Saturday, June 26, 2010

Maaliline Käsmu

Hei kullad
Ma ei ole kuhugi kadunud ja täiesti elus!
ning tunnen ennast... ilmselt liiga õnnelikuna!!! Sest,

EKSAMID ON LÄBI. AMETLIKULT.

nii suurepärane tunne ning täiesti uskumatu, et ei pea millegi pärast enam muretsema ja pabistama ning saan nautida ja plaanida oma suve täpselt nii nagu tahan. ettevalmistamisel eksamiteks aitaks muidugi ka see et alguses internet ja siis ka telefoni levi(sest mingi sidejaam vms oli maas- siit ka põhjendatud 0 postituste arv:))otsustas ära kaduda ja midagi muud ei jäänudki üle kui lihtsalt õppida! ning siis..siiis..pärast eksamit ennast enamvähem hulluks ostelda Jazziga. ma peaksin minema põrgusse ilmselt selle koguse asjade eest mis ma sel nädalal ostsin. vot!

eka/moe/eesti teemaline lugu on still coming, so stay tuned!

järgmine nädal peaks eriti busy tulema seoses erinevate projektidega, sest praktika ja moetoimetajate abistamise kõrvalt vaja tegeleda selle suve näitusega,millest kirjutan pikemalt ja konkreetsemalt juba veidi hiljem!  Marie Claire augusti number on valmimas järgmise nädala jooksul, niiet ehk kuulete ka sellest lisaks kõigele muule:)

Seni, loodan et naudite suve täiega ning et teie Jaan möödus hästi! minu oma möödus suurepäraselt(arvestades seda et viimased paar aastat pole mul võimalust olnud Jaaniööl kodus olla ja olen igatsenud Jaanituld inglismaal:)) Veetsime mõnusat aega mu kaaslase sõpradega Käsmus, mis on lihtsalt täiesti maaliliselt täiuslikult ilus koht. Õnn, rahu ja heaolu jõudis küll minu koduõuele selle tripiga ja tagantjärgi on niii mõnus pilte vaadata. Eestimaa on ilus mu kullad. Minge ja avastage seda. Mina igatahes võtan selle sel suvel kindlasti ette(plaanis umbes nädala ümber-eesti trip. oli ka aeg ausaltöeldes! Pool maailma läbi reisitud ning pooltesse eesti linnadesse täiesti jõudmata! rääkimata siis väiksematest ja armsamatest kohtadest:)


Musid
R

1 comments:

LML said...

see on nii õige, et Eestis on nii palju avastamistväärt:)