Wednesday, December 19, 2012

Xmas giveaway time!



Ma teen hästi lühidalt ja jätan kõik mageda ja igava jutu vahele seekord.(ja jätan selle hoopis homseks!)

Jõulu-Giveaway. Finally!
Kuna jõulud on kingituste aeg, siis otsustasin ka mina teile, oma kõige-kõigematele lugejatele midagi armsat ( vähemalt enda arust) välja loosida.

Mu jõulupakk koosneb neljast asjast, millest kolme näete ilusti piltidel ja neljas jääb üllatuseks!
Paki sisu:

- Wreck this journal- ma olen vana tuntud sodija ja sketchbooki-addict ning tean omast kogemusest kui raske on alustada enda kõige esimesega..või keerata esimest lehte valgel vihikul ja see ära märgistada. 
Selle pärast ongi see naljaraamat-sketchbook päris hea ja nunnu alustuseks. Või mis te arvate? Urban Outfitters

- Nii sädelev küünelakk kui ka bronksid kõrvarõngad on pärit Topshopist ja on minu arust eriti sobivad jõulude-uusaasta-pidustuste tarbeks:) Topshopi küünelakke soovitan kindlasti kõigile ka, ise kasutan neid väga tihti:)

Jaaaaa neljas meeene jääb saladuseks!

Igaljuhul, kui soovite loosis osaleda, siis võiksite teha kolme asja:

1) Kirjutage kommentaardisse oma email
2) any comments really- mis meeldib, mis ei meld blogi juures, kuidas saaks paremaks teha, millest tahakstite rohkem lugeda/teada, mis kisub jube igavaks. Ehk ükskõik mis pähe tuleb. Teie võimalus asju parandada siin!
3) Like'da facebooki lehte, mis asub SIIN, selleks et olla kursis suurte ja väikeste asjadega! kindlasti tsekin võitja osas selle üle, et kõik ikka aus oleks!


Votnii!
Ilusat jõuluaega teile armsad ja aitäh teile, et siiani viitsite minu asjadega kursis olla!
ahja, ja jõulupeval loosime siis kõik välja!

musid,
R







95 comments:

VogueBastard said...

Mulle väga meeldib Sinu blogi, kuna huvitav on lugeda natuke teistmoodi moeblogi. Kõik on üli SUPER!

irmalaaas@gmail.com
irma

Kaary said...

Kõik on huvitav ja omamoodi! Ootan huviga igat uut postitust!

Kaari
kaariperm@gmail.com

Anonymous said...

Mulle tohutult meeldibs u down-to-earth attitude! On nii meeldiv näha, et on olemas sellised isiksused nagu Sina.

eliise.rajamets@eesti.ee

Svea said...

Sinu pikad ja sisukad pistitused on mu lemmikud. Mulle meeldib, et Sa lisad videod ka postituse juurde, tihti olen leidnud mõne uue mõnusa muuusikapala enda playlisti juurde. Paremaks ei anna head asja teha, jätka samas vaimus :)


svearoosilill@hotmail.com

anett said...

Mulle meeldib, et sa kirjutad ka londonis elamise ja õppimise varjupoolest ja mitte ainult ei maini seda vaid ka kirjeldad seda täpsemalt. Veel meeldib mulle see muss mida sa siia lisad ja outfitid etc ..
Palju edu edaspidiseks, häid pühi ja ilusat uut aastat!

anett
anett.hollas@gmail.com

Ann said...

Sinu blogi on alati väga tore lugeda ja nii armas on näha, kuidas Sa nii palju ennast oma tekstidesse lased :) Parandada -mhh, kui siis see, et võiks tihemini uusi postitusi tulla, aga samas on arusaadav, et ei jõua ka koguaeg ju.

Ilusat ja mõnusat jõuluaega, Roberta!

-annika
annifunk@gmail.com

Kristina said...

Minuarust oled väga inspireeriva ja motiveeriva blogi loonud!
Mõnikord võiksid kirjutada näiteks "must do in London" teema..ehk siis näiteks 10 asja/kohta kus peaks kindlasti käima/nägema kui Londonit külastad.

:)
Parimat!

kristinaallik@gmail.com

Eneli said...

See pole absoluutselt mingi küsimus, kas mulle meeldib su blogi. :)

Mulle väga meeldib, et sa ei lase (vähemalt nähtavalt) ennast mõjutada kõikidest halbadest kommentaaridest ja on väga tunda kuidas sa enda lugejatest hoolid. Väga meeldivad mulle su random-pildi postitused, sest sinu kiire elustiili juures ei oleks isegi mõistlik mitte püüda meeleheitlikult teha igapäeva pildipostitusi eraldi ja sellised killud on juba ainuüksi ise alati väga jutustavad.
Isiklikult oleksin väga rõõmus kui näeks tihedamini pilte just sinu outfit´idest, jätkuvalt lähevad need lugejatele väga peale.
Muusika lisamist ka ära jäta, sest vahel leiab siit päris häid palu!
Rohkem tahaks äkki näha ka sinu töid-tegemisi täpsemalt või näiteks viimaseid riideprojekte ka reaalselt mõne inimese seljas või miks mitte teha lausa fotoshoot (kui muidugi aega ja võimalust leiad!) Äkki võiksid katsetada ka mõne video tegemist. Näiteks teed klippe mõne päeva jooksul ja siis justkui jälgiksime sinu päeva tegemisi - see oleks küll fun!

