Sunday, December 5, 2010

GIVEAWAY NR 1- the big one!

This is kullad. Lubatud giveaway aeg on käes! Te tahtsite salapärast giveaway'd ja here it comes!

Alustuseks, seletan reeglid:
1.Selleks, et osaleda giveaway's, peate olema mu follower.
2. Uus giveaway kestab terve nädala iga nädal jõuludeni. Selle nädala võitja öeldakse välja järgmise nädala pühapäeval, kui postitan uue giveaway.
3. Osaleda tohib kõigis giveawaydes, isegi võitjad.
4. Selleks, et osaleda, tahan ma teilt teada, mida soovite jõuludeks kõige enam, kust sattusite blogi lugema ja mis muudatusi soovite siin näha/millest rohkem lugeda. Ma tean, et seda on palju, kuid usun, et auhinnad on ka vägaväga seda väärt!
5. Kõik giveawayd saab kätte pärast 16.detsembrit.

Sel nädalal otsustasin ära anda ühe goodie, mis on minu käte vahele jõudnud, tänu millelegi, mida ma viimasel ajal väga palju teinud olen..
Tegemist on riideesemega ning seda tüüpi riideesemete vastu olen palju häid sõnu jaganud siin ennegi. Minu garderoobi essential.
Suurus on S(sobib ka XS) ning ma tean, et see võib mõndasid teist väga kurvaks teha, kuid ma ei saa sinna midagi parata. Tegemist on stuudio originaaliga, mis tähendab, et see on tehtud catwalki jaoks, kus modellid kannavad neist asju. Ise olen M ja proovisin seda selga ning mahtus küll.. kuid ei olnud nii ilus vast kui peaks olema. S/M vahel inimesele võib isegi sobida.
Luban, et kõik järgmised giveawayd jalanõu numbreid ja riidesuurusi ei nõua!

Hetkel on see armas giveaway pakitud sisse paberitesse ja seisab mu diivani kõrval kotis, väike hõbedane ümbrik peal-ootamas nime peale kirjutamist!

Bring it on kullad!

Ps! Giveaway kohta infot ja kõike muud leiate paremal pool ülval lingi alt "Shop n Giveaways "

64 comments:

Kaary said...

Kaari Perm.
Jõuludeks soovin kõige enam D&G lõhna- Blogi sattusin lugema tänu ajakirjale MOOD, kus Sind tutvustati teema ''Sarah Burton-McQueeni moemaja kaitseingel''
Ma ei ole seda blogi lugenud kaua, sest leidsin selel alles hiljuti. Sooviks näha pilte. Eestis elades soovin ikka tead, mida seal Londonis põnevat on. Oma koolitöid võiksid samuti tutvustada, see oleks huvitav. =)

Silvia said...

Kõige enam soovin, et saaksin jõululauas koos oma perega istuda ja juttu ajada! Ise olen perest eemal olnud juba tükk aega seoses kooli ja projektiga ja üks õdedest elab välismaal ja jõuluks saame kõik kokku! Nii ootan seda juba :)

Blogi sattusin lugema juba nii ammu, et ma ei mäletagi, kuidas. Seoses vb kunagiste Roosade Kääride võitlusega RAM koolis.
Mulle meeldivad pildid Sinu blogis ja jutud sellest, kuidas üks atsakas eesti tüdruk Londonis toimetab ja elab. Nii et selliseid lugusid/pilte ootangi vist kõige enam :)

Silvia

k2q said...

Mina sooviksin ka kõige rohkem,et jõulud oleksid sellised kus saab perega koos olla ja lihtsalt puhata.Asju juurde ei soovigi:)
Blogi lugema sattusin läbi puhviskukk.blogspot.com-i kus oli juttu sinu kotikollektsioonist.
Ma olen ise suur londoni fänn ja seega on kõikke väga põnev lugeda.

Epp Alas said...

Sattusin su blogi lugema kuidagi läbi teiste inimeste blogide. Armastan su playlisti ja sinu meeletut energiat ja positiivset olekut, mida suudab arvatavasti igaüks tunda ka läbi arvutiekraani. Imestan, kuidas ühel inimesel on nii palju energiat ja tahtmist nii palju jõuda ja olen rõõmus, et sul on täitunud paljud eesmärgid ja avanenud uued ja huvitavad võimalused.
Jõuludeks tahaksin ilmselt kõige rohkem, et kasvõi üheks päevaks rahuneks maha minu perekond, kes kahjuks väga ühtne ei ole, ja ma leiaksin aega ja võimaluse, et kõiki neid näha ja nendega koos häid sööke ja mõnusat meeleolu jagada. Ja kui nüüd natukene materiaalne ka olla, siis jõuluvana kirja kirjutaksin ilmselt, et mul oleks ruttu vaja saapaid, mis Eesti jubedas kliimas natukene kauem kui 2 kuud vastu peaksid :D.
Sinu blogist ei oska ma enam rohkem oodatagi. Oma postitustes oled sa ju alati eriti positiivne, aus ja siiras. Kindlasti ma loodan, et see kuhugi ei kaoks. Lisaks on alati põnev lugeda sellest, millega sa koolis ja tööl tegeled. Väga suureks plussiks on viimasel ajal muidugi sisukad ja sagedased postitused ja ma loodan, et su tempo ei rauge.
Epp

J said...

Mina tahaks jõuludeks massiivset Mark Rothko maali, aga kuna see pole absoluutselt realistlik, siis on järgmiseks sooviks Smythsoni Lipiatt Folder.
Blogi juurde sattusin läbi sõbrannade soovituste.
Mina tahaks rohkem koolitöid näha ja ehk ka pilte koolielust iseendast!

kertu r said...

Jõuludeks sooviksin kõige rohkem muidugi rahu, armastust, õnne ja kõike sellist head, kuid kuna kõik see kahjuks nii võimalik pole, tahaksin ma üle kõige ka peegelkaamerat, sest blogi pidamine kaamerat omamata on ikka paras nuhtlus. Ja jõulukingiks oleks suurepärane saada ka lennupiletid Pariisi, et uus aasta seal vastu võtta.
Sinu blogi sattusin lugema juba umbes siis kui sa sellega alles alustasid. Mu sõbranna jälgis seda ning soovitas mullegi. Siia maani olen väga väga rahul ja see on super, et lisaks lihtsalt juhtunust rääkimisele, oled sa ka teinud väga kasulikke postitusi ülikoolide jne kohta.
Sooviksin veelgi rohkem lugeda ja näha pilte su tegemistest McQueeni moemajas. Ka vlogide tegemine näiteks korra kuus oleks vägev, kuigi see võtab vist palju aega..
-Kertu R
www.kketsuu.blogspot.com

rasp. said...

