Tuesday, December 14, 2010

Esimese giveaway võitja ja teise giveaway välja kuulutamine!

Esiteks tahaksin vabandada selle viivituse pärast...lihtsalt juhtus nii, et vanemad jäid kogemata oodatust kauemaks siia ja kooli lõpe assesmendi tähtajad olid käes ja pidin aega jaotama nende kahe asja vahel ja millekski muuks ei jäänud aega! Aga... noh, sellest et heastada seee viivitus läheb loosimisele teine EEEEERITI mõnus giveaway pakike! Kuna mulle täitsa meeldib see salatsemine, siis nagu ka eelmise asjaga ei ütle, mis see täpselt on, kuid näitan teine seda väliselt et veidi põnevust tekitada! Ütlen kohe ära, et see on Benefiti üks eriti äge suuuur limited edition goodie. Ja Benefitist olen ma rääkinud teile paljupalju. Vaieldamatult minu kõigekõige lemmikum meigifirma ja nii kui ma ta oma õe meigisahtlist avastasin aastaid tagai, olen üritanud neid asju ikka igaltpoolt kokku osta(sest eestis ei ole nad kahjuks müügil). Ja nüüd asub suuur esinduspood täitsa minu kodu kõrval- how amazing is that huh?!

teaser 1

 teaser2
 pakikene ootab oma nime...

Selleks et osaleda selles giveaways:
1. Peate olema Follower!
2. Jagage minu ja teiste lugejatega üks oma ilunipp/trikk/soovitus!
3. Kuna olen saanud palju küsimusi nii meili kui formspringi teel ja on palutud küsimustega giveawayd siis bring it on! 2 küsimust mulle!

Ja that's it! Kindlasti on seda vaeva väärt..süda jookseb peaaegu et verd et niii hea giveaway on..lähen marsin poodi tagasi ja tulen tagasi teise samasuguse pakiga endale vist!

Eelmise giveaway loosimiseks kasutasin random.org ja kuna tuli paar vastust ka facebooki ja emailile, pidin selle numbri kõrgemaks panema seal.

32. kommenteerija oli...






Edit said...

Hey,
Jõuludeks oli soov uue ipod touch saada. Ja seda pam param param ma sain! Ja ma ei teagi mida siis soovida veel, äkki seda et jaanuaris ma lendaksin kuskile hehe.
Aga blogi ma vist sattusin lugema kui nägin mingis ajalehes-eesti blogid..või midagi taolist. Ja eks lisasin ja on selle üle väga hea meel! Kõik on vist väga hea et ei teagi mis muudatusi..Äkki pigem rohkem pilte ja vähem kirjutamist. Aga ilusaid jõule ka sulle!!!

Edit

Palju õnne! Võta minuga ühendust ja arutame, kuidas saad oma goodie kätte!

Ma olen vägaväga õnnelik, selle üle et mul on nii armsad ja siirad lugejad.. ma südamest loodan, et kõik teie soovid lähevad täide, sest on ju näha, et te olete nii head ja mõnusad inimesed! Minu mõtted on nende jõulude ajal küll teiega ja kuna ma ise tunnen, et mul on kõik olemas ja raske on soovida  endale midagi, siis ma soovin oma mõteteid kõigi teie eest..

Tuli palju kommentaare muusikaga seoses..ma üritan selle ümber organiseerida nii, et ta kohe ise mängima ei hakkaks, sest vahest on tõesti nii, et mängib mingi teine asi ja siis ehmatab ennastki ära :D Niiet ma teen oma parima.
Samuti üritan teile vastu tulla outfiti postidega, kuigi seee ei ole eriti minulik asi ilmselt:D Sest esiteks mul pole eriti palju aega sellistele asjadele ja tavaliselt toimub outfiti valimine ühe sajandiku jooksul ja siis ma juba jooksengi sinna kuhu ma olen juba hilinemas.. Aga kindlasti üritan teile näidata huvitavamaid asju:)

Mina olen igaljuhul õnnelik ja rahul, sest kooliga on asjad ühepool ja saab nüüd paar päeva rahu nautida Londonis! Ja siis tagasi Tallinnasse! Ootan eriti suure põnevusega Lastekodu kinkide korjamist ja edasi andmist- nii paljud teist on minuga ühendust võtnud ja on valmis aitama! Näeme siis 19ndal detsembril, eks?

