Monday, November 29, 2010

Miljoniküsimus & Vienna

Miljoniküsimus:

Kas (Täna)..
a) toimus viimase aasta kõige hullem metroo streik 
b)homme toimub kõige suurem üliõpilaste protest õppemaksude pärast, niiet london on kaoses
c)on viimase 25 aasta kõige külgem ilm Inglismaal
d)mul on koolis hullumaja-liiga palju teha ja liiga vähe aega. terve päeva veetsin raamatukogus
e)ei ole aega McQueenile, kuna pean keskenduma muudele asjadele
f)mu polaroid kaamera lõpetas töötamise
g)all  of the above

Õige vastus on g. happy times.

Aga whatever. im over it. Nagu väike kaamel trügin läbi inimeste kotid ja raamatud ja joonistuskohvrid käes koju, avastan suure rõõmuga et mu poiss on valmistanud mulle õhtusöögi ja tõmban ennast sooja kampsuni sisse kerra. Laen just arvutisse Viinis tehtud pilte. Ma armastan Viini- uskumatult ilus linn. Viin võrdub minu jaoks vana Euroopa. Ajalooga, kultuuriga, kommetega. Otsisin isegi võimalust Viinis disaini õppida, sest koolid on seal väga head, kuid kahjuks pakuvad nad ainult sellist varianti, et pool õpet toimub Inglise keeles ja pool Saksa keeles. Ja minu saksakeel on lähedal olenematule. Igaljuhul..ma armastan Viini ja ma tahaks kindlasti mingi hetk oma elus seal elada. Võibolla siis kui mul on juba lapsed, sest näen oma õe ja ta pere pealt, kui ideaalne on see linn laste jaoks. Nii palju tegevust ja ene arendamise võimalusi, mänguväljakuid, teatreid- see nimekiri on liiga pikk. Samuti ma jumaldan Viini juures seda, et seal hinnatakse klassikalist ilu. London võib olla kohati väga rock'n'roll ja selline on ka üleüldine tänavapilt. Viin on aga hoopis selle vastand- täiusliku make up'iga naised kõnnivad mööda tänavaid järjest vastu, juuksed täiusliku krunni sätitud, seljas täiuslik LBD või valge särk. Sacher'i hotellis on ideaalne sacheri kook, see õige. Linn on täis imearmsaid (ja niii maitsva toiduga) kohvikuid ja pisikesi butiike. Isegi kõik taksod on uued Mercedesed, sest hinnatakse kvaliteeti.
tähendab- ma otsustasingi teha ühe ja poole päevase pausi Londoni rutiinist ja sellest kohutavast rapsimisest ja lihtsalt minna ja olla perega-mängida lastega ja süüa perekondlikut õhtusööki, vaadata filme. Ja kõike ma ka sain. Mul pole vist vaja jälle hakata pikalt ja laialt jutustama, mida mulle mu perekond tähendab ja kui tähtsad nad mulle on..olen sellest liigagi palju jutustanud. lühidalt- perekond on kõik mis loeb.
Oh ja lapsed on meil peres maailma ilusaimad.Ma tean, ma tean- kõik ütlevad seda enda pere laste kohta. Kuid tegelt ka. Ausalt on!
PS! Ning mult on küsitud mitu korda, kes on mu nö stiiliikoon, ikoon whatever- olen alati, pisikesest peale vastanud- mu õde. Kõige ilusam naine maailmas.




Tibulinnu



Kõige ilusam


Ilusaim linn



Gotta love that fur +kanajalad :D

Pesamuna
Maailma kõige õnnelikamad lapsed for sure.
haha.. meie lemmik Jean-Charles de Castelbajac'i kampsun(mitte see isegi..teine oli veel kreisim) ja sall ja müts! Kõik south parki poisid peal!haha
Isegi H&M pole tavaline- they call it H&M boutique




Esimene lumesadu ja jõulutunne ja jõulupraad
Ipääääääääd friik

That's where küpsised on peidetud :)))
Tibud
Normal biit poiss






My gorgeous



Kisses,
R


3 comments:

siksonloll said...

Su õde on kena ja pisikesed tõesti armsad! :)
Kui küsida tohib siis kas sul ongi üks õde või on mõni õde-vend veel Eestisse ka jäänud? :)

Eneli

Kadri said...

No tõesti, kohe näha, et teie peres on ikka ilusad geenid:) Nii tore on lugeda, kui tähtis su pere sulle on:) Ma saan ka oma vanema õega väga hästi läbi:)
Ja uskumatu kuidas meie siin kõik upume lumme...

Anonymous said...

wow, ma olen nii kade(heas mõttes). Viin on ka minu lemmiklinnade listis. Su õde peab ikka päris edukas olema, armas korter ja eeeriti armsad lapsed:)
Sul tundub eriti mõnus pere olevat:)
tahaks ka et rahakott võimaldaks lihtsalt poolteiseks päevaks kellegile, kes teises riigis külla sõita.