Halbu sõnu polegi öelda. Tõusud ja mõõnad käivad kõigil ja kõigi blogides ning see on täiesti mõistetav, seega ära muretse, me oleme kannatlikud ja ootame ikka õhinaga su postitusi.

Hoia pea püsti, naeratus näol ning naudi karget jõuluaega (loodetavasti seda oma pere ja sõprade seltsis!)

EneliRahula@hotmail.com
Eneli

Anonymous said...

mulle meeldib Su blogi juures see, et kui paljudel teistel on puhtalt tuimad moepildid ja tuim jutt või pole teksti üldsegi, siis Sa jagad oma mõtteid, ei lase ennast kriitikast häirida ja lisad ka väga-väga häid pilte. eriti meeldis ja inspiration lvl 1000 oli viimane postitus ehk 27. novembri oma. lugesin seda hommikul ühistranspordis pool tundi ja ülejäänud päev kõik see ainult peas tiirleski, so it was perfect way to start my day :)
ja täiesti ausalt - ma ei oskagi midagi soovitada, sest minu arust on kõike täpselt parajalt ja midagi muutma ei peaks.
so just keep up the good work!

Karoliina
karoliinaku@hot.ee

Bbepu said...

berit.vain@gmail.com ja mulle meeldib, et räägid asjadest nii nagu nad ka on. Tahan ise väga pärast gümnat Inglismaale sukelduda ühe kindla karjäärisooviga ja on hea saada kinnitust sellele, mida mõttes ootan( ehk kogu see pidev tempo ja proovile panek, kas saad hakkama). :)

Britt said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Mulle kohutavalt meeldib kui siiralt sa kirjutad! Ausalt, armastusega ja seda nauditavam on meil seda lugeda.

rebeka.gabor@hotmail.com

Britt said...

Kõige rohkem meeldivad sinu blogis need postitused, kus sa jagad fotosid oma kavanditest, töödest, koolist, kodust - millest iganes. Annab kõvasti inspiratsiooni!

Kui sa aga peaksid tahtma midagi oma blogi juures parandada, siis ilmselt tuleks seda teha grammatika ja kirjavigade osas. Enamik neist on lihtsalt suvalised apsakad, mitte põhimõttelised vead, mille saaks vabalt ühekordse ülelugemisega üles leida ja ära parandada. Et ma olen ise kõva grammatikafriik, siis jääb see mulle lihtsalt alati silma ;)

Ja kõrvarõngad sinu giveaways on imeilusad!

britt23@hot.ee

Bbepu said...

berit.vain@gmail.com ja kui aus olla siis jälgin FBs natuke rohkem(piltide osas), kui blogi. Siit loen ikka aegajalt neid pikemaid lugusid, mis kirjutad. Aga väga meeldib, et kirjutad nii nagu asjad on. Võibolla võiks isegi natuke tooremalt. Aga jah, tahan ise ka Inglismaale sukelduda, et saada üks mõnusalt karm ülikoolielamus.

Kai Liis said...

appi, kui armas sa oled :)

mulle meeldivad su blogi juures pildid(obviously, muusika, elulood või tegemised unis. supervinge ja huvitav on lugeda sinu seiklusi teises euroopa otsas.

ainuke soov oleks tihedamad postitused, kas või sellised pisipisikesed, et teada, kas veel oled vee pinnal :)

Liisukazz@hot.ee

Parimat!

susann-marii said...

Väga meeldib Su blogi, sest siin räägib sarnastest asjadest, mida ma tulevikus teha ja saavutada tahan. Ja see sketchbooki jutt on väga õige, on küll jah raske esimesi samme teha.

susannmarii@hotmail.com

Keilit said...

Ainus nö lifestyle blog, mida jälgin, sest isegi kui sind väga hästi ei tunne, tundud sa ikka soe, avatud ja hooliv ning kohtled oma lugejaid nagu parimaid sõpru. Midagi blogi puhul muuta ei soovikski, sest just sellisel kujul nagu ta praegu on, on teda kõige mugavam ja toredam lugeda! :)

Ilusaid pühi !

Keilit
keilit.aedma@gmail.com

Mari said...