Päikest, lund, piparkooke ja jõulurahu teile mu armsad,
R

47 comments:

kertu r said...

mu väike ilunipp oleks võibolla see, et kui soovid, et ripsmekoolutaja jätaks efektiivsema tulemuse, hoia seda veidi aega kuumas vees.
Küsimused siis: Milline oleks su enda ilunipp?, mis on sinu jaoks kõige suurem viga riiete kokkusobitamisel?

www.kketsuu.blogspot.com

TRIIN said...

Mulle meeldib muna- ja meemaski tehes osa sellest näole määrida, õigemini see küll ise voolab sinna nii mõnusalt. Nagu öeldakse, kõik mida peale määrid, peab olema söödav. : D

Millile või kellele sa mitte kunagi vastu ei suuda panna?

Kuidas sa kujutad oma elu 20 aasta pärast ette?

Anrike said...

Minu ''ilunipiks'' oleks ehk see, et enne pesema minekut panen nivea takjajuure õli endale pähe - pidavat kiirendama juuste kasvu ja panema läikima :D Läigivad küll!

Millisesse heategevusse sa kõige rohkem raha annaksid?

Millesse sa usud?(karma,saatus etc)

Keilit said...

Minu ilunipp on, et kui sa oled maal ja erinevad totsikud on maha unununenud, tee ise mask maitsestamata jogurtist ja kaerahelvestest - teeb naha mõnusalt pehmeks.

Küsimused:
1.Millist raamatut sa hetkel loed (kui sul selleks üldse aega on)?
2.Kui sa vaatad seina endast paremal, siis mida sa seal näed?


www.lafourchettedelamode.blogspot.com

K. said...

Minu ilunipp on perega koos olemine ning pikk uni, mitte miski muu ei tee säravamaks kui need kaks komponenti.

1. Kes on sinu lemmikdisainer?
2. Nis on sinu inspiratsiooniallikas ?

siksonloll said...

Saunas käies loputa juuksed vihaveega (vesi, kus vihad ligunesid) üle, annab väga hea läike ja pidi kasvu ka soodustama! Samuti on saunas väga hea end meega määrida!

1. Mis Eesti toitu Londonis olles tavaliselt kõige rohkem igatsed?
2. Kas sa oled mõne Giveaway ise võitnud?

mk said...

Minu nipp puudutab kulme, mida saab ideaalselt fikseerida kulmuharjale lastud juukselakiga ja kui kulmupliiats peaks otsa saama siis ripsmetuššiga on neid lihtne ka peoõhtuks toonida :)

1. Palju sa seal endale ise kokkad ja millised road on kohalikest lemmikud?
2. Parim punane huulepulk mida tead?

Linda said...

Minu ilunipp-trikk-soovitus teile oleks naeratamine - see on ju üks lihtsaim viis, mis koheselt muudab väljanägemise paremaks.

Mis on Sinu jaoks parim koht maailmas ja Sinu elu moto?
Kuidas kirjeldad enda isiklikku stiili ja kui Sa oleksid üks riideese, siis mis ja miks?

Kätlin Laasik said...
This comment has been removed by the author.
elina said...

Minu väikseks nipiks on mesi huultele - eriti talvel, kui huuled on kuivad ja katki, aitab mesi superhästi. Magus ja teeb huuled mõnusalt pehmeks:)

Kus näed ennast 5 aasta pärast, millega tegeled jne?
Milline benefiti asjadest on sul kõige lemmikum ja miks?

