Sunday, November 21, 2010

Gimme that Mo-Moet, gimme that Cry-Crystal

Järjekordne nädalavahetus on möödas ning nagu ikka tavaks saanud, kaasneb nädalvahetustega Laura sissekolimine minu koju. Nii ka seekord. Ainult et see nädalavahetus tundub kuidagi nii palju parem ja mõnusam kui kõik eelmised, sest tunnen et sain tõesti elada ennast välja ja rutiinist eemalduda ning samuti ka end välja puhata.

Olen lugematuid kordi kiitnud The Breakfast Clubi- kohta kus saab hommikusööki 24h ning ma võin vanduda, et paremat hommikusööki londonis ei saa! fakt. Tavaliselt olen käinud ikka alati Hoxton'si omas, kuid seekord vedasime end Soho omasse sel lihtsalt põhjusel, et pidin Liisa kinni püüdma linna pealt(mille pmber keerles pool nädalavahetust:D). The Breakfast Clubi tunnete ära kahe asja järgi: ta on väga kollane ja ukse taga on järjekord.
Tellisime nom-nom-nom kõige paremat hommikusööki ja kohe väga palju ja väga mitu ning sõime enda kõhud nii täis, et süda oli paha ja hingata ka enam ei saanud. Ning mul oli kõht täis sellest isegi järgmise päeva hommikul.

Õhtul läksime Laura sõpradega välja Studio Valbonne, kuhu näiteks enne meid sisenes Nicole Scherzinger. Muusika oli eriliselt hea ja D.P'ni voolas, kuid eks ka põnevusest puudust ei tulnud.
Täna veetsime terve päeva pidsaamades ning käisime kohaliku Tescot pidsaama väel(ma ei saa mainimata jätta Laura roosat krokodilli pidsaamat) ning vaatasime terve päeva Jersey Shore- jah just nii lame ja no-life päev. Õhtul võtsin end kokku ja vedasin end Liisa juurde korraks ja nüüd olen kodus tagasi ning üritan teie kauaoodatud ülikooli postitust kokku panna tänase õhtuga.
Seni sheerin pilte The Breakfast Clubist ja enda kodust ning muidu olemisest.

Kisses,
R

 Njomnjomnjom värske piparmündi tee ja maailma kõige maitsvam müsli-marja-mee-jogurti hommikusöök(mida me tegime täna kodus ise ka ja mis oli ka niii hea, kuid üldsegi mitte nii hea kui The Breakfast Clubi oma. see seal oli täiesti ebamaine)
 Laura All American hommikusöök
 Minu toidukuhi
 London on juba täielikus jõulumeeleolus
 Lanvin x H&M vaateaknad


 koduidüll ja sketchimine ühe blogilugeja blogi header'iks





 meie paari kuuga kogunenud DVD kogu
 magazine love

1 comments:

LML said...

ma juba armastan su kodu :)