Su blogi on inspireeriv, tõsiselt inspireeriv! Ja edu edaspidiseks blogipidamiseks! :)

mari258@hot.ee
Mari

kadri ✰ said...

Juhhuu, giveaway! Su blogi on tõeliselt vägev inspiratsiooniallikas, iga uus postitus on alati väga oodatud! (:

kadrischneider@gmail.com

Good Morning, Sunshine! said...

Ma olen RobertaE blogi lugenud juba alates väga ammusest ajast ning hetkekski pole tekkinud tüdimusetunnet. Ja põhjus peitub blogi autoris, kes on:
1) siiras- viitsides üles kirjutada kõik oma elu olulisemad hetked (nii rasked kui kerged) ning jagada neid teistega. Eriti olen ma nautinud kõiki neid meeletult pikki, kuid põhjapanevaid enese ja elusündmuste analüüse. Just neid postitusi, mille kohta Sa ka ise oled öelnud, et su vanemad loevad ja nutavad neid lugedes, sa isegi võib-olla nutad neid kirjutades ning mina lugejana elan samuti neile nuttes kaasa. Nutt ei teki aga kurbusest, sest positus lõppeb iseennesest alati probleemi lahendusega kas mõne uue otsuse või elumuudatuse naol. Nutt tekib pigem sellepärast, et taolised postitused lähevad nii armsalt hinge ja teevad blogi autori lugejatele veelgi lähedasemaks.
2) andekas- võrreldes blogi algusaegasid tänase päevaga, on täiesti loogiline, et Sa oled oma loomingus ja töös meeletult edasi arenenud. Sinu töötahe ning sihikindlus on lihtsalt kadestamisväärsed. See aga omakorda tähendab, et ka blogi on koos sinu kui isiksusega edasi arenenud ning seega ei kaota kogu asi oma põnevust.
3) inspireeriv- Sinu muusikamaitse on meeletult huvitav, sinu joonistused ja koolitööd on meeldejäävad ning Sinu mõttemaailm on eriliselt armas. Sa oskad väärtustada elu, oma lähedasi ja mis kõige tähtsam ISEENNAST (see on tänapäeval väga haruldane oskus)

Ja lõpetuseks AITÄH Sulle selle blogi eest ja ilusaid jõule ning
uut aastat!

Mariliis
mariliis210@hot.ee

Liisbet said...

Blogi on niigi väga tore ja kui rohkem aega leiad kooli ja muu elu kõrvalt, võid meile mõnusaid igapäevaelu pilte jagada :)


Liisbet
liisbet.saue@gmail.com

Kris said...

Mulle meeldib su kirjutamise stiil, selline casual, mis on läbipõimunud inglise keelega (hah, mul endal on ka väljamaal elades selline kõnemaneer välja kujunenud, natuke halb on selline eesti keele solkimine, but still relatable :D). Meeldib see insight, mida siin blogist moeõpingute osas näeb + pildimaterjal (üks põhjustest, miks instagrami vastu huvi hakkasin tundma). Ja meeldib su siirus ning need pikad inspireerivad postitused, mis tekitavad minus soovi midagi oma eluga ette võtta, olla oma õppealal parem/parim n' work harder for my goals.
So these were my two cents :)

kristina.knut@hotmail.com

Linda Lapp said...

lindalapp93@gmail.com

Mulle meeldivad Sinu pildid, väga laheda terviku moodustavad ;)

Linda

Liis said...

väga väga meeldib sinu kirjutamisstiil! selline lihtne ja vaba. pildid ka hästi toredad :) natuke võiks rohkem outfiti pilte olla.

liispaalits@gmail.cpm

kristin , said...

muud pole midagi öelda, kui et võiksid tihedamini postitada, nt lihtsalt oma outfiti
kristinkliiman@hotmail.com

Anni said...

Kui siin igavaks kisuks, ma ei loeks seda blogi. -winkwink- ülimõnna blogi ühesõnaga!

Sooja pühademelu,
Anni

anni.eimpalu@gmail.com

Anonymous said...

mulle meeldib leida su blogist imehäid muusikakilde ja hea meelega varastaks terve su itunesi playlisti ja avastada veel põnevat :) jaaa muidugi on kõik su pildid-tegemised TOHUTULT inspireerivad ja sa oled meeletult andekas sajal erineval viisil.
rohkem võib-olla tahakski näha just tööde valmimise protsessi. kasvõi näiteks su joonistused ja šketsid on väga põnevalt kujutatud

helenapass@hot.ee

Piret said...

Mulle väga-väga meeldib sinu stiil (mitte ainult riietuse mõttes, vaid üldiselt ka) ja pildid, seega vahel mõtlen, et võiksid kvaliteetsemaid pilte ka postitada (mitte ainult Instagram). :)

Ilusaid jõule sulle, Roberta :)

Piret
piretsalumae@gmail.com

Anonymous said...