Kõige enam maailmas soovin ma jõuludeks seda, et mu vend, keda ma ei ole juba mitu kuud näinud jõuaks ilusti tervelt jõuludeks koju ja saaksime kogu perega õdusalt kamina ees aega veeta ja muljetada. Sinu blogi sattusin lugema täiesti kogemata ja see paelus mind kohe. Nüüd ootan igat sinu postitust suuuuuuure huviga.
Rohkem võib-olla tahaksin lugeda sinu tegemistest sinu töö ja kooli juures (eriti töö juures!!!!).Üldiselt ma armastan su blogi ja loen seda alati huviga;)

Mari-Ann

maarja l. said...

Kõige rohkem soovin jõuludeks peegelkaamerat, millest olen aastaid unistanud. Seda blogi sattusin lugema täiesti juhuslikult, sirvides tuttava lemmikblogisid. Jäi kohe oma asjalikkusega silma :)
Siin sooviks näha veel sinu maale ja elujooksul tehtud kunstiteoseid.Võiksid kirjutada ka kõige armsamatest, kurvematest, naljakamadest jne seikudest su elus. Väga huvitav oleks lugeda :)

Anet said...

Minu suurim jõulusoov on istuda maal vanaema/vanaisa juures jõulupuu kõrval, juua sooja teed & kõrbistada mu vanaema tehtud maailma parimaid mee-piparkooke, tahaks lihtsalt olla koos oma pere/sõpradega, keda ma pole ligi 3 kuud näinud, kuna õpin Inglismaal! Sulle armasad inimesed on 100x paremad kui üks-kõik milline materiaalne kingitus!

Sinu blogi sattusin lugema tõenäoliselt Britta blogi kaudu, kus oli link sinu blogi juurde!

Ja ma ei kahetse, et siia sattusin!!! Su blogi on fabulous, aga kui oleks võimalus midagi soovida, siis sa võiksid vahel mõne vlogi teha kui sul McQueenis & koolis väga busy'd ajad pole, oleks huvitav su tegemisi ka video vormis vaadata! Oma tekstide juures ei pea sa midagi muutma, keep it up. Su postitused on minu jaoks alati väga inspireerivad - kui Eesti tüdruk jõudis CMS-si ja McQueeni, siis annab see ka mulle lisa indu oma unistuste poole püüelda, need ei tundugi enam nii võimatud!!

Anet,
xxx

Gelllz said...

Jõuludeks tahaks arvatavasti midagi mis on seotud moega, aga kindlat soovi pole. Ma ei mäleta millal selle blogi avastasin, ma arvan et läbi teiste blogide. Mulle meeldib lugeda sinu tegemistest töö juures ja loen seda täitsa huviga :)
Gerli

Mai-Liis said...

Jõuludeks tahaks kõige rohkem rahulolu, et kõik asjad on korras ja midagi olulist pole valesti, et kogu pere oleks õnnelik. Väike pluss oleks kui ma saaks oma Marc Jacobsi lõhna. :)Blogi sattusin lugema läbi teiste blogide. Paljud on followinud ja siis hakkas blogi huvi pakkuma.
Midagi väga hullult muuta ei olegi, rohkem võiks olla Su outfiti pilte ja elu Londonis.
Mai-Liis.

kertu said...

Minu eluaegne soov on peegelkaamera, mida ma jõuludeks ei saa. Tean juba, aga kunagi kavatsen selle kindlasti endale soetada. Teiseks jõulusooviks oleks, et oleks rohkem sõbralikkust. Inimesed on lihtsalt viimasel ajal kuidagi liiga närvilised ja kurjad üksteise vastu.
Blogi sattusin lugema suhteliselt ammu, arvatavasti kellegi teise blogi kaudu. :)
Sooviksin näha rohkem pilte. :)

Mery-Kristi said...

Soovin, et saaksin jõulud veeta kõige kallimate inimeste kõrval, ka see on ju omamoodi soov. Lisaks sellele ootan ma huviga moeteemalisi raamatuid ja head parfüümi.
Blogi avastasin ma juba ammu, alguses ei pakkunudki see nii palju huvi, sest erineb minu maailmast täielikult. Kuid kui süvenesin siis sain aru,et tegemist on millegi väga heaga. Nüüd on sinu blogi üks nendest,mida külastan igapäevaselt. Sageli võtan blogi lahti, sest siin nii hea meeleolu muusika :)
Muutusena sooviksin vaid seda, et oleks rohkem pilte sinust, kuna oled väga eriliste näojoontega ilus neiu.
Võiksid teha ka postituse enda riidekapist ja näidata oma lemmik riideesemeid, aksessuaare ja meigitooteid.

Mery-Kristi

Kätlin Laasik said...
This comment has been removed by the author.
Keilit said...

Kõik materiaalne, mida jõuluks tahta on mul juba olemas. Tahaks hoopis mingit kinki, mis mind üllataks. Kui midagi väikest mõelda, siis ehk Seks ja Linna teine osa või hoopis soe läkiläki...

Blogi sattusin lugema läbi ühe sõbranna, kes Sind teab-tunneb ja kui ta rääkis Su saavutustest, tekkis uudishimu. :)

Erilisi muudatusi ei oskaki nii täpselt ette tuua, aga veel rohkem pilte Sinu elust oleks kihvt vaadata.

www.lafourchettedelamode.blogspot.com

Grissuu said...

Kõige rohkem soovin jõuludeks seda, et saaksin need veeta enda jaoks kõige olulisemate ja kallimate inimestega ning et jõulude ajal oleks rahulik.
Blogi sattusin lugema oma sõbranna kaudu umbes aasta tagasi või kuskil nii, kuna ta rääkis sellest blogist palju ning lõpuks küsisin lingi.
Blogis võiks olla näiteks rohkem pilte. Näiteks su enda lemmik esemetest su garderoobis. Muud ei oskaks lisada, sest su blogi on väga inspireeriv ja minu arust ka julgustab eesti noori välismaale õppima minema.
Edu edaspidiseks!

