Tuesday, April 26, 2011

Do me in the park marc

 Londonis on kätte jõudnud täielik suvi- paar päeva tagasi näitas kraadiklaas varjus +29 kraadi ja päikse peal korralikult üle +30'e. Õhtul kell 12 oli välitemperatuur +25. Minu jaoks tuli see ausalt öeldes täiesti ootamatult- see on minu kolmas suvi Londonis ja sellist kuumuselainet ma tõesti ei oodanud.. täiesti uskumatu! Riideid on seljas minimaalselt ja ainus soov oleks kuskil rannas beežitada(mis on siin muidugi võimatu:(

Liisa jõudis tagasi Londonisse paar päeva tagasi ning selle üle on mul ainult hea meel. Eile nautisimegi ilusat ilma ja head kohvi ning võitlesime Google Map'siga. Lõbus nagu alati.

Homme kell 12 lähen vestlusele Roksanda Ilincic'i. Tore kui pakkumisi tuleb igalpoolt ja saab kohtuda/rääkida inimestega täiesti erinevatest firmadest.  Soovitan kindlasti uudistada nende kodulehte SIIN ja nende kaubaga ennast kurssi viia- me gusta! haha

Imelik on pidada blogi ilma selleta, et peaksin teiega jagama tegemisi koolist või töölt praegusel hetkel, aga ma väga ei muretse. Nagu vanemad lugejad mäletavad, kirjutan vahest pikemaid nö. "arvamus" postitusi ning päris mitu tüki on olnud juba soolas ja vajavad lõpetamist.. kriitiline ja kuri ja vastik nagu ma olen :D

Päikest mu armsad,
R

Im wearing: 
Top by H&M
Skirt by Topshop
Bag by Chanel
Sunnies- vintage
Rings- Topshop & Primark
Shoes by Tony Burch(best for ballerinas. my fav)











4 comments:

Anonymous said...

Nii mõnus on lugeda teie Londoni soojast ilmast ja unistada, et see tuleb kunagi Eestisse ka. Nii mõnusad pildid :), kas muidu Tory Burch ei peaks olema? Või on see mingi teine firma? Edu :)

Anonymous said...

Ootan juba neid arvamuspostitusi :) Nii mõnus teil seal :)

Anonymous said...

rannas peesitada*
ja minagi ootan juba kannatamatult uusi postitusi! keep up the good work! :)

Anna said...

Lugedes jäi mul ka pinnuks silma see beežitamine, muidu on nii armas post. Ja nii heaa starbucksi jook tundub, jube kahju ikka, et eestist taolist ei saa. On see caramel frappucino vms?
Seda ka, et ootasin just Sinust rohkem värvilisi pilte ja selliseid pilte, mida Liisa blogis veel ei ole. Tahaks näha selle topshopi seeliku värve jne:) Nii ilus ja sale oled ju, ära tee end mustvalgeks!:)