Mulle väääääga meeldib Su blogi :) Eriti äga sinu just igapäevased tegevused :)
andra.joost@gmail.com

Hannah said...

Sul on nii meeletult mõnus ja hea blogi, üks mu lemmikutest! Su joonistamis-, kirjutamis- ja kõik muud oskused võtavad sõnatuks! Ja ka muusikamaitse on super! Mulle meeldivad eriti su scetchid (nt instagram) ning kõik tööd mida sa teed! Ausaltöeldes pole midagi halba öelda, tohutult armas inimene oled :)

hannahsegerkrantz@me.com

Melani said...

Mingeid muutusi küll n-ö ei telliks. Pigem annaks kõigile kiidusõnadele veel hoogu juurde ja kiidaks omalt pooltki nii Sind, Su blogi kui ka Su superhead muusikamaitset!

melani.kalev@hotmail.com

Kätlin said...

k2tlin_loogus@hotmail.com

mu lemmikud on jätkuvalt südamest kirjutatud!

Maria said...

Meeldivad väga Sinu tööga seotud postitused - nii koolitöö kui praktika. Need, kus on palju pilte igapäevaelust, trippimisest, stiilist, koolist, kodust. Need, kus on palju juttu sellest, mida teed ja mida arvad, mis on tohutult inspireeriv! Muidugi võiks alati olla rohkem postitusi, aga normaalset ja kiiret elu elades on üsna raske kogu aeg postitada kvaliteetset ja huvitavat.

mariaerika@hot.ee

Jaana Junolainen said...

Midagi väga ei muudakski, sa suudad kõik jutud ja isegi instagrami pataka huvitavaks kirjutada :))
Võib-olla siis, mida keegi juba mainis, et hästi vägev oleks näha sellisest stiilis postitusi et sinu top10 kohta Londonis kus peaks ära käima või reisisihtkohta, raamatut, must-have riideeset jne.

Palju tervist ja soojust põue! :)

J.
jaana.junolainen@gmail.com

Lisanna said...

Mulle meeldib, et kui Sa aega leiad ja kirjutamise korralikult ette võtad, siis tuleb alati väga pikk ja huvitav postitus. Põnev lugeda! :) Mina aga sooviksin, et kui Sul just pole aega kirjutada, siis lisa kiirelt vahepeal pilte :)

lisannasinisalu@gmail.com

Anonymous said...

Isiklikult ei muudaks Sinu blogi juures küll mitte midagi..

Mulle väga meeldib, et kogu oma the glitz and the glam and the fashion elustiili juures oled Sa VÄGA siiras, armas ja down-to-earth inimene. Ootan alati sisukaid kes-ma-olen-ja-miks-midagi-teen postitusi, sest need aitavad tihti mindki väga palju :)


Kõike ilusat Sulle, Roberta!

Karin
karruke@hotmail.com

Anonymous said...

Kuna sa oled väga palju reisinud, siis oleks põnev lugeda reiside kohta, kuna oled reisinud paljudesse eksootilistesse paikadesse:) Mõnus oleks lugeda veel sinu lemmikute kohvikute/restoranide kohta Londonis. Aga leian, et sinu blogi puhul on kõik tasakaalus ning paigas ning seda on mõnus jälgida!


Kristiina

kristiina.sesterikov@gmail.com

Elise said...

mulle meeldiks näha ka sinu koolitöö lõppprodukte ja ka outfit pilte. muidu igati mõnus lugemine!

blindside@hot.ee

Katheriin Liibert said...

Ma ei oskagi mingeid soovitusi anda, su blogi on juba nii palju arenenud ja kasvanud, et ta on täitsa holistiline whole praeguseks!

katheriin.liibert@gmail.com

Keiti said...

liivaskeiti@hot.ee

Minule ka väga meeldib sinu blogi. Meeldib just see, et sa kirjutad hästi vabas stiilis väga sisukaid asju, mis panevad mõtlema.
Tahaksin ehk rohkem näha sinu koolitöid - põhiliselt ehk just sketchbooki ja ehk ka mõnda muud kritseldust-joonistust (sest ise olen huvitatud just sellest kunstilisest poolest)
Aga tõesti suurepärane blogi! Ja jõudu sulle!

anni said...

Väga inspireeriv blogi, jätka samas vaimus!
Ilusat jõuluaega! ;)

annnni112@gmail.com

Hanna Maria said...

Ükski asi ei ole perfektne, aga siiski on minu arvates asju, mis on head täpselt sellisena, nagu nad on ja neid muutma ei peaks. Täpselt see kehtib sinu blogi kohta. Mulle meeldib see, et sul ei ole mingit kindlat kirjutamisrutiini ja et vahepeal jääbki postituste vahele mitu-mitu nädalat. Jagad sa ju muusikat ja muud huvitavat oma facebooki lehel kaa, mis loob mõnusa tasakaalu. Ja muidugi on mulle alati meeldinud need laulud, mis postituste juurde lisad !


hannamaria11@gmail.com

mrls. said...