Gerdel-Gris

Maria said...

Hei. :)

Mul on suhteliselt konfliktsed soovid jõuludeks. Kuna suvel oli väiksem kolimine, ei näe ma (väikest, kuid vägagi tähtsat) osa oma perekonnast eriti tihti, seega soov on nendega jõulude ajal koos olla. See on oluline minu teise jõulusoovi pärast - tahan kõigest hingest uuel aastal ära kolida ning selle õnnestumine on hetkel veidi küsitav.
Kuid kui see õnnestub, ei ole väga tõenäoline, et järgmised jõulud saaksin perekeskis veeta, seega see talv on minu jaoks oluline. Nagu näha, konfliktsed soovid - tahan perekonnaga koos olla, kuid samas tahan ära. :D

Kui materiaalsetest asjadest rääkida, siis ma olen silma peal hoidnud iPhone 4-jal, mis läheks ilmselt ka asja eest, kuna mul on kahtlane tunne, et mu praegune telefon keeldub varsti minuga kaastööd tegemast. :D

Kuidas mu Su blogini jõudsin? Hm. Ma olin kuulnud natukene Sinust ennegi, kuid mingil põhjusel ei süvenenud sellesse, millega Sa täpsemalt tegeled. Mitte just väga kaua aega tagasi aga sattusin puhtjuhuslikult (ilmselt suvaliselt blogisid läbi vaadates) Sinu blogile ning veetsin pool päeva eelnevaid postitusi lugedes.

Miks ma pidama jäin? Su kirjutamisstiil on ääretult meeldiv, ja Su blogi (ilmselt tänu sellele, et see pole dekoreeritud miljonis värvitoonis) on ka silmale meeldiv. Su ettevõtlikkus on inspireeriv.

Blogis sooviksin näha mõnda postitust sellest, kuidas Londoni tänavatel üldiselt riietutakse, Sinu McQueeni-kogemustest ning ehk veidi rohkem pilte. Samas, pigem kirjuta sellest, mis sind ennast inspireerib kirjutama, mitte soovitustest rangelt lähtudes, sest minu arvates on parimad postitused need, kus on tunda autori õhinat!


Maria

katheriin said...

Jõuluks soovin mina koju minna (õpin ise Manchesteris praegu) ja õnneks lähengi! Materiaalseid soove hetkel isegi pole, aga jubetore saab olema jõulude puhul pere-sõprade seltsis tohutult palju aega veeta, sest jõuludel on kõigil vaba aega:)

Su blogi sattusin kunagi ammu-ammu lugema ilmselt su orkuti profiili kaudu (jep, niii ammu!).

Muudatuste osas ettepanekuid polegi, sest minu arust oled sa ajaga pidevalt lugejate soovitusi kuulda võtnud ja hea kombinatsioonini elust-koolist-tööst-piltidest jõudnud. Pean ütlema, et kõige rohkem on mulle endale meeldinud just kõik mis Inglismaa elu puudutab vähemal või rohkemal määral ning oma aja jagamine Eesti-Inglismaa vahel, sest selle kõigega saan ma seoseid luua. Siinkohal peangi mainima, et lippan nüüd su soovitatud toffee nut lattet proovima Starbucksi!

Blondu said...

Jõuludeks sooviksin kas Mex Fly High lõhnaõli või Ralph by Ralph Lauren (sinist värvi). On olnud läbi aegade lemmikud siiamaani :), muidugi oleksin õnnelik ükskõik mis kingi üle, niiet ei oleks kurb, kui ei saaks seda, mida tahaksin, sest et kõik kingitused, mis tulevad südamest on väärtuslikud!
Su blogi hakkasin lugema alles 12 oktoober, sattusin siia lehele juhuslikult, kui lugesin Liisa Ennuste blogi ja miski selle blogi juures lihtsalt haaras mind. Muusika, must-valge taust, see et sa elad Londonis ja kirjutad blogi eesti keeles on ääretult armas ja näitab, et sa ei häbene seda, kust sa pärit oled :). Mina isiklikult pole tegelikult üldse kunstiinimene, kuna ei oska üldse joonistada, aga see on ainus blogi, kus mind huvitab tõepoolest kunst ja kõik see millest sa kirjutad. Sinu blogi lugedes harin ka ennast ja see on ainult tore :)
Muudatuste kohta ei oskagi palju öela, kuna seni ei ole ühtki asja mis häiriks. Aga muidugi võiksid rohkem pilte panna endast, riietest, londonist ja muudest tegevustest :)
Jõudu ja jaksu!

Jana

kati. said...

Jõuludeks soovin kõige enam, et suudaksin saavutada enda sees tasakaaluseisundi (=õnneseisund), taastada enesekontroll ja nii leida taas elurõõm :)
Su blogi sattusin lugema teiste blogide kaudu (vb Roosad Käärid? ).
Muudatusi ei oska väga pakkuda praegu. Viimastest uuendustest meeldib väda tujutekitajamuusika.
Rohkem võiks olla pilte. Inimestest eriti. Ja outfittidest.
Ja väga tore, et giveaway'sid ikka korraldada viitsid-jõuad :)

. said...

sattusin siia sõbranna blogi kaudu, ta oli märkinud sinu blogi oma blogisse.

jõuludeks tahan ma oma poissi enda juurde saada. näeme suhteliselt harva ning tema oleks parim jõulukink mulle. et temaga koos olla. ta trumpab kõike ülejäänut.

mulle tohutult meeldivad muuseumite sissekanded, ma pole varem kunagi huvi tundnud muuseumite vastu kuid nüüd mu üks unistustest on minna Londoni muuseumitesse. sul on üks ägedamaid blogisi nii et midaig pole vaja muuta.
aitäh sulle, et jaksad jagada meiega oma igapäeva toimetusi.

Maria. said...

Hey! Jõuludeks tahaks kohutavalt oma perekonda näha!!! Blogi sattusin esimest korda lugema Ponyartsi kaudu (tegite koos mingi photoshuudi). Sinu blogi on super vinge ja väga inspireeriv, ainus asi, mida ma ehk muudaks oleks, see, et see muusika automaatselt mängima ei hakkaks... See ajab mind hulluks! ja ehmatab alati poolsurnuks:D

Jätka ikka samas vaimus!
Happy christmas!

