Saturday, March 16, 2013

& other stories/ meigijuttu tüdrukutele



Oma kuu aega tagasi H&M londoni peakontoris intervjuul käies sain korraliku briefingu H&M alla kuuluvatest brändidest ja nende laiendustest. MInu jaoks kogust sellest infost stood out the fact, et  2013 aasta jooksul avatakse pood Eestis ja nad avavad uue poekoti- & other stories, mis on justkui H&M ja COS'i vaheline kompromiss. Üüüüber skandinaavialik, minimalistlik, lihtne ja tunduvalt kallim kui H&M ise.
Täna hommikul linnast kangaid ostes jäi mul enda tiimiga kohtumise vahele 10 vaba minutit ja kasutasingi selle ära selleks, et & other stories'st läbi hüpata. Palju ruumi, valged seinad, lihtne kujundus, valgus, lihtsus riietes ja kõikides toodetes üldiselt. Mulle meeldib lihtne kujundus ja arusaadav disain, kosmeetikatooted millele on peale kirjutatud mis see on ja milleks seda kasutada. Mulle meeldib kui  ehted pole ühte hunnikusse pandud riietest eraldi, vaid hoopis riided + ehted on sobitatud kokku eraldi osakondadesse ja nii leiab igaüks oma. &other stories's on see kõik olemas ja kuigi täna polnud mul aega midagi selga proovida, võin julgelt öelda et sellest saab kindlasti üks mu kõige lemmikumaid( kui mitte see kõige lemmikum ) high street brand. Riided tunduvad kvaliteetsed ja ilusad. Silm puhkab ja vähemalt täna hommikul ei kiirganud sellest poest seda Londonile omast närvilisust, millega tahest tahtmata Topshopis/H&Ms/Zaras elueeest trügides peab võitlema. Kauaigatsetud põhjamaine lihtsus ja puhtus Londoni highstreetil jõudis lõpuks siia. 

Üritasin oma 10 minutit targasti ära kasutada ja haarasin korvi ning viskasin selle pool-täis ilma mingisuguse vaevata väga kiiresti.  Kuna olen enda suureks imestuseks Topshopi makeup range'ga niii rahul olnud, siis otsustasin proovida ära ka &other stories'e oma. Samuti kõik ehted on niii lihtsad ja ilusad, et neid tahta on lihtne. Lõpuks hakkasin vaatama hindu ja pean ütlema, et hinnad on tõesti krõbedamad võrreldes teiste londoni high street brändidega. Võibolla olen ma lihtsalt ära hellitatud sellega, et olen 3 aastat järjest ostnud sama H&M gold cuff patsikumme 2.99 eest ja nüüd on reaalsus see, et H&Ms neid enam pole ja &other stories müüb igasuguseid erinevaid ilusaid alates 10 naela tükk.  Kuna kõik on eriti minimal ja ehted/aksesuaarid väiksed ja neid kõiki tahaks palju, siis mul hakkas süda natukene verd jooksma küll. Ületasin ennast ja tegin otsuse olla kokkuhoidlikum, sest hetkel tundub küll, et kõik võimalik raha ( kui ka aeg) läheb kooliprojektide alla niii ulmeliste summadena, et millessegi muusse investeerida ei taha. Aga luban, et premeerin end kõvasti kui elan selle kooliaasta üle!
Aga sellegipoolest väärt uurimist uustulnuk ja soovitan kõigil silm peale visata!





Hmm, other than that- ma olen päris-päris mitu meili ja kirja saanud erinevate meigitoodete teemal- a la kas Topshopi range on tegelikult hea ja väärt kasutamist, kuidas nahk reageerib, mida igapäevaselt kasutan jne. Ajapuuduse tõttu pole tõesti jõudnud kõigile vastata, aga otsustasin teha seda siin natukene kokkuvõtlikumalt.
Nagu ma olen paar korda juba maininud, olen ma kuidagi loomuliku sammuna lahti öelnud igapäevasest meikimisest ja seetõttu on vb mu meigikoti sisu ka muutunud päris korralikult( ma pole kindel kas see on hea või halb?) Kuna isegi aasta aega tagasi ei astunud ma ilma korraliku meigita välja eriti ükski päev ja kandsin oma roosa peaga väga tugevat meiki( lainerijoonest, kulmude, lauvärvideni ja erksate huulepulkadeni) siis pidid meigitooted olema tõesti väga kvaliteetsed ja high end omad, selleks et nahk selle kõige all hingata ikkagi saaks ja vastu peaks. Nüüd kui ma ei kanna pmst üldse midagi, on mu valikud ka natukene kompromissitud rahakotiga ja sellega mida mul tegelikult vaja on.
Jumestuskreemina olen kasutanud tugevama kattuvuse jaoks MACi studio fix ja kergema jaoks Chanel Vitalumiere Aquat, see talv avastasin aga enda jaoks alternatiivina No7 brändi, mida Uk's müüakse Essentially Natural Foundationi, mis minu nahal on täpselt sama hea, kui mitte isegi parem. No7 asjadest kasutan kulmupliiatsit juba mitu aastat, sest toon sobib mulle eriti hästi. Samuti  Instant Radiance Concealer on vägaväga okei ja täitsa võrreldav YSLi omaga mida olen muidu kasutanud.
Benefiti poolt oleks põhilistelt märksõnadeks: That Gal, High beam, lemon aid.

See kõik on muidugi ekstra, sest Igapäevaselt kasutan 2x päevas lõhnatut nivea kreemi, enamasti jumestuskreemi ei kasuta, sest mu nahk on tõesti niii heas seisus olnud viimasel ajal, et ei ole vajadust. Instant radiance concealerit kasutan silmade all ja topshopi highlighterit põsesarnadel + kulmupliiats. Jaa mõnikord Revloni matt beezi lauvärvi. Thats it, nice and easy :)

Aga sellegipoolest, suvele mõeldes ja unistades ajast kui ei pea muretsema millegi pärast ja saan ennast lõbusalt ülesse lüüa on meigisahtel ikka täis ilusaid asju ja minu suvemeigitrend kujuneb ilmselt korallivärvi ja läikiv.





 Ja see on minu klassikaline kombo välja minnes- mõtlemata pimedas suudaks ka vist seda peale panna. Tom Fordi huulepulk on kõige parem asi minu meigikotis ja tõesti püsib terve õhtu ükskõik palju juua-süüa.  + Topshopi huulepulgad/küünelakid/highlighterid on alati mu lemmarid olnud! Eriti naiss on üleval pildil olev mäkerdatud( vabandan!) lauvärvi kit, mis on niiii geeline ja mõnus ja läikiv! supersuvine.


4 comments:

Anonymous said...

oh super postitus!!!

K said...

Väga mõnus postitus!

Minu igapäevane meigirutiin muutus pärast seda, kui avastasin Dr Jart+ BB creamid (mul on nii Silver Laber kui Water Fuse). Imelised!!!!!!
Lõpuks ometi mõistan kogu seda BB cream fussi, mis pikemat aega igalpool kõlanud on. Paraku ükski drugstore bränd või bodyshop ega ka MAC ei suutnud mind selles veenda.. Aga Dr Jart+ tooted on nö need 'authentic' BB creamid, mis Aasias lained lüües ka läände levisid.

Soovitan tõesti. ja rohkem kui soojalt : )

Anonymous said...

Täiesti ootamatu postitus sinu poolt, aga seda muidugi heas mõttes:)
Huvitav lugemine!

Anonymous said...

Mul on veidi off-topic küsimus sulle. Mis pubisid või väikseid kohvikuid sa Londonis soovitaksid? :)