Thursday, December 30, 2010

POSTITUS! lõpuks!

 Tervist mu armsad! Mu viimasest korralikust postitusest on möödas blogi-maailma mõistes ilmselt igavik ning päris-maailma mõistes väga pikk aeg.. ning ma pean teid kurvastama(jälle)- ega see ei tule väga palju "korralikum". Ma olen nautinud seda maailmamõnusat lund(ja paistab et seda tuleb juuurde ja juuurde ja juuurde?! kust kohast??), õppinud peaaegu hoolega ja söönud sisse meeletutes kogustes piparkooke. Ning muidugi jooonud liitrite viisi(päevas) teed!Vanilli teed! Selle kõige tulemusena on blogi unaruses, kooli projekt lõpetamata ning mul pole isegi tagasi-lennu piletit! paaanika!
Ma üritan nüüd elu tagasi rööpasse saada ning luban, et uuel aastal uue hooga! Tegelikult tahaks juba väga tagasi Inglismaale.. olla tegus ja produktiivne ning lõpetada ära see mitte-midagi-tegemine! Üritan homse päevaga kirjutada ülesse erinevad seigad mis 2010 aastast eriliselt meelde jäid ning panna paika 2011 uusaastalubadus(ed).
Seni aga jagan teiega pilte, mis täna hommikul peaaegu et kogemata tegime, kui otsutasime pärast hommikusööki NOP'is teha väikse jalutuskäige Kadrioru pargis. Ma ei tea kas see kvalifitseerub "outfit-posti" alla, kuid siin ta on!

Mantel: Zara
Teksad:Zara
Tuub-sall: Ema kootud
Kindad: Vanaema kootud
Saapad: All Saints








2 comments:

Anita said...

Mulle väga meeldivad su kindad & saapad ,kena outfit :)

Ilusat aastavahetust !

Anita.

Hannaliis said...

väga armas, kõik!