Veitsviird said...

Ma arvan, et üks parim ilunipp on positiivselt mõtlemine ja naeratamine, sest siis näed ju palju parem välja!

Mis on sinu enda Jõulukingi soov?
Suvi või Talv?

Karolin.

Maarja said...

Minu lemmik ilunipp on beebikreem, teeb naha mõnusalt siidiseks ja õrnalt pehmeks.

Kuna perekond on Sulle nii kallis, siis olen kindel, et Sul on häid ideid jagada, mida oma pereliikmetele jõuludeks kinkida?

Sinu lemmik meigifirma sain nüüd teada, aga millised on Su lemmik juuksetooted?

M

maarja l. said...

Parim ilunipp on minu jaoks mõnus uni. Kuidas suhtud reaalainetesse, oskasid neid hästi?
Mis sa arvad, kas inglismaal nõutakse õpilastelt gümnaasiumis vähem ? Kas õppakava on mitmekülgsem, kergem?

Lass uns Tanzen said...

Minu parim ilunipp on hapukoor...juustesse, alguses tundus kahtlane hapukoort pähe määrida, aga teeb tõesti juuksed üli pehmeks ja kergesti kammitavaks.

Ja kaks küsimust sulle
1. Mis on Sinu arvates kõige jubedam moeröögatus läbi aegade olnud?

2.Mis on su plaanid peale kooli lõpetamist?

Gelllz said...

Minu ilunipp oleks kah siis piisav uni, värske õhk ja sport.
Milline on sinu lemmik koht inglismaal? Eestis ?
Mida sa plaanid tulevikus teha ?

G :)

Grete L said...

Küünelakkidega seoses on see nipp, et veits vanema küünelaki saab värskendada väikse tilga küünelakieemaldajaga. siis on nagu uus:)

kust sa ammutad inspiratsiooni?
kas sa oskasid enne inglismaale minekut nii hästi joonistada?

mare said...

Ilunipp : kanna ilusat pesu, see teeb enesetunde heaks ja kui endal hea olla, paistab see ka kiirgusena välja.

Kui saaksid elu lõpuni kasutada vaid ühte käekotti, siis milline see oleks?
Kes on Teie arvates järgmine noor disainer, kes raiub oma nime moeikoonide hulka?

Laura said...

Ilunipp: Määrid ööseks 100% puhast kookosõli pähe, kerid rätiku ümber, magad ja hommikul pesed maha. Juuksed jäävad pehmed ja siidised, palsamit polegi vaja ja talvel ei lähe enam juuksed elektrit täis.

Küsimused:
1. Mis su lemmik huulepulk on?
2. Kas kasutad jumestuskreemi ja kui, siis millist?

Edit said...

Ilunipp: Mulle väga meeldib Jonson baby oil naha jaoks on kõige parem! Ja kindlasti vähem kosmeetikat ja rohkem värsekt õhku!

Küsimused:
1) Kas sa töötad seal?
2) Kellena sa näed ennast 5 aasta pärast?

katheriin said...

Minu poolt selline ilunipp:
Alumiste ripsmete värvimisel hoian ma alati ühe käega ripsmetušši ja teise käega väikest paberitükikest ripsmete all - nii ei lähe ripsmetušš naha peale!

Küsimused:
Mis on su lemmik easy entertainment?
Kui saaksid endale soovida ükskõik mis ühe asja, mis see oleks?

E4 said...

Minu ilunipp on vee ja rohelise tee joomine, mis aitab kehast väljutada mürk-ja jääkaineid:)

Küsimused:
1. Milliseid salajasi ilunippe Sa ise kasutad?
2. Kuidas ja mis toodetega Sa enda juukseid hooldad?

Terje said...