Su blogi on väga tore ja ei muudaks siin midagi. Meeldib, et on loomulik, mitte pushitud :)

mariliis.soomae@gmail.com

Anette , jou said...

Kõik on väga mõnus! Mulle meeldib, et sa pidevalt paned huvitavat muusikat piltide näiteks piltide vaatamiseks. Ja üldse need pildid annavad palju inspiratsiooni :) Mulle pikki tekste väga ei meeldi lugeda, sest ma olen laisk, aga samas sa ei tee neid väga tihti ja kui teed, siis need on huvitavad ja väärt lugemist. See tähendab, et kõike on just parasjagu ja mõnuga. :) Nii, et ma ei teagi väga, mida paremaks teha saaks. Vb jah meil oleks huvitav näha ka sinu loomingut, kui kõik on valmis. Me ju näeme pilte, kus asi on pooleli ja siis tahakski rohkem teada saada, mis kõigest lõpuks välja tuleb! :)

anette.kink@gmail.com

LauraJohanna said...

Kõik on sinu blogis väga huvitav ja erineb teistest blogidest !
laurajohannas@gmail.com

Kertu Saar said...

Naudin alati muusikat Sinu postituste juures- täpselt minu maitse! Veel inspireerivad mind siin blogis väikesed snapshotid detailidest. Ootaks aeg-ajalt ka veidi rohkem outfiti pilte.
Keep up the good work! Ja imelist jõuluaega :)

Daisy
daisyestam@hotmail.com

terj3 said...

Hei!
Mulle nii väga meeldib lugeda sinu igapäevaelust Londonis, kunstist ja muust. Eriti just sellepärast, et ka mina lähen järgmisest aastast Londonisse õppima ning saan tänu sinu blogile väga palju julgust ja inspiratsiooni!
Aitäh:)
Terje
terrjee@gmail.com

Kätlin said...

Blogi on väga lahe ja omapärane :D

katlinraja@gmail.com

Kersti said...

Su blogi on tõsiselt tasemel kuna on näha, et oled siiras ning hingega asja juures. Ootan igat postitust pikisilmi.

kikuheile@gmail.com

liperatrice said...

Eriti vinged on pikad ja sisukad postitused, mida lugedes lihtsalt for real aeg lendab :D
Tavaliselt kuulun mina nende inimeste alla, kes peavad postituste juurde kuuluvaid musasid mõtetuteks. Kui sinu blogiga on teisiti. Mõnikord kui aega üle jääb, olen leidnud väga palju head mussi just tänu sinule!
Keep going!

Merili Kraus
merili.kraus@gmail.com

Keili said...

Ma olen olnud sinu blogi lugeja juba mitu aastat, pole kunagi varem ühestki loosimisest osta võtnud ja kommentaaridega ka pigem madalat profiili hoidnud. Kuid nüüd tahaks küll paar ilusat asja öelda. Blogisid jälgides on mul kaks kategooriat, on need, mida sirvin läbi ja vaatan pilte ning siis on need, mida loen huviga ja postitusi ootan. Sinu oma kuulub kindlasti viimaste sekka. Eriti sellepärast, et kuna ma isegi õpin ajakirjandust, siis sina kasutad blogi meediumit just nii nagu see algeliselt loodud ehk oma sa oled sellest teinud oma enda päevaraamatu (või nagu eestikeeles blogi=kajam ehk sinu häälekandja), aga mitte ainult, et postitatud mida sööd ja kus käid vaid jagad ka asjalikke ja sisukaid mõtteid erinevatel teemadel (eriti moemaailma telgitagustest). Just need on põnevad. Igaüks võib teha kollaaže ja postitada kleite, kuid nad ei oska kriitiliselt vaadata seda maailma, nii nagu sina seda teed. See on suur pluss. Lisaks mulle väga meeldib, et su tekstidest paistab see siirus ja lihtsus välja, neid on hea lugeda ja alati lahkun siit lehelt positiivse emotsiooniga. Arusaadav, et kõik on inimesed ja 24h on üks ööpäev, mida siiani pole suudetud pikemaks muuta, siis on mõistetav, et iga postitus ei saa olla pikk ja sisukas artikkel, kuid meeldiv on see kui aegajalt siiski ka mõne sellise saab lugeda. Vahel on tore ka instagrami pilte sirvida ja head muusikat kuulata. Mina ei heidaks midagi ette, nii et keep up the good work :)

E-mail:
keilis@hot.ee

Laura-Liis Mik said...

Su blogi on väga huvitav ja inspireeriv. Loomulikult võiksid tihedamini kirjutada, kuid samas on sul väga busy life, nii et ei nurise.

