka nt oma parima sõbra eriti mõnusale ja kodusele sünnipäevale ♥
Täna oli täiuslik pühapäev. Päike, per, toit, KUMU.

After such a crazy week like I had, it feel so good to be back home for a little. Tallinn is perfect- cold and sunny. I' love spending my time with my family and closest friends, escpecially now when I've crossed down all things from my to-do list.
Today=Perfect sunday. Sun, family, food, KUMU.

making of my fav marshmallow-chocolate cupcakes







Like I already mentiones- I visited KUMU with my mom,dad and sis. "For love not money" exhibition. (2nd &5th floor) Very graphical work combined with many videos and installations. So..If you have time-def go!


Meet my favourite person in the whole wide world- my big sis. posing with one of the artworks. haha
 and then lunch @ Kadrioru restoran


Loodan, et teil kõigil oli sama mõnus nädalavahetus ♥

16 comments:

sannu said...

Nii kurb,et mul jääbki see võidetud giveaway võit saamata :( nõme on koguaeg pinda ka käia....ilusat nädalavahetuse lõppu!

Café Naïveté said...

oh mònus postitus! kodus veedetud hetked on ikka kòige hinnalisemad! uskumatu kui palju head energiat saab:)
pàikest!
Merilin

White Rabbit said...

Delicious cupcakes, peab vist järgi proovima! :)

Roberta E. said...

@Sandra - panin teist korda teele paki ja tuli jälle tagasi. Sinu aadress oli maha tõmmatud ja mulle tagasi saadetud. Teen homme pilti pakendistnja tagasisaate lehest, kuna tundub et mu sonalisest kinnitusest ei piisa. Ei kujuta tõesti ette miks see pakk tagasi tulen su aadressi pealt.

sannu said...

@ Roberta- Mitte ühtegi postiteadet pole minu postkastis maandunud nii et ma ei tea. Äkki on vale aadress, sest nad ju saadaks pakiteatise mulle,kui eesti postiga saadad. Smartpost saadaks sõnumiteatise telefonile.

Roberta E. said...

Panin sulle facebooki inboxi pildid.

K said...

Mmmm, mis sinu cupcakide retsept on, tunduvad äärmiselt mõnusad ja head :))

Anonymous said...

Mõnuuus! Ja need M&S väikesed vahukommid on niii armsad seal peal! Äkki jagaksid retsepti palun :)

Roberta E. said...

M&S muffinimix
tükeldatud piimasokolaad, tükeldatud tumedat sokolaadi
80ml piima
50ml toiduõli

sega kõik kokku ja ahju 180kraadiga kuskil 17minutit

glasuur/täidis:
mini vahukommid
vanillisuhkur
tumedat sokolaadi kuskil üks tahvel

sulata sokolaad ja lisa vanillisuhkur, viska vahukommid sisse(ära sega). nad sulavad ise ja alles siis sega- tuleb ilus siiruviiruline:)

Anette S. said...

Ma olen siiani vaimustuses su blogist! :)

Väga-väga armas postitus ja lähemal ajal proovin sinu muffinite retsepti järgi, väga maitsvad tunduvad :)

PS! Ootan uut giveaway'd, kuna eelmisel kahjuks ei saanud osaleda ;)

Päikest, ideid & puhkust,
Anette ♥

Liina said...

faaaabulous fotod!

elise m. said...

M&S'i Eestis kuskilt saada ka?

su blogi on nii mõnus, khihi :)

Roberta E. said...

jap, roccas on m&s toidunurk täiesti olemas:) minu lemmikkoht!

Roberta E. said...

jap, roccas on m&s toidunurk täiesti olemas:) minu lemmikkoht!

Anonymous said...

kristiines on ka m&s toidud, aga proovisin su muffineid teha ja need on tõesti must have kõigile, kes neid veel saanud pole! :) äkki oskad veel mõnda lihtsat, kuid head retsepti öelda? :)

emili said...

Nägin täna sind ja Liisat unes. Tegite mulle stiilimuutuse: vanadest adidades dressidest stiilse teksa-jaki-platvormide kombinatsioonini. Päriselt ma küll dressides ringi ei jookse, aga tore oli teid siiski unes kohata! :)