Sunday, December 12, 2010

ära mõõda mind
oma unistuste
ja mälestustega
lase mul olla
mina ise

võrreldamatu
ka võrratuna
kordumatu
ka korratuna

saladuslik isegi siis
kui ma kirjeldan sulle
oma unistusi
ja mälestusi





tänan teid mu kallid, et lasete mul seda kõike olla ja enamgi veel. ilma teieta poleks seda blogi ja ilma blogita - kes teab? oleksin ma ilmselt täitsa teine. aitäh-aitäh-aitäh kõikide ilusate sõnade eest sel nädalal giveawayga seoses, aitäh teie toetuse eest koguaeg ja suurimad paid teile, et te olete siiani siin minuga minu pikal ja raskel teekonnal..millegi poole(ma pole veel päris kindel mille haha!)


giveaway jagamine + uue väljakuulutamine toimub ideaalis homme(täna?) noo pühapäeva õhtul, sest mul on pere külas sel nädalavahetusel ja kõik on nii overwhelming ja nii palju on teha ka...et jääb viimasele hetkele!

3 comments:

Kati said...

Aitäh, et meid inspireerid!

Anonymous said...

Sa oled niiii ilus:)

Lily said...

You´re so cute:JJJ