Hei!
Parim ilunipp on kindlasti: Suurest väsimusest hoolimata võtta meik enne magamaminekut maha. Samuti korraliku niisutava kreemi kasutamine.
Ja küsimused sulle:
1) Kui saaksid olla ühe päeva nähtamatu, siis millist kohta sooviksid kindlasti külastada?
2) Millist ilu või jumestustoodet kasutad igapäevaselt ja milleta kindlasti hakkama ei saaks?
Terje ;)

Jana said...

Minu ilunipiks on sõpradega koos naermine, hoiab kõhulihased pringid ja näo säravana! :)

Sinult küsiksin:
Kui sa saaksid endale valida ükskõik mis käekoti maailmas, siis milline see oleks?
Millised on su enda ilunipid? :)

Annika A said...

Minu ilunipp on pikk mõnus uni ja toredad inimesed ümber - the happiest girls are the prettiest.

Mis sind omal ajal kõige rohkem Inglismaale minema utsitas?

Mis sinu enda ilunipid on? Näha on, et oled loomulikult väga ilus, aga mingid nipid on ikka mängus.?

Liis said...

nii, ilunipp siis - igal hommikul äratan oma nahka ühe ilusa ja külma jääkuubikuga. Nahk on terve päeva ilus ja puhas, samuti on jääga ületehtud nahale parem meiki peale kanda ja tulemus on ilusam.
küssa nr 1- kui sul oleks võimalus muuta üks eelnevalt oma elus tehtud otsuseid, siis kas sa kasutaksid seda võimalust, ja kui jah, siis millist otsust sa muudaksid?
küssa nr 2- kas sul on ks selliseid hobisid, mis ei seostu kuidagi sinu erialaga, ja kui on, siis millised?

Lily said...

Mul läheb süda soojaks seda lugedes:D Aga üks minu parimaid ilunippe on see, et teen enda juustele pidevalt muna-mee maski ja tänu sellele on mu juuksed kasvama hakanud:) Ja muidugi on ka väga hea ise tehtud (kuid siiski poest ostetud) vahavõie vms. mida tuleb kehale määrida enne leili minekut ja peale sauna on keha supermõnus ja siidine:))

Maire said...

Minu ilunipp on see, et teen iga hommik näole äratusmažaasi. See on äärmiselt mõnust ja nahk lausa särab.

Küsiks , mis sin moemaailma juures kõige rohkem köidab ja mida sa teed oma vabal ajal.
Kaunist jõuluaega!

Liis said...

Minu ilunipp on see, et hoian alati öökapi sahtlis märgi beebisalvrätikuid, et pärast pikka päeva enne magamaminekut nägu värskendada (ja minu näonahale mõjuvad need ka väga hästi- teevad pehmeks). Teine pluss on see, et pärast peolt tulekut, kui kohe üldse ei ole viitsimist nägu pesema minna, siis on meigieemaldamiks need väga head ja kohe käeulatuses.

Kas sul on mõni selline film, mida iga aasta enamvähem sama ajal vaatad või üldse, mida mõne aja taant vaadata tahad (minul on jõulude ajal traditsiooniks saanud vaadata Love Actually't)?
Kas sul kõigi nende ägedate tegemiste juures aega iseendale ka üldse jääb, et lihtsalt aeg maha võtta korraks ja mitte midagi teha? :)

Liisu

Mari said...

Minu ilunipp on näo regulaarne puhastamine õhtuti ja hommikuti ning seejärel kreemitamine. Samuti on üheks lemmikuks kohviga naha koorimine - ülimõnus :)

Sooviksin teada, kas sa oled usklik? Kui jah, siis mis usku sa oled ja kui tihti külastad kirikut?

Kaunist jõuluaega!
Mari

Kristiina said...