Laura-Liis
lauraliismik@gmail.com

Maarika said...

Su blogi on fantastiline, aga plussiks tuleks kindlasti see, kui postitaksid tihedamini :)

maarikakarm@gmail.com

Egelt said...

Tere Roberta!
Olen super elevuses, et taas kirjutad :) Terve sinu viimase aja pingeline ülikooliaeg on meeletult inspireeriv mulle endalegi! Õpin ise lasteaiaõpetajaks ja olin just neljanädalasel praktikal ning see oli suuurepärane!
Sinu blogi kohta oskan öelda vaid üht - USKUMATU KUI SIIRAS ÜKS INIMENE OLLA VÕIB JA NIII SUURE HULGA INIMESTE EES! vahva :)

Aitäh sulle selle avatuse eest.


Kaunist jõuluaega Sulle!

egeltpohjala@gmail.com

Anonymous said...

Tohutult tohutult meeldib su blogi ! Eriti meeldib su muusikamaitse, alati leiab midagi head ja oma maitsele vastavat. Isikupära, see kuidas sa oma followeridega suhtled ja kirjutamisstiil on ka silma jäänud - kõik loomulikult positiivselt. Tihemini tahaks näha ehk su projektidest või töödest, jooniseid jms ja outfit poste. Edu ja jaksu !
Triine
triineelisa@gmail.com

mari-ann said...

Meeldib nii jutt (olgu pikk või lühike) ning kindlasti kõrval ka illustreerivad pildid. Sul tundub huvitav elu olevat!

mariann105@gmail.com

Tuuli said...

Sinu blogi juures on kõige parem see, et pikka teksti pole üldsegi igav lugeda! Sinu pikki postitusi loen nagu head raamatut ikka ja jälle mitu korda, kui on vaja tuju tõsta või inspiratsiooni saada. Sinu elu paistab põnev ja sa oskad seda hästi kirja panna!
Lugeda tahaks edaspidi näiteks sellest, kuidas hooldad oma kauneid pikki juukseid :)
Ja Sinu muusikamaitse on super!

Tuuli
tuuli.lillemae@gmail.com

Mariliis said...

fiesta_leebekas@hotmail.com

Mulle väga meeldib su blogi juures see, et kirjutad ka Londoni-elu varjupoolest ja sellest, mis tihti vaikitakse maha. Üldse on head need vahepealsed nö arutlevad postitused :) Kui midagi võiks olla rohkem, siis võib-olla pilte sinu garderoobist ja riietusest.

Mariliis

Birgit J said...

Postituste koha pealt ei oska nuriseda - kõik on väga motiveeriv ja armas ja südamlik ja hea lugeda jne, jätka samas vaimus. Mind isiklikult aga häirib blogi kujundus - tundub kuidagi segane veits. Ilmselt sellepärast, et layout niiiiii lai on :)

birgitjyrivete@gmail.com

merle said...

Kõik su blogi juures on väga hää - eriti meeldib see, et kirjutad hingest. samuti olen palju head muusikat tänu su blogile avastanud:)

merlevastra@gmail.com

Paula said...

Mina tahaksin lugeda sinu õpingute kulgemisest, kuna need on väga motiveerivad :)

Anonymous said...

Sa kirjutad väga hästi, täiesti vabalt ja südamest, mida on väga hea lugeda. Kui sa juba kirjutamise kätte oled võtnud siis on tegemist ikka sisutiheda ja huvitava, inspireeriva postitusega. Ma usun, et oled paljudele tüdrukutele eeskujuks ja näitad neile, kuidas jõuda kaugele. Ainukeseks miinuseks blogi juures on see, et uusi postitusi näeb nii harva, aga ka selle saab andeks, sest kõik saavad ju aru kui kiire sul koguaeg on. :)

merilinommisto@hotmail.com

cucara said...

Küünelakk on eriti sparkly, nice! :)

Kui aus olla, siis mulle meeldib kõik Sinu blogi juures ja wouldn't change a thing. Blogi teebki inimese omaks ja heaks just see, mis ta ise tahab sinna kirjutada, kui hakkata mingeid sunnituid postitusi tegema, siis ei ole enam sama. Muidugi kui siin soovitud teemad meeldivad, siis miks mitte. Oluline on see, et Sa tahad seda teha:) Muidu jäi silma küll see "must do in London".

A ja eriti khuul giveaway juures on see, et ühe asja jätad üllatuseks:)) Mõnus!

Häid jõule!

kaditambaum@hotmail.com

Anonymous said...

Kõik on väga huvitav, ja milegi üle pole nuriseda.

jane36@hot.ee

K Han said...

Hei Roberta!

