Sunday, April 25, 2010

Väike vihje-postitus tänasele pildistamisele

Ehk siis mõned pildid tänase pildistamise vahepealt, kui AD sättis Jazzi või tegime niisama veidi nalja.
Tegelikult mul polnudki plaanis täna kaamerat kätte võtta, kuid Brunchi lauas teatas Jazz, et AD on meile külla tulemas, et teha oma mingi kooliprojekti jaoks pilte. AD(kes veel ei peaks teadma) on üks inimestest, kes on mulle kahe aasta jooksul saanud vast üheks kõige lähedamaks(no ja Jazz ka muidugi) ning on täiesti super isiksus. Hetkel lõpetab ta oma foundationit disainis Bournemouthis ning järgmisel aastal jätkab (vist?) College of fashonis menswear'is. Votnii.
Päev oli megalõbus ja muidugi ma ei teinud ühtegi tuhandest asjast mis ma plaanisin :)))
Üritan lähipäevil üle vaadata need KORRALIKUD pildid mis me tegime, valida mõned välja ning veidi mängida nendega photoshopis ja eks ma siis postitangi nad siia edasi..
















1 comments:

Ricki R. said...

üliarmas modell, peaks mainima :)