Tuesday, May 29, 2012

Some things end so others can begin vol1

.. Ja seda praegusel hetkel kõige enam selles tähenduses, et kool sai läbi/on läbi saamas ja teen otsuseid mis konkreetne asi see on that can now begin. Võimalusi on rohkem kui vaja ja täpselt nii palju et mu elu jubeeee keeruliseks teha, aga sellest lubasin ma blogi fbki lehel kirjutada juba eile/üleeile aga siiamaani pole postitust päris lukku pannud. Mõtteaineid on rohkem kui küllaga ja jumal tänatud et mul on sellised sõbrad JA pere JA et mu meilboxxxi laekub vahest kirju mis panevad mind maailma üle mõtlema ja teevad elu natukene kergemaks.Ja selle pärast ongi siin olnud natukene vaiksem..sest on vaja olnud mõelda asju enda peas enne läbi ja paberile kirjutada ja nuputada, selleks et teada mis otsused on õiged ja millised valed..ja siis avastada et aei ole olemas ainuõiget otsust. iga inimese jaoks on see erinev ja personaalne. Igaljuhul olen saanud ennast laadida korralikult, magada pärast viimase hand-in'i hullumaja ennast välja, süüa hästi ja nautida päikest pargis sõpradega ja all that. Vot. Aga loodan et saan selle täna õhtul selle eelpoolmainitud teksti lukku löödud ja postitatud- või editin' ühe video kokku!

Tervitan Londoni 29'c kuumalainest ja ilusat päeva ja catch upimist minu nädalaga instafeedi kaudu :)
R


































































2 comments:

Liisbet said...

Pole midagi paremat kui need lihtsad, aga nii mõnusa emotsiooniga igapäevaelu pildid! :)



Liisbet
http://jechuchote.blogspot.com

ohblabla said...

Ma olen eelkõnelejaga absoluutselt nõus. Mulle väga meeldivad sellised nobedad inspiratsioonisutsakad. Ja su kodukaaslase omad ka :)

http://ohblabla.wordpress.com