Blogi on jah ..lahe. teistmoodi! . mida vähem outfiti postitusi seda...lahedam!
ja sa võiks ehk koolist rohkem rääkida..räägid küll et koolis kiire jne...aga ...sa võiksid rohkem koolist rääkida...et mis toimub seal jne.

ja giveawayd mul pole lootustki saada..kuna fb pole...ja ei hakka selleks ka tegema.

Kauneid ja sooje jõule sulle eestimaa pinnal koos kallitega :D


Kersti
Hansenkersti@gmail.com

Krista said...
This comment has been removed by the author.
Nassu said...

Mulle väga meeldib sinu blogi ja sinu postitused inspireerivd mind. Tänu sinu blogile olen avastanud palju uut muusikat.
Ma tahaksin näha siin blogis rohkem moe tipe ja DIY'si(:
//Nastja Beloussova
nassujou@hotmail.com

Merit said...

merit.molder@gmail.com

Blogi juures meeldivad kõige enam pildid :)

Kristel Veersalu said...

Minu meelest on su blogi suurepärane, iga kord ootan
huviga uut postitust. :)

kristel.veersalu@gmail.com

Kerli said...

Mulle meeldib, et sa kirjutad hingega. Pildid on ka alati kaunid. J2tka samas vaimus. :)

Kerli
kerli1710@yahoo.co.uk

Elisabeth said...

Sinu blogi on igatepidi südamlik ning inspireeriv. Sa kirjutad mõtteid mis pähe tulevad .. aga samas on need ka hästi läbi mõeldud. Ma ei ütleks Sinu blogi kohta mitte ühtegi halba sõna. Ainult loeks ja loeks seda blogi tunde! :)

kullelisabeth@gmail.com

Heli said...

Mulle meeldib, kuidas kirjeldad oma päevi koolis, et kõik ei olegi nii imelihtne kui esialgu paistab. Seda suurem on rõõm lugeda ületatud takistusi.. :) Mulle meeldiks rohkem näha inspiration pilte :)

heliklaos@gmail.com

Maria said...

Blogi on huvitav ja sellekohapealt on kõik hästi, jätka samas vaimus ;)

Haa..ja ma tahaks olla meeletult selle journali omanik!!

Jõudu!

mariaolen@gmail.com

Marleen said...

Blogi on lihtsalt fantastiline! Tahaks näha mõnda awesome DIY postitust näiteks ja rohkem outfit'e :)

Marleen
marleenvarblas@gmail.com

sannu said...

Mulle meeldib, kui sa kirjutad inspireerivaid postitusi, enda Londoni elus ja koolitööst. Võib olla võiksid ühe "ask me" postituse teha. Muud ei muudaks sinu blogi juures, annad endast oma elustiili juures juba väga palju :)

sandratimpmann@gmail.com

Anonymous said...

Aasta tagasi jälgisin mitmeid, isegi ehk kümneid blogisid. Nüüdseks on alles vaid paar, mida huviga loen ja üks neist on sinu oma :)
Lisaks sellele, et siit saab head muusikat, ilusaid pilte ja mõnusaid emotsioone, naudin ma tohutult sinu õppimis- ja enesearendamisevõimet,mida sa oma postitustes edasi annad.

Mõnusaid jõule heade inimeste seltsis :)
deevijohanna.voki@mail.ee

tr said...

Ole samas siiras, armas, aus edasi! =)


Seedberry@gmail.com

hanna said...

Nagu mitmed eelkommentaatorid, soovin minagi jätkuvalt lugeda Sinu koolilugusid...
Samuti oleks väga meeldiv leida siit postitust, mis koondaks kõiki Sinu Londoni lemmikkohti, kuhu Sa isegi iga Londoni-külalise saadaksid.
Ilusat pühadeaega!

Anonymous said...

Armastan väga su blogi, sest põnev on lugeda ja näha pilte su kohati väga glamorous elust, lugeda õppimisest nii tugevas kunstikoolis ja näha läbi sinu silmade moemaailma. Sinu kirjutamine on samuti väga siiras ja tark. Sinu blogi kaudu olen avastanud ka mõned nüüdseks mu absoluutsed lemmikartistid! Rohkem tahaks ma väga näha su kunstikooli töid ja niisama maale, sketchbooke, mis iganes.

evamp6der@gmail.com

Anni Voll said...

Mulle meeldib see, kuidas sa suudad inimesi oma blogiga inspireerida ja videopostitused on ülimõnusad.


vollanni@gmail.com

Girl with name L.... said...