Britt said...

Kõigepealt - blogi sattusin lugema tänu sellele, et käisime kunagi ühes koolis ja jäid mulle sealt meelde. Hiljem otsisin su ülesse ja leidsin ka su blogi.
Jõuludeks sooviksin pabereid oma Polaroidi kaamerale, sest eelmised on kohe otsa lõppemas.
Ja sinu blogis tahaksin rohkem näha sind ennast, sest sa oled klassikaliselt ilus naine ja selliseid ei ole üldse palju.
Ja ps - väga väga armas on see, kuidas sa oma lugejatesse suhtud. :)

Maire said...

Kõige rohkem sooviksin jõuludel olla oma perekonnaga. Nende kõige lähedastemaga, aga mul on ka teine soov ja see on soov mis ei saaks ealeski tõeks-tahan oma isa näha. Probleem seisneb aga selles , et mu isa on kaks aastat surnud. Ma tean siiski , et ta on alati minuga .
Sattusin blogi lugema Ponyarts'i kaudu ja see tundus kohe nii huvitav.
Mulle väga meeldiks , kui oleks rohkem fotosi sust endast ning sinu tegemistest(s.o. igapäevaelu). Sellised pildid on alati kõige huvitavamad. Muidu on kõik äärmiselt super.

TRIIN said...

Ma ei teagi veel ,mida ma jõuluvanalt kõige rohkem saada tahaksin.
Sinu blogini jõudsin täiesti juhuslikult kellegi teise blogi kaudu.
Minu arvates on väga huvitav lugeda sinu emotsioonidest seotud töö, loomingu ja inimestega. Tõeliselt huvitav ja inspireeriv blogi, jälgin suure innuga.

mk said...

Jõludjõuludjõulud...kõige rohkem ootan seda mõnusat õhtut perega jõululauas, glögi ja jõuluprae aroomi majas ja väikest surinat, et ohoo, mis seal kuuse all siiski olla võiks.
Lugema sattusin samuti juba ammu ammu roosadekääride kaudu ja siin sooviksin näha Londoni eluolu (häid ja halbu külgi) natuke ka turistile infot ja sinu enda saavutusi koolis :)

kalkar said...

Tere R :)
sattusin siia läbi Liisa blogi ja jäin regulaatseks külastajaks, nii inspireeriv on lugeda inimesest, kes elab oma unistusi.
jõuludeks ma tahan raamatut, üht erilist raamatut, mida mu sõber kirjutab ja siin sooviksin rohkem näha su erilisi visandeid ja moodboeard´e.
Parimat!
K

Annika A said...

Meil pole peres erilist kinkimise-maaniat juba pikka aega olnud.. seega unistuseks oleks jõuludeks üldse midagi saada, midagi mis südamest tulnud:)
Blogi sattusin lugema... ma isegi ei mäleta kust, kuid olen seda vist üsna algusest peale jälginud. Meelidvad väga kõik Londoni-meluga seotud postid, lisaks igasugused abistavad/tutvustavad.. (ala ülikoolide sisseastumised jne..) väga cool et nii abivalmis oled:) Muutusid polegi vaja minu arust, kõik on väga bueno hetkel

Karmen said...

Pole isegi mõelnud veel, mida jõuludeks soovin. Ilmselt hoopis mõnusat olemist pere ja sõpradega nagu siin ennegi mainitud.
Blogini jõudsin sarnaselt ühe eelkirjutajaga läbi Puhvis Kuke blogi ja jäin sellest ajast alates lugejaks.
Meeldib lugeda, kuidas üks noor inimene teostab samm sammult enda unistusi ja realiseerib erinevaid võimalusi ning Londoni-teemalised pildid/sissekanded on väga inspireerivad. Jõudu!!

HIPI said...

Jõuludel mulle meeldib katsetada erinevate söökidega ning praeguseks olen koguaeg edasi lükanud rainbow koogi tegemist, kavatsen selle endale kindlasti jõuludeks teha!
http://www.omnomicon.com/rainbowcake
Eks näis kui hästi toiduvärvid maitsevad:D

Sinu blogi olen ma juba mitu aastat jälginud. Sellest ajast ilmselt kui sa kolisid Inglismaale.Ja miski tõmbab siia koguaeg tagasi!

Tujutekitaja on nii hea!!
Sooviksin et sa paneks sama hästi edasi ja üllataksid mind koguaeg aina uuesti!

Elisabeth

Maret said...

Hei, follow'n Su blogi bloglovin'-is, kas see läheb ka arvesse:) ?
Jõuludeks loodan, et keegi on võtnud vaevaks midagi ise välja mõelda ja meisterdada. Siia sattusin lugema ilmselt kuskil mujal moeblogides kolades ning kohe pidi jälgima hakkama. Siin tahaks aga võib-olla näha rohkem pilte, midagi muud ei oskagi tahta. Ilusat advendiaega!

Edit said...

Hey,
Jõuludeks oli soov uue ipod touch saada. Ja seda pam param param ma sain! Ja ma ei teagi mida siis soovida veel, äkki seda et jaanuaris ma lendaksin kuskile hehe.
Aga blogi ma vist sattusin lugema kui nägin mingis ajalehes-eesti blogid..või midagi taolist. Ja eks lisasin ja on selle üle väga hea meel! Kõik on vist väga hea et ei teagi mis muudatusi..Äkki pigem rohkem pilte ja vähem kirjutamist. Aga ilusaid jõule ka sulle!!!

Edit

itsmealisson said...

Hei, Roberta!

Kõigepealt Sinu blogist - ma ei mäleta täpselt, mil viisil siia lehele jõudsin, kuid ilmselt oli see läbi teiste moeblogide.
Arvan, et Sa ei peaks mitte midagi siin muutma. Äärmiselt põnev on lugeda, kuidas noor tüdruk liigub sihikindlalt oma unistuste poole. Sa annad tohutult positiivset energiat ning motivatsiooni. Sinu tegemistest lugedes, tekib tõepoolest tunne, et kõik on lihtsalt enda ambitsioonikuse taga kinni.
Raske on välja tuua, mis kõige huvitavam on. Väga meeldib mulle see, et Sul on enda arvamus ning Sa jagad seda teistega (pean eelkõige silmas postitust EKA kohta). Samas ootan ma alati huviga uudiseid Sinu tegemistest McQueenis ja ülikoolis. Vaatamata raskustest, tundub kõik nii muinasjutuliselt ideaalne. Eriti vägevad on Su sketchid ja kooliprojektid. Olen ka ise mõelnud moodi edasi õppima minna ning tänu Sinule mõistan, et see on tõesti võimalik.

