Thursday, September 6, 2012

All I see is fireworks/ supahlong pics+muss post


Hei Armsad,

Sügis on kätte jõudnud nii märkamatult, et usun et teilegi tuli see üllatusena. Ma olen omadega nüüd nii kaugel, et tunnistan sügise tulekut ja paljaste jalgadega õue niisama küll ei lähe. ja pintsaku alla panen sooja kampsuni ja salli ka kaela. Et ei külmetaks:) Soovitan teile ka. Natsa kurb on ka, sest selle aasta suvi on olnud eriti mõnus ja magus ja seiklusrohke ja mul on olnud rõõm seda jagada nii paljude uute superfantastiliste inimestega enda elus. Ja muidugi vanadega ka:) 
Kuna sügis on käes ja mul on korralik ports sügispilte ka, siis tundub õige teha viimased suvekokkuvõtted piltide ja instagrami näol.
Ehk siis, siit ka hunnik pilte mis on jagatud kolmeks maailmatoredaks sündmuseks/ajaks ja näitavad minu viimaseid toimetamisi siin.

1. Viimane nädalavahetus Tallinnas enne Londonisse ümber-kolima minemist. OKO superb õhtusöök maailma ilusaima ilma ja suure-lõbusa seltskonnaga. Ja puhkusehetked Susani ja Mareku juures Käsmus. Öösel saunatamine ja varahommikul õue tekiga magama minemine ning lillulaulu peale ärkamine. Mareku tehtud hommikusöögipannkoogid ja seenel käik Proseccoga. Kuttide kalapüük ja mini-piknik Käsmu järve ääres. Palja jalu Võsu poes pläterdamine jäätis käes ja päikseloojangul Tallinnasse tagasi sõit. Ma usun, et need kaks päeva olid mu suve KÕIGE õnnelikumad päevad. Olin täpselt selline inimene nagu ma tahan olla ning kõik oli täiuslik.

Naljakas kuidas elu ikka keerdkäike viskab ette. Alles mõned kuud tagasi mainisin poole sõnaga susani blogi ja avaldasin arvamust, kui toreda inimesega tegemist on ja selle suvega on temast ja tema maailmakhuulimast abikaasast saanud väärt-väärt sõbrad. Ilusad inimesed seest ja väljast!













2. Eelmine nädalavahetus. Ärasaatmispidu Cabaret Rhizomes ning nädalavahetus Helsingis, kus ma btw, polnud käinud aaaaaaaastaid. Titena vast viimati niimoodi korralikult. Päev omaette uitamist ja 10kesi vähisööma saare peal kuhu sai eriti armsa paadiga ja edasi Helsingi ööelu avastamine. Ja eriti päikseline pühapäev. ja soe! Supermõnus ja täiuslik lõpp suvele:)














 3. Last but not least. Viimased kokkukorjatud hetked suvest. Kvaliteetaeg õepoegadega. Rohkelt Pärnut ja töösse mattunud Bussi-poiste külastamised. Facehunteri/Yvani Tallinan trip. Kodu ja kassid. vaarikakorjamine paldiskis. :)
Soundtrackiks midagi teistusugusemat kuid mulle südamelähedast ja kallist. Nimelt minu läbi aegade kõige parema sõbra Ron'i tüdruksõber ja minu hea sõbranna Kelly uus singel ja video. Musitan kallistan ja soovin kõige kõrgemat lendu talle. Vaadake ja nautige kallid teie ka :)

















7 comments:

k2q said...

Kus sa Helsingis ööelu nautlemas käisid?

Anonymous said...

Käsmu JÄRV? :)

Roberta E. said...

jah, käsmu JÄRV :D (?)

http://www.eestigiid.ee/?SCat=38&CatID=0&ItemID=668

Anonymous said...

Ilus on vaadata nii õnneliku, edukat ja tervet noort naist nagu sina, Roberta! Oled paljudele noortele eeskujuks ja tõesti loodan, et uus pealekasvav põlvkond on rohkem sinu moodi!

Anonymous said...

Palun jaga (uuesti) Susani blogi :)

Roberta E. said...

oi aitäh armas!:)


--------
jaa susani blogi lingina ka tekstis mainitud aga siin ta on uuesti- http://susankirjutab.ee/

:)

ValgedPapud said...

Siin Londonis küll sügist pole, täielik vananaistesuvi