Monday, November 15, 2010

10- let's celebrate people who've influenced & inspired

Ma kogun ajakirju. Ma olen see friik, kes kiletab neid, paneb huvitavatele artiklite/piltide juurde post-it note ja kirjutab märkmeid juurde ning ostab vintage/või siis ka lihtsalt vanemate hooaegade ajakirju. vahest kirjtuab ülesse ajakirjadest huvitavaid asju nn. ajakirjamärkmikusse. Ja vahest skännin-mitte seetõttu et see oleks kuidagi vajalik, vaid lihtsalt peaaegu et igavusest. Ma vabandan jällegi nende halbade skännide eest, kui kõik oli juba tehtud, avastasin pläkerdused skänneri klaasilt. shit happens, life goes on, right?

Kui ma peaksin valima oma top kolm lemmik naiste moeajakirja(sest ma loen ka meeste ajakirju ning kõik ei piirdu ainult moega. muu disain, fotograafika, arhitektuur, majandus jne kuuluvad mu huviorbiiti) siis nimetaksin ma LOVE'i, PURPLE'i ja 10'ni. Nad kõik on väga erinevad, just oma lähenemise poolest ning muidugi ka sisu.
10'is on vägaväga palju teksti. Ning lisaks moele leidub seal kõike muud ägedat. Pildiseeriad pole just alati kõigekõige maailma ägedamad, kuid seeeest on selle ajakirja sisu parim. Persoonid on huvitavad, teksti on palju ning tekst on väga humoorikas ning seda on kerge lugeda. Seda ajakirja lugedes tunnen, et igakord õpin ma midagi uut, saan midagi uut teada.
Üleüldse loen ma ajakirju..väga omapäraselt?
1)ostan ajakirja
2) otsin välja post-it'id või lõikan valmis väiksed lipikud
3)lehitsen ajakirja kiirelt läbi, pannes piltide-artikklite juurde mis mind kohe huvitama hakkasid post'it'd.
4) loen läbi artikklid post-it'ga ja kirjutan sinna märkmeid
5)loen läbi artikklid ilma post-it'deta
6)skännin midagi sisse kui vajalikuks pean
7)kiletan
8)asetan oma kohale

väga pikk ja keeruline ja ilmselt mõtetu protsess, kuid minu jaoks annab see ajakirjale midagi juurde, teeb minu jaoks isiklikumaks. ma armastan ajakirju. eriti nende uut lõhna:)

10'i juures on eriti kihvt veel see, et näiteks kui nad tutvustavad tooteid vms, siis nad kirjutavad MEIE vormis :

a la'

BITCHIN':
Alexander McQueen
"Moody total bitch" is something that we, dear readers, have in spades. Communicating such a stance, though, is n't as easy as you think. It requires certain je ne sais quoi. And, more importantly, a pair of the most impenetrable sunglasses you can get your hands on - for instance, a pair of these Alexander McQueen "bitch guards" Remember, eye contact must never be made. A true bitch doesn't engage.

ja ongi juba lõbusam lugeda ju?

või siis kuidas nende intervjuud ja persooni-lood on ülesse ehitatud:
Carine Roitfeld(French vogue peatoimetaja):

No one likes a slacker, and I seriously need someone to tell me what's in and what's out. Ready? Let's go..Military? "In. Always. Classic." Animal prints? " I no like for myself, but will go on forever, I think." Uggs. " I don't like. This boot is lazy and is huggly." Crocs? " They are 'orrible!" But so confy, non? " Non. All the nurses wear , and I think is 'orrible, 'orrible." Camel toe? " Then the jeans are pulled to high? Is not very chic, I think." Pashmina? "Always out." Fur? " Out." Waiting list for 5000 pound handbags? " To wait for something because it has a label on it? It's ridiculous. I don't like." Jeggings? " I don't like." I'm with you there. You're either jeans or you're leggings. Make up your mind. 

...and it goes on and on!


See number on spetsiaalselt pühendatud inimestele, kes on 10'ni mõjutanud ja inspireerinud ning seetõttu võite leida sealt ilmselt kõikide maailma suurimate-mõjukamate ajakirjade moetoimetajad-peatoimetajad ja nende intervjuud-elulood. Ning see kõik on nii põnev, nii palju huvitavaid uusi fakte! Pea 200 lk kvaliteet-lugemist ning ma olen alles 37ndal.  Homme ilmselt jagan teiega ka teiste ajakirjade sisu:)
R
















5 comments:

Sandra said...

Roberta... tuhat tänu sulle - shit happens, life goes on, right? Seda lauset mul just praegu vaja oligi.
Heh, tulin praegu su blogi lugema ja mõnusat muusikat kuulama, sest tõsiselt on kõik üle pea kasvanud, Siit blogist leian Sinu, hea isiksuse, kes muudab lihtsalt tuju nii mõnusaks! Keep going!!

Roberta E. said...

tänud sulle! tänu sinusugutele inimestele leiangi energiat ennast kokku võtta ja üle olla kõigest jamast, mis meid ümbritseb ning ajada oma asja. loodan, et suudad ka üle olla igasuguste raskuste ning kõik halva lihtsalt mööda lasta. ♥

R

VäikeHipi said...

see blogi annab küll head energiat metsikutes kogustes ;)
aga ajakirjadest...ma ostan ka neid nagu hull kokku,siit soomest ja alati kui eestis käin, siis tagasitulles on neid terve hunnik kaasas. kuid...alati on sama asi, et kui neid on kogunenud liiga palju, siis korjan kõik kokku ja viin kirpputorile ära :D ja siis hakkab jälle kõik otsast peale. ainsad ajakirjad mida küll hoian ja ei anna kunagi ära on Vegaia(vegan leht) ja Ananda(jooga ajakiri) ja Cheese :)
aga jah...blogi ja su kohta pole mõtet siin kiidukõnet kirjutada,muidu see läheks liiga pikaks ja hakkaks korduma :)

Roberta E. said...

suuurimad tänud!
tahaks teada, kas-kus tallinnas sellist korralikumat kirbuturgu on, kus müüakse reaalselt normaalses seisukorras raamatuid-ajakirju jne? pole siiani väga seda uurinud, sest selline "ajakirja haigus" on tekkinud just londonis ja olen saanud siin hakkama, kuid tahaks tallinnas ka selle pilguga ringi vaadata:)

suurimad tänud veelkord(:

R

VäikeHipi said...

ma ei tea kus tallinnas selliseid kohti on ja kas üldse on. mul tekkis ka soomes elades see "haigus". heas seisukorras raamatuid saab küll Raamatukoist-Harjutänav 1. Sealt ma ostan palju raamatuid.ajakirju mu meelest seal pole. See-eest siin aga on antikvariaadid ja kirpputorid täis ajakirju(enamasti küll soome enda ajakirjad).Ahaaa....mul töötab sõbranna raamatukogus ja temalt saab ajakirju tasuta. need mis lähevad lõpuks mahakandmisele. kui sind huvitab, siis on võimalik sul neid saada. kui eesti lähed jälle :)