Jõulude kohta ei oska veel midagi öelda. Kõige rohkem soovin, et tekiks see päris õige jõulutunne. Ilmselt on see kõige aluseks. :)

Veel kord suur-suur aitäh Sulle! Ilusaid jõule!

Alisson

Kerli said...

Heihei, väga hea küsimus on, mida tahan jõuludeks, sest...ma tõesti ei oska midagi konkreetset soovida.Ning ma soovingi, et keegi üllataks mind millegi ootamatuga. See olekski minu soov, et keegi mind üllataks!
Sinu blogi sattusin lugema sõbranna soovitusel ja hakkasin seda otsekohe igapäevaselt jälgima! Ning olen soovitanud ka teistele sõbrannadele.
Siiin blogis ma sooviks näha rohkem sinu outfitte, sest need on alati NIII-NIIII mega inspireerivad! Ausalt! Sa oled alati nii kaunis:) Samuti kindlasti jätka kirjutamist oma päevategemistest, sest mis mind sinu blogi juures paelub ongi see, et sa kirjutad ka endast nii palju ja see on tõesti huvitav.
Take care!

llasunshine said...

Tere! :)

Jõuludeks erilisi kingisoove pole, vaid nagu enamus, tahaksin lihtsalt kallite inimestega mõnusalt aega veeta. Kuid noh, näiteks igasugustest ehetest ei ütle kunagi ära.
Su blogi leidsin arvatavasti läbi kellegi teise blogi. Meeldis kohe algusest peale ja nii hakkasingi followima.
Mulle meeldib väga, et hoolimata sellest, et sul kindlasti jube kiire ning jube palju tegemist on, oled sa ikka abivalmis ning viitsid oma blogiga tegeleda (kirjutad igasuguseid abistavaid postitusi ülikoolidest jne). Sooviksin rohkem näha/kuulda su koolitöödest. Kuna ise on ka kunagi väike plaan midagi kunstiga seotut õppima minna, siis see huvitab mind väga.

Lass uns Tanzen said...

Jõulude ajal sooviks olla koos endale kallite inimestega. Mingeid konkreetseid kingisoove ei oskakski välja tuua.
Sinu blogi sattusin juhuslikult lugema, ei mäletagi enam kuidas ma selle avastasin aga hea et avastasin, väga huvitav blogi on :)
Rohkem sooviksin näha pilte su outfittidest.

Paula said...

Jõuludeks tahaksin kindlasti, et terve pere saaks ilusasti kokku ja et minu õde, kes hetkel samuti Inglismaal elab, saaks läbi lume ja tormi ikka jõuludeks koju. Materiaalselt on mul jõulukingitus olemas, kuid saan selle alles jõuludel kätte. Minu kingitus on Anu Samarüütli kirjutatud raamat "Minu London". See raamat huvitab mind samamoodi, nagu Sinu blogi, sest see räägib St Martins'i Collegest ja üldse Inglismaast. Minu unistus on samuti minna Inglismaale elama ja teha sisseastumiskatsed St Martinsisse. Seda blogi sattusin lugema siis, kui Gouture oli koostanud top 10 Eesti moeblogijatest. Väga meeldib mulle lõbus ja huvitav kirjutamisstiil, väga ootan alati pilte ja uusi huvitavaid jutte ja juhtumisi Sinu elust. Inspiratsiooniallikaks on alati koolitööd ja muu St Martinsiga seotud. Ilusaid saabuvaid jõule ja edu Inglismaal!

Katarina said...

Lund sajab. Ikka või siis jälle. Ei teagi enam.

Pole lihtne tekitada põnevust ja inspiratsiooni ja innustust. Sa tegid seda.
Ma ei ole varasemalt kellegi blogi jälginud. Sain Su blogi kohta infot oma väga healt tuttavalt kellega nii minul kui ka Sinul on ühised ambitsiooni- teha seda mida armastame ja teha seda suurelt. Nii, et teeb kohe õnnelikuks, sügavalt. Imetlen Su julgust ja pealehakkamist ning pole just tihti, kui tekib kiusatus kedagi siiralt ja soojalt tunnustada tehtud töö eest!
Ma arvan, et Su blogi on täpselt sellisena mõnus. Miks? -see on ju midagi Su enda seest ja Sa ei tahaks ju olla selline nagu keegi soovitab :)
Ahjaa Jõuluvanalt, temalt sooviksin lauda, päris OMA töölauda kuhu saaksin kuhjata oma ideed hunnikutena ja naharullid ja inspireerivad raamatud, no ja ennast samuti.
Tuult.
Katarina.

Merily said...

Jõuludeks sooviks kõige enam seda, et saaks rahulikke pühi koos perega veeta. Blogi sattusin lugema täiesti juhuslikult, kuid see meeldib mulle väga. Minu meelest ei peakski siin midagi muutma, kuid kõige enam meeldivad mulle poistitused sinu elust.
Merily

Kirke said...

Jõuludeks sooviks lõhnaõli. Millist täpselt, seda pean veel poodides testimas käima.
Blogi sattusin lugema täiesti juhuslikult. Kuna tulin isegi just Londonist ja plaan oli minna Brick Lane'le, siis otsisin Google.ee selle kohta infot ja voila - ilmuski Sinu blogi koos sisuka postitusega. Nüüdseks on Brick Lane'l käidud ning heade emotsioonidega ning super ostudega tagasi Eestis.
Lugeda sooviks enim parajasti Londonist toimuvast ning loomulikult hästi-hästi palju pilte! On tore vaadata tuttavaid kohti ja meenutada imelist Londonit! :)

Lily said...

