Sunday, August 22, 2010

Sundays and brick lane

Ma olen juba kirjutanud ja jaganud teiega Londoni pühapäeva armastust ning ka rohkelt pilte Brick lane'lt- minu ühest lemmikust kohast Londonis. Suure fännina ning täiesti armunult sellesse hoodi olin ma maailmaõnnelik, kui leidsin endale uue pesa(loe:kodu) täpselt Brick Lane kõrvaltänavasse! Kolisin sisse nädalakeskel, kuid ei suutnud ära oodata pühapäeva- tänast päeva- mil saan sinna minna päris nö kohalikuna.
Seepärast ka järjekordne Brick lane'kas pildisissekanne ja veits lisainfot. Sellell ühel tänaval(ning ümbritsevatel tänavatel) koguneb kokku ilmselt kõige khuulim ja värvikam noor ja vana Londoniseltskond, lahti lähevad rohked viksed disaini butiigid, suured mahajäetud laohooned muutuvad vintage turgudeks ning tänavad on täis rahvusvahelisi toite pakkuvaid putkasid.
Brick lane'i minemiseks tulge maha kas Aldgate East võiLiverpool St tube'i peatuses. mine sinna pühapäeviti(ma olen alati mõelnud, et kõige õigem aeg londonisse minna paariks päevaks ongi  pühapäev-esmaspäev-teisip. pühapeäv lillelaada ja brick lane pärast. esmaspäev on põhiline peopäev ning teisipäev ringiuitamiseks:)) kella 12 ajal.

I've done like million posts about Brick Lane already, but here we go again. this is my fav area in big and crazy London town, so you can imagine how happy I was when I moved in to my new flat, which is just like 5 min away from it! SO today was my first Sunday as a local there. And everyone who's been there on sundays should know- sundays really are special!
So here's another post with pictures and some notes about my fav area. My photographs might not show you the true emotion you get from there, so whenever you're in london (on sunday mornings) take your time and energy and get off from a tube at Aldgate East or Liverpool station. AND ENJOY!
oh, and don't miss most amazing flower market in the same area! 
eriti lihtne DIY idee- haaknõela kaelakee
Ainult pühapäeviti lahtiolev toidu-riide-ehte paradiis.
Well..oma GShocki armastust ma olen ka teiega jaganud. ning minu südamerahuks ostis mu kaaslane täna endale täiesti imeilusa uue Gshock kella.

My boyfriend got this a-m-a-z-i-n-g GShock watch
Täna jalutades ja shoppates üritasme välja mõelda, et mida võiks koguma hakata. Sest koguda on äge. Üks asi oleks vinüülid(sest ma olen seda alati teha tahtnud!) kuid selleks tahaks ma leida eriti funkyt vinüülimängijat kuskilt. Ja uskuge mind- vinüülidest siin puudust ei tule:)

Kingad: Topshop, Teksad: Replay, Maika: Topshop, Kaelaehe haaknõeltega: Topshop, Kott: Chanel, Käevõru: H&M ning käes hoian eriti khuuli Playboy'd, '88ndast aastast. Oma kaaslasele kogumismaterjali:)

Today's look: Wedges-Topshop, Jeans-Replay, Top-topshop, BLING-Topshop, Bag-Chanel
and I'm holding this beaaaaautiful Playboy from '88, and my boyfriend loves it! how cool is that huh:) 
Gotta love mu uus kell..mis sai sammuti täna soetatud.
Khuul piipl jeesjees
Siit Vintage laadalt sain ma ERITI ebareaalselt ägedad jumpsuit'id endale täiesti võileiva raha eest. Ning süda jäi nutma megailusaid suuri kasukaid ning 90ndate MIUMIU originaalkotti...
Toidulaadalt/putkadest tulevad inimesed söövad ja naudivad melu ja muusikat ja elu tänavatel..
Põhikoht- ma vannun et iga toit on seal niiii hea 

Uue kella imetluses
My new watch
 

Ahja- last but not least. Sain endale uue Polaroid kaamera, mis on 1200'ne! Ehk siis tunduvalt suurema pildiga kui tavalised polaroidid(600sed) ja seetõttu palju harudalsem! nagu mulle täna mõned proffid kellelt küsisin polaroid nippe ütlesid- eriti vinge pill!


 


11 comments:

Kadriii said...

kell ja polaroid kaamera on ÄGEDAD, brick lane ka! :D

Roberta E. said...

haha..agreee täiega:D

Kerli said...

Sellised pyhap2evad tunduvad eritiii stiilsed seal kandis!!!

Karmen said...

hea sissekanne - tekitab tõsise ahvatluse sinna puistama tulla :). Ägedad teksad!

White rabbit said...

Mõnus pildivalik! Sellelaadse haaknõeltega diy kaelaketi meisterdasin hiljuti endale ka :)

Anrike Piel said...

See ajas praegu eriti hullu Londoni isu peale!!! Ja sa oled ikka super kena naine.

Roberta E. said...

tore et teile meeldib kullad:)
ning haaknõela kaelakeed on eriti lihtne vist teha jah, hakkab isegi kahju, et ma ta ostsin:D

maimai said...

ei tea mis miumiu kott see küll oli


sest


Miu Miu is a high fashion brand from the Prada fashion house, opened in 1992 and headed by Miuccia Prada.

stellastory said...

Wow! Ma sattusin esimest korda siia blogisse ning ma olen totaalselt amazed! Kiirkorras lisasin selle oma browseri address bar'ile.
Ma totaalselt armastan inimesi, kes elavad Londonis ning tegelevad moega.Meeletult meeldiv on teada, et keegi pool-eestlane seal on ning õpib CSM's. Kui juhuslikult eluplaanid ei muutu, siis saan ka mina ehk sinna kooli kunagi õppima:D Tänud nii meeletult inspireeriva blogi eest.Täiesti kindlalt jään seda jälgima.

Roberta E. said...

Oii..suurimad tänud ilusate sõnade eest! Eks see linn ongi nii inspireeriv, et mõjtuab kõiki ja kõike, mis siit läbi käib :) Ning CSM on kogu selle inspiratsiooni pommi keskpunkt 100%! niiet ma olen kind of a lucky girl:)

Kataa said...

Kuskohas see asub?