Ilunipp:
peale kuuma dušši(avab poorid) tee ninale(või tervele näole) zelatiini-mee maski-lusikas piima ja lusikas võimalikult peent zelatiini(kui kasutada zelatiinilehti või jämedamat puru läheb lihtsalt rohkem aega...võib tarretist samuti kasutada)...sega kokku ning aseta 10ks sekundik mikrokasse(kui pole puruzelatiin..siis on parem veenannis seda teha)...kanna pintsliga näole...oota kuni on täielikult kuiv(ära nägu krimpsuta:)) ja eemalda mask:)...
pärast käi nägu üle jääkuubikuga(külm sulgeb taas poorid)...kasuta toonikut ja oma lemmik kreemi:)

Küsimused:
1.Lemmik jõuluroog(midagi erilistemate seast ehk)?
2.Lemmik või parim nipp kuidas külalisi võõrustada(millega, kuidas, kellega vms:))

sannu said...

Ilunipp:
Parim ilunipp vähemalt minu enda jaoks on olla "ilus" nii seest kui väljast, kui kõik sinu sees on OK! siis oled rahul ka ülejäänuga. Seda aitab saavutada trenn, mulle meeldib käia jooksmas iga hommik nii umbes 7km. Enesetunne pärast jooksu - AMAZING!!! Ja tulemusi on ka juba pärast esimest nädalat näha! Pole paremat asja kui on TRENN:)

KÜSIMUSED:
1. Parim ja Halvim külg sinumeelest Inglaste juures?
2.Kuidas/kust kohast ammustad inspiratsiooni? :)

Linda said...

Üks kindel ilunipp on hea ja pikk uni. Teine nipp on, et kui hakkab näkku punetav punn tulema tupsuta peale lõhnaõli ja see kuivatab ära.(minu puhul toimib)

Kuidas veedad aega parimate sõpradega?
Kus oled reisinud ja kuhu läheksid kindlasti?

Elis ♥ said...

Hm, ilunipp ? Mulle meeldib Marylin Monroe näo highlight tehnika :) Kandee Johnson seletab ilusti kõik ( post on 18 oktoober ) lahti : http://www.kandeej.com/

Küsimused:
Mida kunstripsmetest arvad ?
Parim vintage pood Londonis ?

reelika said...

Hetke lemmik on hele näonahk, tagasihoidlikud silmad, kulmud, põsed ja super strongid huuled.
Et veidi funki lisada, mõned kunstripsme tutikesed silma äärtesse.

Kuidas ma follow´da saan :D
Kuidas sa karusnahka suhtud?
Kas futuristlik või vintage?

Muusikanurk väga hea!

Anonymous said...

palun näita seda McQueeni asja ka!

kukulind said...

klaari naha ja perfektse kulmukaarega võib maailma vallutada, nii et minu nipp on nägu korralikult puhastada ja niisutada ning hoida kulmud kogu aeg korras. siis piisab ripsmetušist ja huulepalsamist, et kaunis olla.

küsimus 1: kas sul on mõni veider harjumus, mis käib automaatselt kaasas mõne tavalise ja igapäevase tegevusega? noh, nagu duši all laulmine ja kokates vilistamine vms
küsimus 2: kui sa saaksid valida ajastu, milles elada, siis millise valiksid? kui praegune ajastu on perfektsioon, siis millist ajastut läheksid üheks päevaks lähemalt ja oma silmaga kaema?

K Han said...

Ilunipike siis.
Kui hommikul on korralik padjanägu :D siis on eriti hea nägu pesta külma veega, talvel muidugi on veel parem variant akna tagant lund võtta ja sellega nii öelda nägu pesta, nahk lööb särama ja muutub erkasamks.

Küsimus sulle selline.
Et mis sulle Londonis elamise juures kõige vähem meeldib, just see osa mis puudutab Londonit.
Kes su lemmik..artist või bänd on ?

B. said...

Ilunipp on mõnus ja sügav uni + igahommikune külma veega näo värskendamine. Kuna olen ka totaalne küünefriik, siis üle päeva kreemitan küüne ümbrust ja viilin korra nädalas, et otsad pragunema ei hakkaks. Tavaliselt lasen pärast küünelaki mahavõtmist küüntel paar päeva puhata, et nad ''hingata'' saaks.