Jõuludeks sooviks ma kõige enam saada suurt pehmet musta salli ja kindaid!! Uuest kaamerast ei ütleks ka ära.
Blogi sattusin ma lugema kui kirjutasin google otsingusse mingi sõna mida ma too hetk otsisin ja siis sattus see blogi sinna ühe lehena ja see nimi Robertae tundus nõnda huvitav, et ma ei suutnud ennast eemale hoida sellele klikkamast. Muudatusi ei soovikski, kõik on täpselt nii nagu peab:) Muusika, kujundus 5+!:) Lugeda tahaks võib-olla sinust natukene rohkem, et kirjutaksid oma emotsioonidest ja kogemustest ja kõigest, kuna sa tundud minu jaoks väga väga huvitav inimene:)))!

Emilia E. said...

Jõulukingiks sooviksin ma kõige rohkem seda, et saaksin koos olla kõige lähedamate inimestega! Uuest (peegel)kaamerast ei ütleks niisamuti ära :)

Sinu blogi sattusin ma lugema juba ammu, ammu, siis, kui alles alustasid. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis äkki esimest korda kuulsin Roberta E-st Liisa (Pony) käest... Arvan, et see oli nii.

Erilisi muudatusi Sinu blogis vaja polekski, üsna suurepärane on kõik! :) Meeldib see, et siin on nii moodi, kunsti, Sind Ennast, Londonit ja ka tsipa Tallinnat... Vaheldusi on ning neid on mõnus jälgida! PS: Musa on ka super!!!
Ja noh, kui on lausa kohustuslik siia alla ka midagi pigistada, siis võib-olla sooviks rohkem näha pilte Sinust, Sinu elust jne.


Kaunist jõuluaega! Pane ikka villased sokid jalga ja söö mandariine ja joo kuuma teed - ära haigestu! ;)

B said...

Jõulukingiks sooviksin ma kõige rohkem seda, et saaksin koos olla kõige lähedamate inimestega! Uuest (peegel)kaamerast ei ütleks niisamuti ära :)

Sinu blogi sattusin ma lugema juba ammu, ammu, siis, kui alles alustasid. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis äkki esimest korda kuulsin Roberta E-st Liisa (Pony) käest... Arvan, et see oli nii.

Erilisi muudatusi Sinu blogis vaja polekski, üsna suurepärane on kõik! :) Meeldib see, et siin on nii moodi, kunsti, Sind Ennast, Londonit ja ka tsipa Tallinnat... Vaheldusi on ning neid on mõnus jälgida! PS: Musa on ka super!!!
Ja noh, kui on lausa kohustuslik siia alla ka midagi pigistada, siis võib-olla sooviks rohkem näha pilte Sinust, Sinu elust jne.


Kaunist jõuluaega! Pane ikka villased sokid jalga ja söö mandariine ja joo kuuma teed - ära haigestu! ;)

Kris said...

Kõige rohkem soovin ma jõuludeks võimalust koos terve oma perega koos olla (kahjuks see soov vist aga ei täitu), Blogi sattusin lugema läbi Liisa blogi. Ning rohkem sooviks lugeda sinu tööst ja ka koolist. Samuti oleks huvitav rohkem näha postitusi sellest mis sulle endale meeldib (ma ei mõtle siin ainult moe ja disaini maailma vaid ka muusikat, raamatuid, etc). Samuti elust Londonis oleks põnev lugeda. Mis seal kõige rohkem meeldib mis mitte (ja mitte seda et meeldib seal sest seal on rohkem võimalusi, vaid just seda, et mis need võimalused on, ning milliseid neist võimalustest sa kasutad)

sugar and spice said...

Hmm.. jõuludeks ilmselt tahaksin seda jõulu- ja rahutunnet.. siiani pole veel kuidagi jõudnud lihtsalt aega maha võtta ja puhata, ning palju lund! et maa oleks valge ja saaks põlvini lumes sumbata :) good old times

Blogi sattusin lugema samuti üpris ammu, ilmselt mõne teise blogi kaudu ja siiani olen igakord põnevil uuest postitusest ning seega öelda mida muuta on raske, lihtsam oleks öelda mida mitte muuta - kõike seda mis praegu on ja kogu see sisu ja väljendus - kui, siis ainult juurde lisada. Aga samas huvitaks mind nt postitus motivatsiooni ja inspiratsiooni kohta, seda kas siis nii kunsti või kogu virr-varri kohta, mida eluks nimetame, sest tihtipeale jääb just sellest vajaka :P

KT said...

lugema sattusin ei-tea-kust juba päris-päris alguses. esialgu lugesin vist pigem diagonaalis ja juhuslikult, nüüd jälgin igapäevaselt ja teen sõpradele reklaami :)

jõuluks tahavad vist kõik inimesed sel aastal head olemist perekonnaga. ise tahan ka, aga sel aastal ei kujuta ikka üldse ette, kas sellest midagi välja tuleb... asjadest eriti ei hooli, kui just keegi mulle täiuslikke lambanahast susse ei kingi.

lugeda tahaksin rohkem sinust endast: koolist, perekonnast, riidekapist, millestiganes :) ja lisakrediiti annan selle eest, et ikka veel eesti keeles kirjutad!

kukulind said...

mina sattusin lugema päris hiljuti, ehk paar kuud tagasi sõbra soovitusel.

selles võin olla kindel, et saan jõulud veeta pere ja sõpradega, mis selliste pühade mõte ju ongi. kui nüüd kingitustest rääkida, siis kõige rohkem on elus alati vaja selliseid, mis on südamest tehtud, mitte niisama, et ristike kirja saada. kõige rohkem hindan kinke, mis on ise nikerdatud, need ju kõige vahvamad.

rohkem lugeda tahaks ka mina sinust endast. päris lahe oleks ka üks postitus londonikodust. ja kui postitad omaenda töid, tahaks ka teada, mis sind konkreetse projekti puhul inspireeris.

K said...

Jõuludel ei soovigi muud, kui vaid oma perega koos olla, sest mitte ükski materjaalne asi ei trumpa seda tunnet üle, kui nendega ühe lauataga istun ning heldimusega mõtlen, et küll nad on ikka kõik niii kallid!
Sinu blogi juhtusin lugema äkki ponyartsi kaudu või ehk juhtusin kuidagimoodi pooljuhuslikult siia. Täpselt ei mäletagi :)
Väga mõnusad postitused. Tundud väga südamlik ja armas inimene olevat! Kõige parem on ilmselt kirjutada sellest millestiganes Sina ise soovid, mitte meie soovime, sest siis kaoks ära spontaansus Su postitustest :)

hanna said...

