Sunday, December 19, 2010

Teise giveaway võitja!


sannu said...

Ilunipp:
Parim ilunipp vähemalt minu enda jaoks on olla "ilus" nii seest kui väljast, kui kõik sinu sees on OK! siis oled rahul ka ülejäänuga. Seda aitab saavutada trenn, mulle meeldib käia jooksmas iga hommik nii umbes 7km. Enesetunne pärast jooksu - AMAZING!!! Ja tulemusi on ka juba pärast esimest nädalat näha! Pole paremat asja kui on TRENN:)

KÜSIMUSED:
1. Parim ja Halvim külg sinumeelest Inglaste juures?
2.Kuidas/kust kohast ammustad inspiratsiooni? :)


3 comments:

sannu said...

oi, kas tõesti mina? :D

laura said...

tead, ma ei ava üldse viimasel ajal oma itunesi. lihtsalt võtan sinu blogi lahti ja alati tulevad siit laulud, mis mulle väga meeldivad, palju lemmikartiste!

katheriin said...
This comment has been removed by the author.