Friday, December 3, 2010

Dior Illustrated and Matthew Williamson exhibition- plus Taylor Wessing

 Eilse päeva seisuga olin haigena kodus istunud terve nädala. Ei koolile, ei tööle. Ehk siis ma olin täitsa hulluks minemas nelja seina vahel, kuid pole midagi teha- Londonis on viimase 25 aasta külmim ilm ja ilmselgelt pole keegi meist planeerinud seda ette ja sooje talveriideid pole ka kuskilt varnast võtta.
So- ma PIDIN ennast kodust välja ajama- kas või hetkeks. tunnikesekski.
Otsustasin seada sammud alustuseks Somerset housi(kus toimus ka LFW) et näha Matthew Williamsoni ja Dior Illustrated näitust. Somerset housi ees/keskel oli ülesse pandud imeilus uisutamisplats(?) mille sponsor oli Tiffany & co.
 Nii mõnus lihtsalt. Oleksin tahtnud nii väga väikse ringi jääl teha, kuid pidin lubadusest kinni pidama- see nädalavahetus lubasin Lauraga uudistama ja uisutama minna Winterwonderlandi. Ja kell oli ka juba ohtlikult palju.
 Kohe vabandan ette ära piltide pärast- kuskil galleriides ei tohi ju pildistada. Aga ma rikun muidugi reegleid ja salaja teen paar pilti.
Matthew Williamson- väike aga üli hea näitus tema töödest. Samuti on palju pilte sellest protsessist kuidas ta asjad valmivad + ta sõprade/tuttavate kommentaarid ta töö kohta.


 Dior Illustrated: SUPPEER!
Soovitan väga, kui teil on võimalus seda külastada. Palju joonistusi, arvukalt teksti ning välja on pandud nii 2000ndate aastate kleidid kui ka originaal New Look 40'ndate lõpust.















Kuigi ilm oli NII külm ja märg ja vastik ja ma olin väga haige, seadsin sammud National Portrait Gallery poole(mu lemmik gallerii), et näha on iga-aastast lemmikut:TAYLOR WESSING PHOTGRAPHIC PORTRAIT PRIZE. Vaadates neid pilte ja lugedes lugu nende taga hakkab mu süda kiiremini lööma. Ausalt! See on fotograafia at its finest. Fotograafia mis liigutab, paneb meid mõtlema, muudab meie maailmavaateid, footgraafia mille taga on lugu.
NPG on kord veel eriti range pildistamistega. Aga that's what I got for u hons'


Et näidata-edasi anda- seda näitust, lisan ka mõned netist leitud pildid:
ajakirja Elle lemmik

 1.koht
14.aastane tüdruk tulemas tagasi jahilt.

 Ülevalpool olev pilt Tic Tac and Tootsie on selle pilti kohta

 Ema ja tütar


 98.aastane fotograafi ema
 Vangide elutingimused aafrikas
 Rongid Indias olid puupüsti täis ja fotograaf vaatas aknast välja ja nägi seda neidu reisimas kahe vaguni vahel. 10 tundi-istuda ja kinnni hoida, samalajal kui rong liigub täiel kiirusel.

3 comments:

kertu r said...

need Taylor Wessing photographic portrait pildid on tõsiselt hämmastavad!
Ja muidugi, sul on ka super blogi:)
www.kketsuu.blogspot.com

Anonymous said...

i'm so jealous. pikalt Matthew näitus avatud on? tahaks väga seda näha. mu fave-disainer! ja palju pilet maksis?
ja reegleid võib vahel rikkuda, selleks et meieni seda fabulousi tuua! thank u Roberta!

Roberta E. said...

jeap..iga aasta ootan Taylor Wessingi näitust väga. Mul tulevad vanemad järgmine nädalavahetus külla-niiet saab nendega koos uuesti uudistama minna:)
Matthew näitus...vast oli jaanuarini? pole kindel. ja näitus oli tasuta(nagu enamus näitusi siin.) seeest Diori oma oli 6poundi mis on suhteliselt erand summa näituste eest siin..