Minu jõulusoov on tagasihoidlik- sooviks on kasvõi mõned päevad puhkuseks ja kvaliteetajast sõpradega tunnen samuti väga puudust.
Siia blogisse sattusin esimest korda läbi internetiavaruste üsna hiljuti ja kirjutan siia kommentaariumisse ka esmakordselt. Esimese hetkega oli muusika see, mis mind siia jääma sundis. Siis tulid loomulikult järgi ka kõik kaunid kunstid, mis siin blogis esindatud on nii näitusepiltide, fotograafia ja kahtlemata sinu suurepärase loomingu näol:)
Väga inspireeriv on lugeda noore inimese kõikide soovide järjestikust täitumist tänu suurele tööle ja kindlameelsusele, oled seda väärt, kuna näed selle nimel ka tõeliselt vaeva. Imetore on lugeda sinu postitusi, need kumavad suurt rahulolu, mitte igaüks ei võta selliseid riske, et oma unistuste teele jõuda. Palju jõudu ja vastupidavust Sinu valitud teel sammumiseks ja jätkuvalt pea püsti:))

Anrike said...

Jõuludeks kõige enam sooviks saada endale uut, paremat kaamerat.Kuid eksnäis kuidas selle sooviga läheb..

Sinu blogi sattusin lugema sõbrannade kaudu(Kristi Laulik:D) Ning peale ühe postituse lugemist armusin Sinusse!!!!!!

Muudatuste kohta ma isegi ei oskaks midagi öelda. Jälgin väga paljusi blogisi, kus on nt todays look, inspiration jne. Sinu looki nägemist olen saanud juba stalkida fb's nt :D aga mulle meeldib, et siin pole seda, mis kõikides on. See blogi on teistsugune, väga hea vaheldus. Eriti mõnus on see, et lugedes saab rahulikumat mõnusat muusikat kuulata. (tihti peale jätan su blogi niisama lahti, et muusika tuleks)
Aga igatahes, loodan, et sa ei muuda siin midagi!

Yours sincerely(!!!!),
Anrike Piel

roosa aff said...

1. Kõige rohkem soovin jõuludeks kogu perega koos jõululaua taga istuda ning et ka mu USA-s elav vend, kellega pole 9 aastat jõulude ajal koos olnud, seekord tuleks.
2. Blogi sattusin vist lugema Ponyartsi kaudu. Ja väga hea meel, et sattusin ;)
3. Su blogi on väga äge ja omanäoline, eriti meeldib muusika. Kõige rohkem meeldib lugeda sinu erinevatest tegemistest, nii koolis, tööl kui vabal ajal. :)

siksonloll said...

1. Sooviksin, et uus aasta saaks olema põnevam ja veelgi seiklusterohkem (mida kindlasti ka on, kuna lõpuks saab gümnaasium läbi)
2. Olen nii kaua juba lugeja olnud, et ei mäletagi, kuid juu kellegi kaudu kusagilt.
3. Ma sooviksin vahelduseks vast sneakpeak´i sinu riidekappi, meigisahtlisse, fotokotti või koju (nt london versus eesti kodu oleks fun :)

Loodetavasti pole sellest jama, et ma enda nüüdse blogiga pole follower (wordpress vist ei võimalda seda, kuid oled mu igapäeva lugemiste listis sees, ka blogis äramärgitud :) ja vana blogiga olen ikka follower ka :)

Väga tore ettevõtmine ja edu sulle!

Anonymous said...

Jõuludeks võiks uus Monika tulla, noh eks ikka uus lumetorm, sest mulle nii väga meeldib lumi ja selline ilm :D,aga muidugi tahan olla oma perega koos,nagu kõik teisedki ja materiaalsete asjade poole pealt... appi, ma pole õieti mõelnudki selle peale, ma loodan et ma pole lootusetult hiljaks jäänud :)
Blogi sattusin lugema Ponyartsi kaudu ja blogis sooviksin näha nt CSM'i tundide üksikasjalikumaid kirjeldusi, et mis tundides mida teete or smth like this, sest mind väga-väga huvitab see teema, mida sa õpid, aga muidu on su blogi SUPER ja jätka samas vaimus, loodan et saavutad kõik eesmärgid (ok, olen päris kindel selles) :))

helenej@hot.ee

k.p said...

sinu blogi sattusin lugema ühe järjekordse sõbrannaga veedetud õhtu järel, mil jagasime üksteisele tulevikulootusi ja ootusi. sõbranna rääkis mulle tüdrukust, kes samal ajal, kui kõik teised unistavad, tegutseb. ja siin ma nüüd olen.
asi ei ole selles, millest sa kirjutad või kuidas või miks, vaid selles, mida sa teed. kui kaugele inimene ka ei läheks, ta ei saa kunagi olla muud kui ta ise ja sina oled tõeline inspiratsioon kõigile, kes midagi enda eluga peale tahavad hakata. seda mitte seetõttu, et käid kuulsas-austatus koolis, vaid seepärast, et unistad ja tegutsed ja nagu sellest veel vähe oleks teed silmad ette ka. jäta kõik nii, nagu ta praegu on ja süsti lugejatesse eneseusku edaspidigi.
jõuludeks sooviksin kõige enam rohelist tuld UK ülikooli poolt, mille alla olen pannud kolme aasta jooksul uskumatult palju energiat.
ilusat advendiaega kõigile!

Ccarru . ^^ said...

Kõigepealt peaks ära mainima, et väga fantastiline ja innustav blogi on see :). Tihti loen blogi ja uuendusi. Blogist sain teada sõbranna kaudu, kes oli teid lisanud formspringis followeridesse ja siis juba lugesin teie formspringist küsimusi ja leidsin blogiaadressi :)
Jõuludeks sooviks veel lumisemat ilma, perega koos olemist, maailma rahu. Muidugi, inimesele loomulik sooviks ka materiaalseid asju. Isiklikult oleks kauaaegne soov saada peegelkaamera aga muidugi huvitavat disain riided on minu kirg. Kõiki neid pilte vaadates tekib tunne, et rööviks ise su elu ära ;).
Tegelen teist aastat moedisainiga ja mulle väga meeldib see ala :). Ka Teilt sooviks rohkem pilte, nagu enamus siin kommenteerijatest ja soovin palju edu ja õnne :) Kõigile maailmas häid tulevaid jõule! Ho-ho-ho .