Millal tunned end kõige enesekindlamana?
Mis tekitab koheselt hea tuju?

kati. said...

Ilunipp - k6ik algab sinu seest, seega paljupalju puu- ja juurvilju ehk k6ike v2rsket! Mitte unustada just talveajal, kui keha seda nii v2ga vajab :)

Kas sul ei teki m6nikord kogu selles moekeerises elades tunnet, et r6ivat88stus on natuke m6ttetu - oma suure tarbimise propageerimisega? Et yletarbimine, tooraine raiskamine, reostamine jne.

Oled v2ga lastes6bralik ja heasydamlik, kas oled m6elnud tulevikus m6nele 6nnetule vanemateta j22nud lapsele kodu pakkumisele, st lapsendamisele?

M6nusaid sooje j6ule!

Maria said...

Minu ilunipp on meigipõhjaga lõpetades veidi rohkem puudrit silmaalustele panna, sest kui juhtub, et näiteks lauvärvi kasutades pudeneb seda veidi, saab selle hõlpsasti pärast pintsliga koos üleliigse puudriga ära pühkida ning tulemus jääb ikka ilus!

Ja küsimused sulle: kas sul on mõni lemmiktsitaat? Kui jah, siis milline?
Ja kas sul on mõni lemmikretsept, mida oleksid nõus jagama?


Maria

Eleen said...

Minu ilunipp on pikk uni öösel ning päeval palju vett juua. Hommikune vesi värske sidruniga mõjub ka värskendavalt ja kiirendab ainevahetust. Jaa mis veel -huuli meeldib koorida mee ja suhkruga ! :)

Millised on sinu head ja halvad iseloomujooned ?

Mis on su lemmik ilukirjanduslik raamat ?

Mary said...

Ilunipp: pesta nägu suhkruveega :)
Küsimused:
Kellena sa töötad?
Mis on lemmik riietepood?

Kris said...

Minu ilunipp on juua päevas võimalikult palju vett ja välitida igasuguseid magustatuid jooke, selline tege viis hoiab näonaha ilusa

Küsimused siis sulle
1) Miks sa valisid õppimiseks Londoni, miks mitte New York, Milano, Paris või hoopis mõni muu linn?
2)Mis toidud/toiduaineid sulle üldse ei maitse?

Britt said...

Lemmik ilunipp - lisan juuksepalsamisse ekstrahea lõhna saamiseks natuke parfüümi.

Küsimused -
1)Kus näed end tulevikus elamas - kas pigem Inglismaal või Eestis?
2)Kas on mingi asi, mida sa absoluutselt ei salli (näiteks rassism)?

Marianne said...

Minu ilunipiks ongi see et joon väga palju vett ja üritan võimalikult vähe meikida.

küsimused
1)Su lemmik pood Londonis?
2)Keel mida veel ei valda, kuid tahaksid osata?

*taisi said...

Minu ilunipiks on värskes õhus liikumine, regulaarne sport, enda mitte näljutamine ega ülesöömine, endaga ise rahul olemine ja positiivsus enda ja teiste suhtes.
šokolaadi mask on ka väga mõnus ;)

1.Milliseid inimesi sa ei salli?
2.Kui saaksid ja tahaksid oma välimuses midagi muuta siis mida?

KT said...

ma olen ka poolt, et sirge selg ja enesekindel naeratus on võti:) teame ju kõik, et mõnikord võid ennast igasuguste imevahenditega üles lüüa ja siis ikka mitte rahul olla, aga mõni teine kord võib maailma vallutada ka kodudressides. ilus nahk ja ilusad juuksed aitavad selle enesekindla naeratuse tekkimisele muidugi päris palju kaasa ka.

1. kas sul on midagi, mida sa alati endaga kaasas kannad ja mis sulle õnne toob?
2. mis on su lemmik laua-/seltskonnamäng? :D