Saturday, December 24, 2011

Xmas with Mr Buble




Ma ei oskakski mingit muud algust välja mõelda sellele postitusele- viimased 4 päeva on härra Buble xmas plaat mänginud non-stop mul kodus, külas kui ka peas.. ja iga päev tundub et cmon..this is it, nüüd on see limiit täis küll. Kuni jälle..koidab uus päev ja plaat läheb peale JÄLLE.
Ma olen nüüd veetnud kodus nädala ja see on olnud kõige kohustuste vabam nädal ever. Üldse. Ja tundub, et ma oleksin tagasi kodus olnud god knows kui kaua ja ma pole kindel kas see on hea või halb. Ning ma igatsen juba londonit. Ma tean, see on nii rumal ja mida ma üldse vingun kui ma olen oodanud seda puhkust niiiiiiii kaua:) Vot nii.

Esimesed tagasioleku hetked veetsin oma kallitega:) Otse lennujaamast näha nunnubeebide ilusaid naeratusi ja lolle nalju kuulda oli kuidagi eriti-eriti hea.

Ja järgmine päev küpsetasime kõik agaralt piparkooke ja kuulasime sinatrat(ainus päev mil buble'le saime pausi sisse )









Mandariini-uisuväljaku romantika 

Terve kolmapäeva veetsin meie vana tüdrukutekamba seltsis ja veendusin jälle, et mitte miski pole muutunud. Me oleme täpselt samasugused nagu me olime kaheksaselt ja suure tõenäosusega oleme sellised ka 10, 20 ja 30 aasta pärast. Muutunud on ainult see, et pooled meist on kolinud Londonisse ja teised jäänud Tallinna..aga thats about it. 

Jaaaaaaa vahepeal tuli SEKUNDIKS lumi maha..mis peaaegu oleks päästnud tänavused jõulud. Aga nope..it did not cross it. Ainus asi mida ma crossisin oli moon bootside korra jalga panemine ja lumehangede ette kujutamise. Well- close enough.

xmas-mood-next-level



Kindlalt mu lemmikoht maailmas praegusel hetkel
Superpätt ja jumala okei on see, et ta kukkus koolikoti nagi otsa koolis ja nüüd näeb välja nagu ta oleks fight clubist välja astunud.







Ja that's about it:) Kolmapäeval-neljapäeval sheerin teiega eeeeeeriti khuuli ja põnevat postitust, niiet hoidke silm peal siin asjadel nädala sees.


7 comments:

Anonymous said...

Täiesti amazing kui ilus kodu sul on! Ja sa ise ka muidugi :)

Damoiselle Merit said...

Tõesti fägevv koduu!! Lihtsalt tahaks teada kuskohas sellised iludused majakesed asuvad, äkki ütled :) :) ...ära muretse, ma ei tule sind stalkima! VInged pildud on kaaa :)

Anonymous said...

Mind huvitab hoopis, et mis resto/kohvikuga (?) tegemist on 14. pildil.

Anonymous said...

kas sa tavalisi pilte ei tahaks siia lisada? Praegu on kõik sellised udukogused instagrammi omad.

Roberta E. said...

aitäh teile armsad! tegemist seal pildil Bonaparte'i kohvikuga, kus on supermaitsvad saiakesed ja koogid ja nagu ütlesin- kolmap-neljap saab korralike pilte ja kõike muud huvitavat:)

Anonymous said...

Kindlasti on sul superlahedad sõbrannad, aga kahel esimesel pildil on nad sinu kõrval kuidagi väga oranzid. Aga sina - superilus, ka valgena!

Roberta E. said...

mu sõbrannad on superkhuulid ja tegelikult üldse mitte nii "Oranzid" kui tundub siit= instagrami filter mille ma valisin et ise mitte tunduda surmvalgena haha :D good tactics :D