Mer. said...

Olen siin alles verivärske lugeja. Kui õigesti mäletan, siis sattusin siia Ponyartsi kaudu (Kriss Sooniku pesuga pildid).
Üks asi, mis mind siin häirib, on Tujutekitaja. KUIGI, seal on väga head lood, siis võiks see töötada ikka nii, et tahtmisel vajutad play'd, mitte et automaatselt hakkab mängima, sest vahest on hääl peale jäänud ja siis ehmatab täitsa ära, kui mingi muusika kõvasti käima hakkab (eriti veel kuskil avalikus kohas).. Aga see on kõigest minu nägemus sellest :)
Rohkem tahaks nähe pilte Sinust ja su stiilist ja kodust. Võibolla oled juba oma Inglismaa kodu siin näidanud aga varasemalt ja ma pole seda lihtsalt näinud, seega vabandan, kui nii on.
Jõuludeks loodan, et saame kogu oma suguvõsa kokku ja siis nendega mõnusalt aega veeta. Oma teise poolega tahaks ka midagi romantilist ja 'special'it ette võtta aga pole veel suutnud otsustada, mida täpsemalt. Aa ja jõuludeks võiks see Monika ka Eestist ära minna ;)

Jõudu ja jaksu Sulle kõigis su tegemistes!

*taisi said...

Sinu blogi sattusin lugema Liisa blogi kaudu tõenäoliselt.
Rohkem tahaks blogis näha sind ennast ja look'e. Tegelikult pole muudatusi vaja teha, sest see on täiuslik sellisena nagu see juba on.
Ja ülekõige sooviks jõuludeks oma pere kokku saada, viimati oli terve pere koos vist eelmistel või üleeelmistel jõulutel. Ja perega istuda, rääkida ja piparkooke küpsetada ja üldse talviseid asju koos teha. Materjaalsetest asjadest sooviks videokaamerat.
Jõudu sulle seal Inglismaal.

Kaunitar said...

Jõuludeks soovin materiaalsetest asjadest kõige enam õmblusmasinat ,kuna viimasel ajal on suur ise meisterdamise soov sisse tulnud.Lisaks soovin ,et kõige lähedasemad oleksid minuga koos ja jõulud mööduksid rahulikult :)

Blogi avastasin tuttava bloglisti vaadates ning pärast esmakordset avamist veetsin siin mitu tundi varasemaid postitusi lugedes :) Rohkem tahaksin näha sissekandeid sinu riidekapist ehk kingadest ,
kottidest jne.Lisaks on alati huvitav lugeda sinu tegemistest tööl ja koolis.

LML said...

Jõulud tahan veeta rahulikult kõige kallimatega, pärast piparkoogi rallisid ja õhtusööke tahaksin paar päeva puhata mittemidagi tehes. Sooviks ka natuke linnamöllust eemale saada ja siis uute patareidega tagasi maanduda.
Blogi sattusin lugema parima sõbranna kaudu.
Mulle meeldib kõigest lugeda, mis sa kirjutad. Kui mu emal tekib vaba hetk, tirin ta enda kõrvale voodisse ja me koos ahhetame kui tubli Sa ikka oled. Kõige enam meeldivad mulle postitused sinu joonistustest, vaatan neid alati mitu korda ja loodan et kunagi on ka minul nii hea käsi. Väga põnevad on ka postitused sinu koolielust-olust:)
Kallid, ole tubli:)
Lisa Mai

Helen said...

Nii, ma olen ka follower Bloglovin' kaudu.. loodan et saan ka osaleda :)

Nagu siin mõned teisedki, elan ka mina juba teist aastat Eestist eemal, seepärast soovingi jõuludeks lihtsalt pereliikmeid ja sõpru näha.. ning natuke kodumaist talve nautida :) Materiaalseid soove eriti hetkel ei ole.. kuigi mõnest ilusast kingapaarist ei ütleks kunagi ära!

Blogi sattusin lugema vist kellegi teise blogi kaudu päris tükk aega tagasi.. ning muudatusi ei soovigi, kõik on super hetkel! Armastan Tujutekitajat ning su mõnusat kirjutusstiili, huvitavaid postitusi ja pilte.. Kui just peab midagi mainima, siis sooviksin rohkem postitusi töö ja kooli kohta ning ka pilte sust endast :)

Anni said...

Blogi hakkasin järjepidavalt lugema alles paar kuud tagasi (võib-olla Liisa kaudu...), nüüd aga kui vaba aega tekib üritan ka vanemaid postitusi tagant järele lugeda ;)
Jõuludeks sooviksin lihtsalt hetkeks kõigist muredest ja kohustustest vabaneda ning nautida aega koos oma perega.
Ei oskagi hetkel öelda, et mis võiks muutuda... kõik on väga huvitav.

liina j said...

Jõuludeks...kui aus olla, siis ei oskagi midagi väga tahta. Olen õnnelik, kui olulised inimesed lihtsalt üksteist meeles peaksid ja seda pigem aastaringi!!! Milleks asju... pole õnneks puudust millestki, vahest on vaja rohkem vaimse väärtusega kinke! Kui aus olla, siis ei mäletagi, millal ja kuidas ma siia jõudsin, kuid mul on väga hea meel, et ma siia üldse jõudsin! Päris-päris alguses see ikka ei olnud, sest mäletan, et "ahmisin" tagantjärge kõike su pilte, lugusid ja muusikat! Blogilt soovin seda, et sa ikka seda siin hoiaksid sellisena nagu sa ise oled...:) järjepidevalt;)

Veitsviird said...

Blogi lugema sattusin teiste blogide abil.
Jõuludeks sooviks üllatusi ja mõnda vägevat lauamängu. Mingeid kindlaid teemasid pole, mida ootaksin.

Karolin.

Merily said...

Hei,
Blogi sattusin lugema vist roosade kääridega seoses ja enim meeldib mulle lugeda lugusid sinu elust Londonis.
Endale jõuludeks sooviksin puhkust ja aega perega olemiseks :)