Wednesday, April 27, 2011

Good news everyone!



Dear Roberta,
Thank-you for coming to interview this morning it was a pleasure to meet you and discuss your work.I'm delighted to offer you the opportunity to work with us here at ROKSANDA ILINCIC.


The placement would be a full time, two month internship. Ideally I would like you to begin on Tuesday of next week, however if you need a bit more notice I understand.

If you would like to come work with us, kindly send me a quick email accepting and I can organise everything for you. 

Many Thanks


can't wait! 
enjoy siome eyecandy from Roksanda Ilincic :)

ahja, btw-  mu tumblr on uues kuues : check it out here parem/halvem kui eelmine? ma ise pole suutnud veel otsustada.
mult on muidu küsitud, et miks ma ei tea nö "Inspiratsiooni" poste- vastus on lihtne- kõik mis inspireerib on tumblr'is olemas, mida ma updaten ikka päris tihti :)
















10 comments:

vwmatu said...

õnnitlused :)
aga soovitan kõik isiklikud maili vahetused hoida konfidentsiaalsed. Võimalik, et rõivatööstus on chillim aga mind lastaks päeva pealt lahti autotööstuses, kui jägaksin töö asja blogis.

Kindlasti Internshipi raames kontrollitakse sinu usaldusväärsust, kas sinule saab usaldada firma saladusi. Nii, et töö asjad hoia eraldi ja blogis võid kõike muud näidata, mis isiklik ja kuulub sinule ;)

lihtsalt sõbralik tip

Roberta E. said...

esiteks- suur aitäh:)
teiseks- saan täiesti aru sinu pointist, 100%. Ning kindlasti on sul mingis osas õigus ning usaldus on selles äris väga tähtis. Samas arvan ma, et kuna ma olen ikkagi blogija ja moealane internship on asi mida on kindlasti huvitav siin kajastada siis pean seda ju mingit viisi teiega jagama. Tõsi see on- väga raske on seda teha nii, et järgmise season'i kohta midagi ei lekkiks vms. Parim näide McQueen- kui küsitakse mis ma teen päevad läbi ja kuidas kõik toimib, siis oh seda keerutamist selle ümber et jagada seda kõike suurepärast ja samas rääkida nii et mitte midagi ei lekkiks.
Ma arvan et see email ei ole midagi hullu- ei sisalda ta ju isikliku infot ei minu ega saatja kohta(saatjat pole nähagi) ja see on ainus asi mida ma teha sain. Ja üks vähestest asjadest mis jõuavad tegelikult blogini, sest kõik peab olema väga kinnine ja jagada palju ma ei saa nagu osad lugejad teavad McQueeni aegadest.
Aitäh sellegi poolest!

Päikest,

R

Anrike said...

Suuured õnnesoovid Sulle!
Tumblr meeldib niiviisi rohkem, lihtsam vaadata! Muide, mainin ära, et see aasta kirjandit kirjutades, valisin teema ,,eesmärk on see, mis annab elule tähenduse.'' ja seal kirjutasin ka sinust.
Sa oled ilmselgelt üks inspireerivamaid inimesi ja soovin sulle väga palju edu edaspidiseks!

kristiina said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Õnnitlused inetrnshipi saamise puhul!
Kas jälgisid linnas ka kuninglikku pulmamelu või vaatasid teleekraanilt kirikus toimuvat?
Kuidas sulle meeldib Kate'i kleit? Kuidas disainervalik meeldib - SARAH BURTON!!

Anonymous said...

Vana tumblr pole näninud, kuid selle kujundusega pean nii vasakult paremale kui ka ülevalt alla kerima. Ehk on sinu ekraan siis suurem kui minu oma. :(

Anonymous said...

Pole ka vanaga kursis, kuid uut saaks veel improve'ida.. pilid on ainult vasakus servas, ja parem on mega empty-bizarre.. ehk oleks centre layout parem?? ;)

Ja congratz Roksanda Ilinicic'u puhul!!! :)

Anonymous said...

Pildid mitte pilid siiski* :)

Roberta E. said...

Pulmadest kirjutan pikemalt järgmises postituses:)
http://robertaeiner.tumblr.com/ muutsin jälle theme ära- teie jaoks nö kõige mugavam variant- pildid suured ja eraldi. eelmine theme oli väikeste thumbnailidega. kui ma postitan tumblrisse siis ma ei tee seda nagu täiesti lampi, et iga pilt mis meeldib läheb ülesse. pigem on see minu jaoks moodboardi moodi asi- kõik pildid konnektivad omavahel kuidagi ja ma mõtlen läbi mis mille juurde läheb jne.. seepärast selline lahendus on veidi nõme ja mõttetu, kui ekraanil nkn ainult üks pilt. vaadake ja mõelge, aga ilmselt vahetan vana theme (mis on see landscape kerimine) vastu tagasi- kui tahate neid endale seivida siis peale vajutades saab ju täissuuruses pildi nkn:)

R

Viu said...

Õnnitlused praktika puhul!
Mind huvitaks, et kuidas sellised ilusad lokid tehakse, nagu siin modellidel piltidel on? Kas selleks kasutatakse sirgendajaid või tangidega ikka ja kui lokitangidega, siis millistega? Kui Sa tead muidugi:)