Monday, June 11, 2012

Let me discover/ More from Paris

Tagasi vihmases ja külmas Londonis, tõbine ja külmetusega nagu alati. Täpselt nii ma otsustangi postitada siia rahulikult ära veel pisikese osa enda Pariisi moenädalal tehtud piltidest. Kes ei mäleta/ ei tea, siis Pariis moenädalale jõudsin ma sel aastal esimest korda, kuid üldsegi mitte showsid vaatama( ja the thing is .. vägaväga paljud "tähtsad ninad" ei  vaatagi showsid, vaid käivad stuudiotest/showruumides asju juba enne vaatamas, brunchitavad ja lõunatavad disaineritega et mõista uut kollektsiooni paremini, kohtuvad buyeritega jne.
ja nii ma lendasingi, Eo & tema sõprade-tuttavatele kutsel 1 päeva etteteatamisega Pariisi, sest apparently there was so much to see. And god. there was. 
Mul avanes võimalus külastada Pariisi moenädalal näitavate disainerite stuudiotes, jagada croissanti hommikusöögi/brunchi lauas Dries van Noten'i,Vogue Italia ja Vogue Homme inimestega, kohtuda reaalselt kõige-kõige huvitavamate persoonidega keda ma üldse suudan ette kujutada ja ofc külastada Eo "inkubaatoreid". Need on mitmed-mitmed showruumid mis on mööda Pariisi laiali ja kus ta esitleb Maailma moe-eliidile enda uusi leide.. täpselt nii nagu ta tegi McQueeni, Galliano, Dries van Noten'i, Rick Owensi ja paljude teistega. See hooaeg showcases ta 3 uut leidu ning tutvustas neid kinnises ringis pressile, buyeritele üle terve maailma ja teistele inimestele industries. Hetkel ongi kõik disainerid selles industryega "tutvumise" faasis, selleks et kõik edasine oleks võimalikult riskivaba ja paigas buyeritega ning et press oleks kõik heaks kiitnud enda siseringis.
 Mulle arrange's ta kohtumised nii inkubaatoris kui lõunasöögilaua taga kõikide disaineritega ning minu jaoks oli see tõeliselt eye-opening experience. Jällegi.. nii ambitsioonikad ja motiveeritud inimesed ja see mis protsess on neil selja taga JUBA on uskumatuuu... exciting times. Ja fanfuckingtastic eluloo stoorid.
Ma pole teinud saladust sellest, et there are things happening seoses Eo'ga ja et see on pigem long-term plan mille esimesi samme võtan ma praegu ja mille viimastele astmetele peaksin ma jõudma kuskil 8-9 aasta pärast.. so there is no rush. Ja ma olen rahulik ja õnnelik ja hingan sisse seda kõige infot ja tarkust mida maailm ümber minu toodab ja jagab. Ja seetõttu oli mulle isiklikult supertähtis kohtuda nende teiste disaineritega, itaalia tehaste juhtide, buyerite ja pressiga palju väiksemas ja intiimsemas keskkonnas kui seda on suvaline fashionweek'i pressibuss või afterparty.
Ja zäts about it preagu.  Jagan mõndasid pilte showruumidest ja ilusatest asjadest. Ja üritan terveks saada et see kreisi nädal Londonis üle elada. Votnii!

xoxo
R




 






 






































1 comments:

Anonymous said...

Nii ilusad pildid, lemmikuteks olid jalanõud!