Armas Roberta,
mina ei muudaks Sinu asemel midagi. Mulle meeldib Sinu blogi täpselt sellisena nagu see on ( või ta on, sest vahel tundub, et blogi elab lausa oma elu) .
Erilised lemmikud on sisukad postikad, nagu paljudel teistelgi, aga ka kõik muu on väga huvitav vaadata ja lugeda.
Erialane huvi on selle vastu, mis ülesandeid antakse kodutöödena teha ning mis „ hullumeelsed “ ( heas mõttes) projektid Sul käsil on jne... ,sest ehk viivad mindki minu unistused kord samasse kooli või vähemalt samasse linna ning siis on väike ettekujutus eesootavast vaevast.

lorettalooming@gmail.com

Maarja-Liis said...

maarjaliis.karpson@gmail.com

Mulle väga meeldib su blogi, see pole nagu selline tavaline outfiti blogi kus on mõned pildid ja siis paar rida teksti ja siis ongi kõik. Need pikad tekst + pildid + muusika postitused on mu lemmikud. Ma armastan sinu ausust millega sa oma eluolu kirjeldad.
Jätka samas vaimus :)

Maarja-Liis

KerliK said...

kerlikaasik92@gmail.com

Blogi on hea, aga kuna mind paelub see tegelikult päris palju mis su nö moe-kooli-kunsti maailmas toimub siis oleks päris lahe kuulata veel rohkem ja täpsemalt su kooliprojektidest või muudest lahedatest asjadest millega sa end sidunud oled just selles vallas. Supermõnusaid põhi ja jätka blogimist!:)

liisbet said...

Blogi kohta ei oska isegi kõige suurema tahtmise juures midagi halba öelda. :)

liisbetjarviste@gmail.com

Anonymous said...

Jumaldan Su blogi, läbi ja lõhki. Ainus, mille olen algusest lõpuni läbi lugenud ning iga uut postitust ootan suure huviga. Kirss tordil on soundtrackid, olen siit megahäid lugusid leidnud. Mercii, armas Roberta : )

Merilin
merilinmartinson@hot.ee

Kerttu J. said...

Su blogi on kõige lemmikum ja mingeid suuri etteheiteid ei ole,aga sa võiksid rohkem pilte panna maybe? Võibolla sulle see 'outfit of the day' värgindus ei istu,aga oleks huvitav vaadata erinevaid outfit'e ja saada ka inspiratsiooni :). Ja ei peagi olema täpselt OOTD. Võid lihtsalt panna pilte oma outfit'idest. Või siis pilte,kust sina saad inspiratsiooni.
kerttu.jaansalu@gmail.com

piia said...

Kuna ma alles täna avastasin su blogi, ei oska veel midagi öelda mis meeldib või mis mitte, aga esmamulje on väga hea :)
Häid jõule ka sulle!
kkttaa@hot.ee

Anonymous said...

Postitusi võiks tihedamini tulla, muidu on kõik SUPER!
jepe1@hot.ee

Tiina said...

OO...see on nii super blogi! Ei oskagi midagi halba öelda, samas alati võiks postitusi rohkem olla. Kui kui nii kiire elu on, siis punnitada rohkem postitusi võtakse selle rõõmu ära blogi tegemisest! Nii et jätka samas vaimus! (: tiinalt@gmail.com

Anonymous said...

eden.olev@hotmail.com

ma nii armastan su blogi juures seda, et sa nii palju instagrami pilte oma tegutsemistest (eriti inglismaal) postitad, eriti meeldivad need toitude pildid :D ja see on ka väga väga tore, et sa oma lugejatega kuidagi nii lähedaselt suhtled.

sa võiksid lisada veel rohkem pilte oma sketchbookidest, neid figuure ja kritseldusi on alati nii tore vaadata, nagu tõsiselt tore! ja noh kui midagi väga meeldib, siis kunagi ei ole ju liiga palju :)

Anonymous said...

Su blogi on fantastiline ja midagi muuta pole vaja.

keethe.komp@gmail.com

carina-claudia said...

Meeldib, et see pole puhtalt moeblogi ja et sa kirjutatud palju ka oma tunnetest ja emotsioonidest. Mainimata ei saa ka jätta, et iga kord lisad heas koguses pilte ja muusikat, mis muudab kõik veel huvitavamaks. Võiks muidugi öelda 'paluks tihedamini postitusi', aga võibolla just ongi see kui candy ja mõnu lugemises, kui nii tihti ei tule.

carinapaas@gmail.com

S.B. said...

Mulle meeldib su blogi juures kõige enam see, et sa kirjutad nii ladusalt ja kaasahaaravalt. On põnev lugeda su igapäevaelust ja moest, kunstist. Minu jaoks on see täiesti teistugune maailm!
Eriti meeldivad on pildid, mis su postitusi rikasatavad!
Jään huviga järgmist postitust ootama :)

Sandra B.
sandrabach@hot.ee

DianaRist said...

diana.rist.001@mail.ee

Eriti meeldivad mulle pildid, sest lohtsalt alati nii imelised.

DianaRist said...

diana.rist.001@mail.ee

Eriti meeldivad mulle pildid, sest lohtsalt alati nii imelised.